|
کدخبر: 162494

بوریس جانسون رسوا شد!

زنی که خود را معشوقه پیشین نخست وزیر انگلیس معرفی می‌کند ابعاد تازه‌ای را از رابطه غیر اخلاقی و خیانت به همسر سابق بوریس جانسون، فاش کرد.

سیاست داخلی بوریس جانسون رسوا شد!

 به نقل از العالم، «جنیفر آرکوری» که پیشتر ادعای رابطه خاص با بوریس جانسون را مطرح کرده بود، در گفت وگو با ساندی میرور گفته که نخست وزیر انگلیس، زمانی که همسر سابقش «مارینا ویلر» سرکار بوده، به او خیانت کرده است.

مدل سابق و تاجر زن آمریکایی اعتراف کرده که با جانسون رابطه عاشقانه داشته و در یک مورد درست دقایقی پیش از آن‌که ویلر وارد خانه شود، محل را ترک کرده است. جانسون در دوره مورد ادعای آرکوری شهردار لندن بوده است.

معشوقه جانسون برای اثبات ادعایش تصویری با وی را منتشر کرده و گفته که در آشپزخانه منزل نخست وزیر گرفته است. به گفته او، دو طرف تقریبا هر هفته یکدیگر را ملاقات کرده و پیام‌های غیر خلاقی رد و بدل می‌کردند.

آرکوری توضیح داده که اولین بار سال ۲۰۱۱ در مراسمی با شهردار وقت لندن (جانسون) آشنا شد و چند ماه بعد در کارزار انتخابات شهردار جدید با جانسون شماره تماس رد و بدل کرده است. او می‌گوید که آن زمان در ستاد تبلیغاتی جانسون فعالیت داشته و جرقه رابطه عاشقانه آن‌ها زده شد.

پس از یک ملاقات دوستانه برای صرف نوشیدنی، جانسون به وی پیامک زده که نمی‌تواند از فکر او رها شود، دوستش دارد و می‌خواهد دوباره ملاقات کنند.

آرکوری اعتراف کرد که اولین رابطه عاشقانه آن‌ها ۲۹ اوت ۲۰۱۲ (۸ شهریور ۱۳۹۱)، درست پیش از برگزاری مسابقات پاراالمپیک لندن صورت گرفت و آن‌ها طی چهار سال رابطه نزدیکی با یکدیگر داشتند.

یک سخنگوی نخست وزیر انگلیس در واکنش به افشاگری خانم آرکوری گفته که مطلب تازه‌ای را برای افزودن به ادعاهای مطرح شده ندارد.

آرکوری که حدود ۲۰ سال از جانسون جوان‌تر است، پیشتر هم ادعاهایی را درباره داشتن رابطه خاص با شهردار سابق لندن (جانسون) مطرح کرده اما جزئیات آن را افشا نکرده بود.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها