|
کدخبر: 301170

مستمری بهزیستی به خانواده های چند قلو چقدر است؟

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از خانواده‌های دارای فرزند دوقلوی دهک‌های درآمدی ۱ تا ۷ حمایت می‌کنیم اما در رابطه با سه قلوها تمامی دهک‌ها تحت پوشش خدمات قرار خواهند گرفت.

سبک زندگی مستمری بهزیستی به خانواده های چند قلو چقدر است؟

مهری سادات موسوی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حمایت‌های سازمان بهزیستی از خانواده چندقلوها، اظهار کرد: ما از خانواده‌های دارای فرزند دوقلوی دهک‌های درآمدی ۱ تا۷ حمایت می‌کنیم اما در سه قلوها تمامی دهک‌ها تحت پوشش خدمات ما قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مستمری‌های پرداختی به خانواده‌های دارای فرزند دوقلو، سه، چهار و پنج قلو متفاوت است و در حال حاضر یک خانواده دارای فرزند ۵ قلو بیش از دومیلیون تومان مستمری دریافت می‌کند.

موسوی با اشاره به میزان مستمری دریافتی خانواده‌های چندقلو از بهزیستی، گفت: در حال حاضر ماهانه سازمان بهزیستی برای خانواده‌های دارای دوقلو یک میلیون و ۶۸۴هزار تومان، برای خانواده‌های دارای سه قلوها و بالاتر ۲میلیون و ۵۹۲هزار تومان مستمری پرداخت می‌کند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در بحث تأمین شیرخشک، مسکن و اشتغال پدر خانواده چندقلوها کمک‌هایی سازمان بهزیستی به این خانواده‌ها می‌کند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها