|
کدخبر: 160838

ربیعی:‌ تلاش‌های مذبوحانه دشمن رو به پایان است

سخنگوی دولت با اشاره به تحریم های امریکا علیه ایران گفت:این جنگ اقتصادی با همراه‌شدگی با کرونا، فشار زیادی به دهک‌های پایین جامعه وارد کرد. امروز تلاش‌های مذبوحانه دشمن رو به پایان است.

سیاست داخلی

علی ربیعی سخنگوی دولت در آخرین نشست خبری در سال ۱۳۹۹، ظهر امروز(سه‌شنبه) به صورت ویدئو کنفرانس با بیان اینکه دولت و مردم سالی سخت را پشت سر گذاشتند، گفت: در این سال آثار تحریم و جنگ به اوج خود رسید. دولت همه تلاش‌های خود را کرد که به فکر امروز و فردای ایرانیان باشد

ربیعی گفت: این جنگ اقتصادی با همراه‌شدگی با کرونا، فشار زیادی به دهک‌های پایین جامعه وارد کرد. امروز تلاش‌های مذبوحانه دشمن رو به پایان است.

وی افزود: دولت با همه توان در مقابله با کرونا و جنگ اقتصادی و در سیاست خارجی اقدامات زیادی دنبال کرده است.

ربیعی تاکید کرد: اثار تحریم و جنگ اقتصادی در سال ۹۸ به اوج خود رسید. در نوروز جدید حتما تحولات جدیدی در پیش روی ملت  است. دولت با همه توان خود در مقابله با جنگ اقتصادی و کرونا و در سیاست خارجی اقدامات  بیشماری را انجام داده است.

سخنگوی دولت ادامه داد:  در سیاست خارجی در سال گذشته  موفقیت های زیادی را به دست اوردیم و در برابر فشار کم نظیردولت امریکا  با ایستادگی و اصرار بر دیپلماسی امریکا را در شورای امنیت و نشست های مجمع و دادگاه به انزوای اخلاقی و محکومیت حقوقی رساندیم. زمستان برجام به پایان می رسد و فصل جدید تعامل با جهان اغاز می شود هیچ کدام اینها  بدون شکیبایی دولت به دست نمی امد در سایه حمایت رهبری روز های سخت و زمستانی تحریم با درایت هایی که  اتخاذ می شود به  پایان میرسد.  

 

منبع: مهر

ارسال نظر