|
کدخبر: 169616

محسن رضایی در دوره های قبلی انتخابات چقدر رای آورد؟ +جدول

محسن رضایی در سال‌های ۸۴، ۸۸ و ۹۲ در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است که در سال ۸۴ انصراف ولی در سال های ۸۸ و ۹۲ در رقابت باقی ماند و شکست خورد.

سیاست داخلی محسن رضایی در دوره های قبلی انتخابات چقدر رای آورد؟ +جدول

سردار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روزگذشته - جمعه ۱۰ اردیبهشت- نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ ایران را رسماً اعلام کرد و مدعی شد «من نه برای کسب رای بلکه بر اساس وظیفه و انتظاری که مردم از سرباز خود دارند، به صحنه انتخابات ورود می‌کنم».

بردار محسن در ادامه گفت، «من به صحنه آمده‌ام تا گفتمان شبکه نفوذ را خنثی کنم. جلوی سراب دروغین دیپلماسی در برابر میدان بایستم و با آنانی که رویه دروغ‌پردازی و اغواگری را به اشکال مختلف تکرار می‌کنند، مبارزه کنم».

کنایه به فایل صوتی مصاحبه محمد جواد ظریف با سعید لیلاز که تا اینجای کار صریح ترین موضع از بین نامزدها را سردار رضایی نسبت به ان اتخاذ کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاختن به سخنان ظریف اعلام کرد که مقابل «تحریف افکار عمومی با سراب آرامش و آسایش دیپلماسی ذلت و تسلیم در مقابل مقاومت و میدان» مبارزه خواهد کرد.

رضایی در ادامه گفت که برخی با بی‌شرمی و وقاحت، خیانت‌ها، کارشکنی‌ها و فساد کارگزاران و عدم موفقیت آنان در اداره کشور را به گردن سرباز وطن و فرمانده وطن (قاسم سلیمانی) می‌اندازند و فرمانده میدان را عامل روسیه معرفی می‌کنند.

گفتنی است محسن رضایی در سال‌های ۸۴، ۸۸ و ۹۲ در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده است که در سال ۸۴ انصراف ولی در سال های ۸۸ و ۹۲ در رقابت باقی ماند و شکست خورد.

همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که مجموع آرای کسب شده توسط محسن رضایی در دو دوره ای که در انتخابات حضور داشت ۴۵۶۶۲۶۳ رای است. 

 

جدول-آرا

منبع: ایران
  • ناشناس ارسالی در

    اتفاقاحضوربرادرمحسن نیازاست چون ایشان اق تصاددان واولین راهکارایشان بحث مهارتورم وگرانی است

  • قربان ارسالی در

    در دلسوزی آقای رضایی شکی نیست اما اقتصاد دانی که راه فرار از شکست اقتصادی کشور ر ا گرفتن اسیر وفروختن آنها بداند برای ریا ست جمهوری مناسب است ؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    دورد بر آقای رضایی کسانی مثل ایشان که اقتصادان هستن باید بیان.

  • گیتی قهرمان ارسالی در

    بامید خدا آقای رضایی بدرخشد و ریشه فساد را برکند

ارسال نظر