|
کدخبر: 296121

بهترین دکتر لیزر شقاق در تهران (دکتر قمری)

بهترین دکتر لیزر شقاق در تهران باید دارای تخصص و تجربه کافی برای درمان انواع بیماری های مقعدی باشد و از بهترین تجهیزات برای درمان شقاق استفاده کند. بیماری شقاق به ترک و بریدگی های بافت اطراف مقعد گفته می شود که به دلایل مختلف از جمله یبوست، زایمان، کم تحرکی، اسهال و رابطه مقعدی رخ می دهد.

شقاق مقعدی با درد هنگام دفع، خونریزی، سوزش و خارش همراه است و بیمار در صورت مشاهده این علائم بایستی برای درمان به پزشک متخصص مراجعه کند. از آنجایی که مقعد یکی اعضای حساس در بدن از نظر نوع بافت محسوب می شود، باید برای درمان آن به سراغ پزشکان با تجربه و ماهر رفت.

دکتر سید عبدالرحیم قمری متخصص و جراح عمومی بیماری های مقعدی، با توجه به سابقه ی درخشانی که در درمان بیماران زن و مرد دارد و با توجه به رضایت بیماران پس از عمل، عنوان بهترین دکتر شقاق در تهران را به یدک می کشد. شما می توانید برای درمان بیماری های مقعدی خود، با کلینیک لیزر دکتر قمری در شهر تهران تماس گرفته و جهت تشخیص و معالجه نوبت رزرو کنید.

لیزر

ویژگی های بهترین دکتر لیزر شقاق در تهران

بهترین دکتر لیزر شقاق در تهران ویژگی های خاصی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • تخصص و تبحر: هر چه تخصص و تبحر یک پزشک بیشتر باشد، بیماری فیشر مقعدی را سریع تر تشخیص داده و بهترین روش درمانی را انتخاب می کند.
  • دانش و تجربه: در کنار تخصص و تبحر، دانش و تجربه کافی باعث می شود که پزشک معالج از پس چالش های مختلف در حین عمل شقاق برآمده و عنوان بهترین دکتر شقاق را بگیرد.
  • به روز بودن و استفاده از تجهیزات پیشرفته: بدون شک روش های درمانی نوین، دوران نقاهت کمتری دارند و نسبت به روش های قدیمی بهتر هستند. به همین خاطر بهترین پزشک، بایستی برای درمان بیماری شقاق همواره به روز بوده و از تجهیزات پیشرفته استفاده کند.
  • ارائه مشاوره و توضیحات کامل به بیمار: از آنجایی که بیماران امکان دارد اطلاعات کافی درباره بیماری خود نداشته باشند و دچار اضطراب شوند، پزشک معالج باید اطلاعات کافی درباره بیماری فیشر(شقاق) در اختیار بیماران گذاشته و با بیان روش های درمانی، کمک کند تا آن ها بهترین تصمیم را بگیرند.
  • دارای صبر و حوصله: یکی از ویژگی هایی که بهترین دکتر شقاق باید داشته باشد، صبر و حوصله است؛ چرا این مسئله باعث می شود تا بیمار احساس بهتری داشته باشد.
  • ارتباط موثر با بیمار: اصولا بیماران دوست دارند که ارتباط خوبی با پزشکان خود داشته باشند تا احساس راحتی کنند. بنابراین ارتباط موثر با بیمار نیز از ویژگی های یک پزشک خوب محسوب می شود.
  • استفاده از روش درمانی مناسب: یک پزشک متخصص و مجرب علاوه بر تشخیص درست و به موقع بیماری، بهترین روش درمانی برای بیمار را انتخاب می کند.

روش های درمانی بهترین دکتر برای درمان شقاق تهران

انواع بیماری های مقعدی از جمله شقاق، در صورت درمان نشدن با دارو، با دو روش جراحی یا لیزر، درمان می شوند. لیزر شقاق در تهران در مقایسه با جراحی، فواید بیشتری دارد و روش موثرتری به شمار می رود.

درمان فیشر با لیزر به نسبت جراحی، دوره نقاهت کوتاهی دارد و شخص می تواند هر چه سریعتر به فعالیت های روزمره خود بپردازد. همچنین درد و خونریزی نداشته و احتمال عفونت در آن بسیار پایین است.

بهتری دکتر لیزر شقاق در تهران، تمامی این مسائل را در نظر گرفته و با توجه به تمامی شرایط بیمار، روش درمانی موثر را انتخاب می کند. دکتر قمری به عنوان یکی از بهترین پزشکان در زمینه درمان بیماری های مقعدی و شقاق نیز لیزر شقاق را به بیماران پیشنهاد می کند.

از آنجایی که کلینیک دکتر قمری در شهر تهران واقع است، بیماران می توانند پس از درمان به شهر خود بازگردند.  لیزر درمانی به صورت تک جلسه ای و سرپایی انجام می شود و بیمار فردای روز عمل، می تواند کارهای روزمره خود را انجام دهد.

بهترین جراح لیزر شقاق

لیزر درمانی یکی از شیوه های نوین برای درمان شقاق مقعدی محسوب می شود و نیاز به تجهیزات پیشرفته دارد. به همین خاطر عمل لیزر بایستی در مراکزی که دارای امکانات کامل هستند، انجام شود. همچنین جراح و پزشکی که لیزر درمانی انجام می دهد باید تخصص و تجربه کافی داشته باشد.

دکتر قمری با داشتن 30 سال تجربه در زمینه درمان مشکلات مقعدی و بیش از 16 هزار عمل موفقیت آمیز عنوان بهترین جراح لیزر شقاق در تهران و بهترین دکتر شقاق ایران را دارد. این مسئله را می توان از رضایت بیماران و مراجعه کنندگانی که تحت درمان ایشان قرار گرفته اند، متوجه شد.

لیزر۱

بهترین دکتر متخصص شقاق در تهران کیست؟

پزشکان زیادی برای درمان فیشر مقعدی در تهران و سایر شهرها وجود دارند، اما بیماران به دنبال پزشکی هستند که تبحر کافی در این زمینه داشته باشد و از بهترین امکانات برای درمان استفاده کند. همچنین بیماران به دنبال روش درمانی سریع هستند تا سریع تر بهبود یابند.

از آنجایی که در دنیای امروز، تمامی افراد دارای مشغله های زندگی هستند و وقت کافی برای بستری شدن در بیمارستان ندارند، ترجیح می دهند روش درمانی که دوره نقاهت کوتاهی دارد را انتخاب کنند.

اگر به دنبال دکتر متخصص شقاق در تهران هستید، دکتر قمری تهران یکی از بهترین پزشکان برای درمان این عارضه است.

شما عزیزان می توانید همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 8 شب با تلفن ثابت 88339317-021 و تلفن همراه 0901252295 تماس گرفته و نوبت رزرو کنید و یا به آدرس امیرآباد - بالاتر از خیابان فاطمی - بعد از پمپ بنزین - کوچه خسروی-ساختمان پزشکان رازی جهت رزرو نوبت حضوری مراجعه فرمایید.

لیزر۳

چگونه از تجربه دیگران برای انتخاب بهترین دکتر شقاق استفاده کنیم؟

افرادی که به فیشر مقعدی دچار بوده اند و تحت درمان قرار گرفته اند، در صورت رضایت می توانند پزشک معالج خود را معرفی کنند تا سایر افراد نیز تحت درمان قرار بگیرند. بهترین راه برای تعامل با این افراد وب سایت های مختلف پزشکی و نوبت دهی آنلاین است.

شما می توانید به این سایتها مراجعه کرده و نظرات مختلف کاربران را درباره دکتر عبدالرحیم قمری مطالعه کنید. همچنین در وب سایت دکتر قمری نیز میتوانید نظرات مراجعه کنندگان را مشاهده کرده و برای درمان تصمیم بگیرید.

میزان رضایت بالای مراجعه کنندگان و بیماران دکتر قمری نشان می دهد که  ایشان با تشخیص به موقع و انتخاب بهترین روش، بهترین شرایط را برای بیماران رقم می زند. به همین خاطر، بیماران می توانند بدون دغدغه و با خیالی آسوده به کلینیک مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرند.

جمع بندی

در این مقاله در خصوص دکتر قمری، بهترین پزشک لیزر شقاق در تهران صحبت کردیم و رزومه کاری و ویژگی های ایشان را برای شما عزیزان بیان کردیم. شما عزیزان می توانید با خیال راحت و بدون درد و خونریزی بیماری شقاق خود را درمان کنید و به زندگی عادی برگردید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر