|
کدخبر: 313922

شیرخشک‌ / داروخانه / احتکار

خبر مهم درباره توزیع شیرخشک‌ / اعتراضات چاره ساز شد

رییس سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه گروه‌های نظارتی در سراسر کشور بازدید از تمامی شرکت‌های پخش را در دستور کار قرار داده‌اند، گفت: با صدور برنامه توزیع توسط معاونت‌های معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی شیرخشک موجود در انبارهای شرکت‌های پخش بین داروخانه‌ها توزیع می‌شود.

سلامت خبر مهم درباره توزیع شیرخشک‌ / اعتراضات چاره ساز شد

دکتر سیدحیدر محمدی بیان کرد: به منظور بهبود سیاست‌های ارزی شیرخشک و تضمین مدیریت صحیح زنجیره تأمین آن برای نوزادان، سازمان غذا و دارو تصمیم به تشکیل گروه‌های نظارتی گسترده در سراسر کشور گرفته است. این گروه‌ها باعث می‌شوند که شرکت‌های توزیع‌کننده شیرخشک به طور همزمان در سراسر کشور مورد بازرسی قرار گیرند.

وی افزود: به‌ منظور جلوگیری از احتکار، تمامی محصولاتی که در انبار شرکت‌ها موجودند، با صدور برنامه توزیع توسط معاونت‌های غذا و داروی سطح کشور، بین داروخانه‌ها توزیع می‌شوند تا از رسیدن هرچه زودتر محصول به دست مصرف‌کنندگان نهایی اطمینان حاصل کنیم.

رییس سازمان غذا و داروی کشور ضمن تأکید بر اینکه در استان تهران گروه‌های بازرسی سه دانشگاه علوم پزشکی به صورت متمرکز از طرف سازمان غذا و دارو اعزام شده‌اند، گفت: در اولین مانور نظارتی در سطح استان تهران ۱۰ گروه بازرسی به منظور بازدید از ۲۵ شعبه متعلق به ۱۳ شرکت پخش، اعزام شده‌اند تا بر روند توزیع مناسب شیرخشک نظارت داشته باشند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، نظارت‌های سازمان غذا و دارو طی روزهای آینده نیز به صورت مستمر در سراسر کشور فعال بوده و گسترش خواهد یافت.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها