|
کدخبر: 160514

پسر بزرگ هاشمی رفسنجانی بعد از بازنشستگی چه می کند؟

محسن هاشمی درباره بازنشستگی قریب‌الوقوع خود گفته است: «سال آینده بازنشسته می‌شوم و باید ببینم که من را به کار برمی‌گردانند یا نه.

سیاست داخلی پسر بزرگ هاشمی رفسنجانی بعد از بازنشستگی چه می کند؟

پسر بزرگ هاشمی رفسنجانی سال دیگر بازنشسته می‌شود ولی به نظر می‌رسد اگر دعوت به کار شود بدش نمی‌آید، محسن هاشمی برای انتخابات شوراها قعا نمی‌آید.

محسن هاشمی دیروز به خبرنگاران گفته است: «در انتخابات شوراها شرکت نمی‌کنم و در انتخابات ریاست‌جمهوری نیز قرار شد، گول نخورم.» او همچنین درباره بازنشستگی قریب‌الوقوع خود گفته است: «سال آینده بازنشسته می‌شوم و باید ببینم که من را به کار برمی‌گردانند یا نه. اگر برگردانند به جمهوری اسلامی خدمت می‌کنم.» اظهارنظری که می‌تواند به‌ معنای بالا گرفتن احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ریاست‌جمهوری باشد؛ چه آنکه این انتخابات، منعی برای کاندیداتوری بازنشستگان ندارد.

محسن هاشمی‌رفسنجانی هنوز تصمیم ندارد که به صراحت درباره انتخابات ریاست‌جمهوری صحبت کند. هر چند تا به حال مشخص شده که حزب کارگزاران سازندگی تصمیم دارد از او به عنوان یکی از کاندیداهای خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ حمایت کند. اما حالا گمانه‌زنی‌هایی از احتمال کاندیداتوری او مطرح شده است. او که تاکنون هربار با ادبیات و تعابیری خاص از انتخابات گفته و ظاهرا معتقد است کسی که می‌خواهد در این شرایط دشوار کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ باشد احتمالا مجنون است و باید در صحت عقلانی‌اش تردید کرد، بارها گفته که هنوز فریب نخورده و قصدی برای حضور ندارد. دیدگاهی که دیروز نیز بار دیگر تکرار کرد. اما رفته‌رفته گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال کاندیداتوری او افزایش می‌یابد؛ ضمن آنکه کارگزاران هم با قاطعیت بیشتری از کاندیداتوری او و اسحاق جهانگیری صحبت می‌کنند.

 

 

منبع: اعتماد

ارسال نظر