|
کدخبر: 314868

فروش دارو/داروخانه/تخلف

جریمه ۳۲۱ میلیارد تومانی متخلفان دارویی / جرم: گران فروشی و نداشتن لیبل قیمت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد: متهمان بخش دارو و درمان به پرداخت جریمه نقدی به ارزش ۹ میلیارد ریال محکوم شده‌اند.

سلامت جریمه ۳۲۱ میلیارد تومانی متخلفان دارویی / جرم: گران فروشی و نداشتن لیبل قیمت

محدثی نژاد، تعداد پرونده‌هایی که در بخش دارو و درمان به شعب تعزیرات وارد شده است، را از ابتدای سال به ۳۲۸ پرونده اعلام کرد.

وی گفت: از این تعداد ۳۲۲ پرونده مختومه شده و متهمان به پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت : در این مدت در بخش کالا و خدمات هزار و ۶۳۲ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد هزار و ۵۹۷ پرونده مختومه و متهمان به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

علی محدثی نژاد افزود: بیشترین فراوانی پرونده‌ها در بخش کالا و خدمات به عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ارائه فاکتور اختصاص دارد.

به گفته وی همچنین در بخش قاچاق کالا و ارز در این مدت ۶ هزار و ۱۴۳ پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده که از این تعداد ۶ هزار و ۵۷ پرونده مختومه شده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان افزود: متهمان این پرونده‌ها به پرداخت ۳۲۱ میلیارد تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

وی بیشترین تخلف در بخش قاچاق کالا و ارز را حمل کالا‌های با موضوع قاچاق، ورود و خروج کالا از مسیر غیرمجاز یا بدون انجام تشریفات گمرکی و تغییر وسیله نقلیه به صورت نامتعارف برای قاچاق کالا از جمله سوخت عنوان کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها