|
کدخبر: 293807

معرفی سلکت ویزا برای مهاجرت

اگر کمی در مورد ارائه دهندگان خدمات مهاجرت به استرالیا در ایران مطالعه کرده باشید، بدون شک نام سلکت ویزا بارها و بارها به گوش شما خورده است. این مجموعه که خدمات خود را با پشتوانه کادری مجرب و وکیل رسمی سازمان MARA ارائه می‌دهد، از ابتدای کار که همان انتخاب مسیر مناسب است تا رسیدن به ویزای مد نظر همراه شما خواهد بود. حضور جناب آقای دامون آرین که وکیل این مجموعه به حساب می‌رود، ریسک پرونده‌تان را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

سلکت-ویزا

سال‌ها تجربه و پرونده‌های متعدد موفق را می‌توان به عنوان رزومه این سازمان معرفی کرد. مجموعه مورد بحث برای ارائه خدماتی بهتر بخش‌های مختلفی داشته و سرویس‌های متنوعی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. آیا به کسب اطلاعات بیشتر پیرامون Select Visa  (https://selectvisa.com/fa/)  علاقه‌مند هستید؟ پس در ادامه با ما همراه باشید.

مشاوره‌های رایگان سلکت ویزا

یکی از نکات مثبت این مجموعه که در بیشتر سازمان‌های دیگر مشاهده نخواهید کرد، مشاوره‌های رایگان کادر مجرب آن هستند. زمانی که را از طریق مسیرهای موجود اعلام علاقه‌مندی به دریافت مشاوره کنید، در اسرع وقت با شما تماسی برقرار می‌شود تا اطلاعات اولیه‌تان ثبت و بررسی شوند.

در صورتی که واجد شرایط استفاده از مسیرهای در دسترس باشید، جلسات حضوری یا تلفنی برای آشنایی بیشترتان با پروسه مهاجرت به استرالیا از طریق سلکت ویزا تنظیم خواهد شد که به ازای آنها نیاز نیست هیچ هزینه‌ای بپردازید. در نهایت آن دسته از افرادی که علاقه‌مند به عقد قرار داد با مجموعه باشند، از همراهی تیم ما از آغاز تا ویزا بهره می‌برند؛ لازم به ذکر است که تنها زمانی کار شروع می‌شود که پس از بررسی کارشناسان، پیش نیازهای تعیین شده برای مسیر مد نظر را داشته باشید.

تیم ساپورت و اجرایی سلکت ویزا

یکی از نقاط قوت سازمان مهاجرتی سلکت ویزا، داشتن تیم ساپورتی قدرتمند و فعال است. زمانی که به توافق نهایی با مجموعه برسید، آفیسر پرونده هر شخص با وی تماس حاصل کرده و پس از معرفی تمامی گام‌ها و مراحل را با شما چک خواهد کرد. تکمیل فرم‌های مورد نیاز، آماده سازی و ترجمه مدارک تعیین شده توسط سفارت و نحوه انجام این امور را می‌توان به عنوان مهم‌ترین شاخصه‌ها در سرنوشت پرونده‌تان معرفی کرد.

همان‌طور که مستحضرید برای استفاده از مسیرهای کاری و سرمایه گذاری، هر فرد ابتدا باید درخواست علاقه‌مندی یا همان EOI را تکمیل و به اداره مهاجرت ارسال نماید. نحوه نگارش آن و اطلاعاتی که ذکر می‌شوند تاثیر مستقیمی بر روی موفقیت یا عدم موفقیت فرد دارند.

سلکت-ویزا۱

به دلیل بالا بودن تعداد کلاینت‌های این مجموعه و تخصص بالای تیم ساپورت سلکت ویزا، درخواست‌های بیان شده به سرعت و با دقت بالایی تکمیل می‌شوند و در نهایت پیش از ارسال توسط وکیل رسمی سازمان MARA ارزیابی خواهند شد.

وکیل مهاجرتی استرالیا در سلکت ویزا

همان‌طور که کمی قبل‌تر بیان کردیم، داشتن وکیل مهاجرت استرالیا و نظارت وی به طور چشمگیری ریسک پرونده شما را کاهش خواهد داد. جناب آقای دامون آرین عضو رسمی سازمان MARA بوده و با شماره ثبتی 1384623 می‌تواند تمامی امور مربوط به شما را پیگیری نماید.

اگر سری به سایت آن بزنید، می‌توانید سوابق ایشان و صحت این ادعا را مشاهده کرده و از تعداد کیس‌هایی که با موفقیت به ثمر رسانده‌اند مطلع شوید. ما این اطلاعات را تنها برای جلب بیشتر اعتماد شما عزیزان در اختیارتان گذاشته‌ایم. مدیریت زمانی پرونده‌ها، بررسی EOIها و اسناد و تطبیق آنها با به‌روزترین تغییرات روز و اطلاعیه‌های اداره مهاجرت استرالیا را می‌توان به عنوان برخی از مزایای حضور ایشان در مجموعه معرفی کرد.

نکته‌ای که از دید بسیاری از افراد پنهان می‌ماند آن است که با حضور و نظارت چنین شخصی بر روی کیس شما، حتی زمانی که درخواستتان ریجکت شود هم امید باقی می‌ماند؛ زیرا از طریق آنها شانس اعتراض و تقاضای تجدید نظر را خواهید داشت.

خدمات سلکت ویزا

در انتهای این مطلب زمان آن رسیده تا به سراغ معرفی تمامی خدمات سلکت ویزا بپردازیم. در قسمت‌های قبلی به نحوه همکاری و روند نظارت بر پرونده‌ها اشاره داشتیم. این مجموعه تقریباً در رسیدن به بیشتر مجوزهای استرالیا سرویس‌هایی را به کلاینت‌های خود ارائه می‌دهد؛ اما تمرکز بیشتری بر روی ویزاهای کاری و سرمایه گذاری دارد. اولین موضوعی که پیرامون آنها باید بیان کنیم، چیزی نیست جز اهمیت بالای ساب کلاس‌های 188، 189 و 190.

هر یک از مشاوران اسکیل ورکر ما در رشته‌هایی خاص تخصص دارند و بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده، به فردی مناسب برای رسیدگی به امور ارجاع داده خواهید شد. مهاجرت از طریق استارتاپ، تقریباً بحثی جدا از تمامی روش‌های دیگر دارد. آن دسته از اشخاصی که علاقه‌مند به آن هستند، می‌توانند با کمک ما شانس خود را بیش از پیش افزایش دهند؛ اما چگونه؟

تیم مجرب فعال در این زمینه به شما در آماده سازی و بهینه سازی طرح خود کمک کرده و به مانند سایر ویزاها در تمامی مراحل همراهی‌تان خواهد کرد. یکی از چالش‌های اصلی افراد، یادگیری زبان و کسب نمره مناسب در آزمون پی تی ای به حساب می‌رود.

سازمان برای این که فعالیت مناسبی در این زمینه کرده باشد، دست به راه اندازی سلکت PTE زده که اطلاعات بیشتری پیرامون آن را در سایت اصلی Select Visa می‌توانید مشاهده کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها