|
کدخبر: 176345

دشمنان در پی نا امید کردن مردم از انتخابات هستند

رئیس‌ مرکز حراست وزارت کشور با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند خاطرنشان کرد: باید با حضور در عرصه انتخابات اجازه کنشگری را به دشمن ندهیم.

سیاست داخلی دشمنان در پی نا امید کردن مردم از انتخابات هستند

محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت کشور در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور که در محل وزارت کشور با حضور جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور برگزار شد، اظهار داشت: تجربه چهار دهه عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده که هر چه میزان مشارکت در انتخابات بالا باشد به همان نسبت امنیت و پایه های ثبات کشور بیشتر تقویت شده است.

وی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی و معاندان دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند و باید با حضور در عرصه انتخابات اجازه کنشگری را به دشمن ندهیم.

رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات کشور با بیان این واقعیت که همه ما در یک کشتی نشسته ایم، گفت: باید مسئولیت پذیر و پاسخگو به مردم عزیزمان باشیم.

شوشتری خاطرنشان کرد: پایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم است و امید بر این است با تقویت پایه های حضور مردم در عرصه انتخابات بتوانیم اقتدار کشورمان را در محیط داخلی و بین المللی تقویت کنیم.

رئیس مرکز حراست وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: وزارت کشور به عنوان مجری امر برگزاری انتخابات باید بی طرف فعال در این حوزه باشد و ان شاءالله با رعایت مرّ قانون بتوانیم انتخاباتی در شأن مردم عزیز کشورمان برگزار کنیم.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها