|
کدخبر: 117868

زنگ افتتاح خط ۱۰مترو به صدا درخواهد آمد

شهردار تهران از افتتاح خط ۱۰متروی تهران در روزهای آینده خبر داد.

حمل و نقل زنگ افتتاح خط ۱۰مترو به صدا درخواهد آمد

پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح میدانگاه امیرکبیر گفت: این پروژه یکی از علائم تغییر رویکرد در شهر است و شامل توجه به پروژه های محلی شهرداری تهران است و تا آخر امسال تعداد زیادی از پروژه های محله محور افتتاح خواهد شد.

او اضافه کرد: این گونه پروژه‌ها مقیاس کوچکتر اما تعداد بیشتر و تأثیرگذاری مشخص‌تری دارند. تاثیر پروژه‌های بزرگ رابه راحتی نمی‌توان سنجید.

او با بیان اینکه یکی از قدم های شورا و شهرداری نحوه مدیریت این گونه فضاها و مجموعه ها است، تاکید کرد: به نظرم محور امیرکبیر آغاز پدیده ای نوین در مدیریت شهری تهران خواهد بود. به ویژه که ایستگاه مترو در کنار آن قرار دارد و دسترسی به فضا را تسهیل می‌کند و این زیرساخت زمینه سرمایه گذاری‌های بعدی یعنی TOD را فراهم می‌کند.

او همچنین گفت که؛ تا آخر امسال ۱۲ ایستگاه مترو به بهره برداری خواهد رسید و قبل از ایام عزاداری، زنگ افتتاح خط ۱۰ مترو به صدا در خواهد آمد که منطقه ۲۲ را به منطقه ۴ متصل می‌کند.

شهردار تهران همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار اقتصادآنلاین مبنی بر میزان ورود به تونل امیر کبیر گفت: میزان رفت و آمد از سمت غرب به شرق بسیار بالا است اما فعلا آمار دقیقی ندارم اما به قطع بالا است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها