|
کدخبر: 171608

واکنش جنجالی حناچی به انتشار فیش حقوقی مدیران/صلاح نیست

شهردار تهران توضیحاتی درباره فیش حقوقی مدیران شهری، سرانجام پرونده دو شهردار منطقه دستگیرشده، افتتاح پروژه‌های جدید در تهران توضیحاتی ارائه داد.

سیاست داخلی واکنش جنجالی حناچی به انتشار فیش حقوقی مدیران/صلاح نیست

درباره حقوق و دستمزد مدیران شهری و انتقادهای وارده مبنی بر منتشر شدن فیش حقوقی مدیران در سایت شفافیت گفت: در دستمزد و حقوق یک حقوق ثابت و یک حقوق متغیر داریم که به فعالیت مدیران بستگی دارد اگر مجمع شرکت یا سازمان‌ها به موقع برگزار شود در این زمینه تأثیرگذار است و از آنجایی که منافع شهر مهم است تشویقی برای مدیران در صورت موفقیت‌ها در نظر می‌گیریم که میزان ثابتی نیست انتشار فیش مدیران به صلاح نیست و برخی نمی‌خواهند فیش‌شان منتشر شود چون یا وام گرفته‌اند یا مسائل دیگری مطرح است که رغبت به انتشار آن ندارند البته میزان حقوق پایه را می‌توان مشخص کرد که آن هم عدد مشخصی نیست و مسائل مختلف در آن تأثیرگذار است.

بی اطلاعی حناچی از واگذاری برخی از املاک در دارآباد

شهردار تهران در پاسخ  درباره ماجرای واگذاری برخی از املاک در منطقه دارآباد تهران به دولت و یک انجمن خیریه گفت: اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم اجازه دهید این مسأله را بررسی کنیم و بعد توضیح دهم.

سرانجام پرونده دو شهردار منطقه دستگیر شده

وی در پاسخ در مورد سرانجام پرونده دو شهردار منطقه دستگیر شده اظهار داشت:‌دستگاه‌های نظارتی پیگیر این قضیه هستند ولی حکم صادر نشده و پرونده مفتوح است که امیدوارم برائت حاصل شود.

حناچی در پاسخ به پرسشی در مورد آمار بدهی‌های دولت به شهرداری تهران گفت: مطالبات ما از دولت در حوزه‌های مختلف است از جمله مطالبات مربوط به مصوبه صرفه‌جویی سوخت، سوبسیدی که در زمینه حمل و نقل عمومی گرفته می‌شود،‌اوراق مشارکت  و ساخت و سازهای بدون پروانه دستگاه‌های دولتی که همین بخش آخر فقط ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی برای شهرداری داشته است و در واقع ساخت و سازهای بدون پروانه این مقدار بدهی را بر جای گذاشت.

حناچی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد برخی از تخلفات انجام گرفته در منطقه ۳ تهران و اینکه آیا عدالت در برخورد با این تخلفات انجام می‌شود یا خیر گفت: از همه ظرفیت‌های قانونی برای استفاده از این موضوع بهره‌مند می‌شویم حکم قطعی روشنی نیست که استفاده کنیم به هر حال از قبل بی‌نظمی‌های مطلق در شهرداری بود که ما به سمت نظم رفته‌ایم و اطلاع‌رسانی‌های در این زمینه صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

ارسال نظر