|
کدخبر: 172121

تهدید احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت شدنش در انتخابات

محمود احمدی نژاد گفت: در صورت عدم تایید صلاحیت، در انتخابات شرکت نمی‌کنم، به کسی رای نخواهم داد و از هیچ نامزدی هم حمایت نخواهم کرد

سیاست داخلی تهدید احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت شدنش در انتخابات

محمود احمدی نژاد پس از ثبت نام، در کنفرانس خبری نیز حاضر شد و گفت: حقیقتا با روالی که اکنون کشور اداره می‌شود، امکان اصلاح وجود ندارد. مشکل اصلی نوع نگاه کلان به کشور است. جدا شدن حکومت از مردم در حدی است که به‌کلی از اهداف انقلاب دور شده‌ایم.

وی افزود: زمانی افتخار نظام، حضور پرشور مردم در انتخابات بود اما اکنون کار به جایی رسیده که از اطلاع رسانی و اعلام آمار در انتخابات طفره می‌روند. مردم هیچ‌وقت آن‌ها را قبول نداشتند و نمونه‌اش هم انتخابات قبلی است.

داوطلب انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه به مردم بی‌اعتنایی شد، تصریح کرد: انتخابات پرشور به یک طبل توخالی تبدیل شده است و اسم آن را هم انقلابی‌گری گذاشتند، این یک انحراف بزرگ و اساسی است و اکنون نیز امیدوارند که به بهانه‌ی کرونا مشارکت مردم را ماست‌مالی کنند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه کشور با دور کردن مردم از صحنه‌ تصمیم‌گیری ضعیف‌تر شده است، ادامه داد: به‌لحاظ بین المللی در شرایط نامطلوبی قرار داریم و شاهدیم که هر دو گروه در مسیر انحراف از اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

وی گفت: صحبت من این است که به مردم برگردیم و آن‌ها را به حساب بیاوریم؛ انتخاب حق مردم است. شرایط آینده کشور با غیبت مردم در صحنه سخت‌تر می‌شود.

رئیس‌جمهور سابق تصریح کرد: من هیچ انگیزه شخصی ندارم و حضورم برای احترام به ملت ایران است. مردم از سراسر کشور اصرار داشتند که این فرزندشان در انتخابات شرکت کند. من شرایط امروز را از لحاظ روانی از زمان جنگ بدتر می‌دانم.

احمدی نژاد با بیان اینکه ایران دارای ظرفیت‌های استثنایی است، خاطرنشان کرد: به سرعت می‌توان امید و نشاط را به جامعه برگرداند.

وی گفت: اینجانب فرزند ملت ایران هستم و دولت ایرانی تشکیل خواهم داد. باید توجه داشت که شرایط داخلی و خارجی بسیار حساس است. شاید این انتخابات آخرین فرصت باشد؛ تعیین سرنوشت حق اصلی مردم است.

محمود احمدی نژاد گفت: در صورت عدم تایید صلاحیت، در انتخابات شرکت نمی‌کنم، به کسی رای نخواهم داد و از هیچ نامزدی هم حمایت نخواهم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: تسنیم
  • رضا صمدی ارسالی در

    سلام دکترمحمود احمدی نژاددوست دارم

ارسال نظر