|
کدخبر: 115784

مدرس خیابانی مدیری مدبر و شجاع است

نماینده الیگودرز در مجلس، گفت: مدرس خیابانی مدیری مدبر، شجاع و توانمند است و رأی به ایشان رأی به خودکفایی و ثبات قیمت‌ها و رأی به دوری از حاشیه‌ها است.

سیاست داخلی مدرس خیابانی مدیری مدبر و شجاع است

محمّد خدابخشی صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ مرداد) در موافقت با حسین مدرس خیابانی، گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، اظهارکرد: با بررسی معیارهای لازم برای یک مدیر به هشت معیار می‌رسیم که ویژگی‌های شخصیتی یکی از این معیارهای مهم است. سوابق مفید و مرتبط با حوزه کاری، ویژگی‌های علمی و تخصصی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، رعایت شایسته‌سالاری، ‌توانایی جسمی و ذهنی، مهارت ارتباطی و انسانی از جمله معیارهای مهم دیگر است.

وی ادامه داد: یک محور مهم ارزیابی وزیر پیشنهادی، برنامه‌های پیشنهادی ایشان است. بر اساس این معیارها که برگرفته از مبانی نظری روشن است و بدون برخورد احساسی با موضوع و حب و بغض ما باید وزیر محترم را ارزیابی و بر اساس آن قضاوت کنیم.

نماینده الیگودرز با بیان اینکه از اینکه در دفاع از جوانی متعهد، دلسوز و متخصص ایستاده‌ام به خود می‌بالم و اعلام می‌کنم شخصی که معرفی شده امتحان خود را در دوره قائم مقامی وزارت صمت و دوران سرپرسی این وزارتخانه پس داده است. اگرچه انتظارات و انتقادات هست، امّا این انتقادات متوجه دولت است نه یک وزارتخانه خاص.

خدابخشی با بیان اینکه توانمندی، درایت و سخت‌کوشی خود را با اقدام و عمل و پرهیز از حاشیه به اثبات رسانده است، گفت: جناب مدرس خیابانی مردمی‌ترین جوانی است که برای نخستین بار از بطن وزارت صمت به‌عنوان نامزد وزارت صمت معرفی شده و با ۱۸ سال سابقه کار کارشناسی و مدیریت، علاوه بر تدبیر و درایت، سوابق مدیریتی قابل توجهی دارد.

وی افزود: مدرس خیابانی، سربازی قابل، جسور و توانمند در سیستم امنیت تولید کشور بوده و در مقابل تمام فشارهای مربوط به تحریم و کرونا خم به ابرو نیاورده و با کار جهادی، تولید را تضمین کرده است. در اوج شیوع کرونا که رسانه‌های بیگانه مدیران ما را تمسخر می‌کردند و گفتند به زودی ایران دچار فروپاشی می‌شود، مدرس خیابانی در مقابل استکبار ایستاد و دسیسه‌های دشمن را به خودشان برگرداند و با حفظ آرامش در بازارهای داخلی و توزیع ماسک و لوازم شوینده به خوبی موجب سیلی خوردن دشمنان شد.

خدابخشی با بیان اینکه در بحبوحه تحریم‌ها و مسدود شدن کانال‌های بانکی و مالی که تأمین کالاهای اساسی با دشواری روبه‌رو شده بود، مدرس خیابانی توانست با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی اقدام به احیای صنعت کند، تصریح کرد: با غرور می‌گویم ایشان در طول تصدی سرپرستی وزارت صمت، علی رغم سقوط تولید در دیگر کشورها به طور قابل توجهی جهش تولید را رقم زد که موجب اعتماد به نفس ملی و خنثی‌سازی تحریم‌ها شده است.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهاد صمت برنامه‌های تخصصی و عملیاتی در حوزه معدن، صنعت و تجارت دارد و راهبردهای استراتژی برای خودکفایی دارد.

نماینده الیگودرز تصریح کرد: مدرس خیابانی مدیری مدبر، شجاع و توانمند است و رأی به ایشان رأی به خودکفایی و ثبات قیمت‌ها و رأی به دوری از حاشیه‌ها است.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر