|
کدخبر: 287724 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز؛

توجه ویژه صنایع به حفظ سلامت در صنعت

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه بهشتی با حضور مدیران صنایع و رسانه ها در حال برگزاری است.

سلامت توجه ویژه صنایع به حفظ سلامت در صنعت

اختتامیه پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور مقامات و مسئولین وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت بهداشت و درمان و آموزش و پزشکی و وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

در این همایش مدیران hse شرکت ها در پلن اول به بررسی وضعیت سلامت پرسنل در صنایع مختلف می پردازند.

گنجی مدیر hse شرکت ارفع در این همایش گفت: شرکت ارفع نیز مانند سایر شرکت ها دارای بخش ایمنی، بهداشت و محیط زیست است و به این موارد توجه داشته است. همان طور که بهره برداری دستاورد تولید است، در بخش ایمنی و بهداشت ما سلامت پرسنل شرکت را در اولویت داشتیم.

وی افزود: سال گذشته گزارش های تحلیلی در مورد سلامت پرسنل انجام دادیم و بعد متوجه برخی مشکلات بین نیروهای کار شدیم. طبیعتا راه حل های کنترلی بسیار موثرتر از درمان بعد از بروز مشکل است. کمیته سلامت برای این منظور تشکیل شد تا به این وسیله تغذیه کارکنان مورد بررسی قرار بگیرد. منوی غذا طبق نظر پزشک متخصص تغییر کرد و تجهیزات آشپزخانه های صنعتی مورد تحول قرار گرفت.

گنجی خاطرنشان کرد: سبک زندگی سالم نیز بین خانواده های پرسنل مشغول در شرکت ارفع ترویج پیدا کرد. به عنوان مثال مصرف نوشابه به کل حذف شد. در ادامه شاهد بودیم سیر قند خون و چربی خون نسبت به قبل در وضعیت بهتری قرار گرفت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها