|
کدخبر: 105088

شیوع کرونا در تابستان هم ادامه دارد؟

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم باید این تصور که ویروس کرونا ضعیف شده است را از خود دور کنند، چراکه این بیماری قطعا در فصل تابستان هم ادامه دارد و در هر شرایطی باید آماده مقابله با آن باشیم.

سلامت شیوع کرونا در تابستان هم ادامه دارد؟

ایرج حریرچی پیش از ظهر امروز در روند بازدید از مراکز درمانی سنندج، اظهار کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، اطلاع‌رسانی برای ادامه کمپین در خانه بمانیم باید در راستای اهداف مبارزه با کرونا قرارگیرد.

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: هماهنگی و عزم و اراده ملی و مسئولان در این شرایط بحرانی بسیار ضروری است و مردم در این شرایط سخت نهایت همکاری با سیستم بهداشت و درمان را داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم رعایت اصول بهداشتی توسط همگان افزود: باتوجه به اعلام وضعیت قرمز کرونا در کردستان از شهروندان خواستاریم حتی‌الامکان از تجمع و رفت‌و‌آمدهای غیر ضروری خودداری کنند.

معاون کل وزارت بهداشت با ابراز نگرانی از تغییر باورهای برخی از مردم در مورد ویروس کرونا و عادی انگاشتن آن، بر لزوم استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل تصریح کرد: این تصور که ویروس کرونا ضعیف شده است را از خود دور کنید چراکه این بیماری قطعا در فصل تابستان هم ادامه دارد و در هر شرایطی باید آماده مقابله با آن باشیم.

وی با اشاره به سیر صعودی بیماری کرونا طی چند روز اخیر در استان به ویژه در شهر سنندج، اظهار کرد: نیازمند تلاش و همکاری مردم در زمینه کاهش بیماری هستیم.

حریرچی با بیان اینکه عملکرد سیستم بهداشتی و درمانی کردستان در زمینه بیماریابی، و مقابله با کرونا ستودنی است، تصریح کرد: اگر مردم همکاری کنند شاهد همه‌گیری بیماری کرونا نخواهیم بود.

 

منبع: بهداشت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها