|
کدخبر: 250889

ایو ۳۴، منتخبی از ملک‌های ترکیه را یکجا ببینید

آن دسته از افرادی که به دنبال خرید خانه در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه هستند، می‌توانند به سایت EV34 مراجعه کرده و تنوعی عالی و منتخب از ملک‌های این کشور را مشاهده کنند.

راه و مسکن ایو ۳۴، منتخبی از ملک‌های ترکیه را یکجا ببینید

آن دسته از افرادی که به دنبال خرید خانه در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه هستند، می‌توانند به سایت EV34 مراجعه کرده و تنوعی عالی و منتخب از ملک‌های این کشور را مشاهده کنند. از این طریق می‌توانید موارد دلخواه خود را مشاهده کرده و در صورت علاقه‌مندی، مراحل مربوط به خرید را دنبال کنید. همان‌طور که می‌دانید، خرید ملک از ترکیه یکی از روش‌های بسیار خوبی است که می‌توانید برای دریافت شهروندی از این کشور به سراغش بروید. قوانین از سپتامبر سال ۲۰۱۸ تغییر پیدا کرده است و از این پس می‌توانید با خرید یک ملک به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار، امکان دریافت اقامت و پاسپورت این کشور را داشته باشید.

قبلا این میزان ۱ میلیون دلار بود و شرایط مخصوصا برای اتباع ایرانی بسیار سخت شده بود. حال شما می‌توانید از این روش سرمایه‌گذاری هوشمندان استفاده کرده و صاحب یک ملک شوید. می‌توانید با گذر زمان، شاهد بازگشت سرمایه برای خود باشید، چرا که می‌توانید در این کشور کار کرده و حتی با خرید چند ملک از طریق EV34، آن‌ها را اجاره داده و کسب درآمد بیشتری هم داشته باشید. پاسپورت ترکیه ارزش این سرمایه‌گذاری را دارد و شما با این کار می‌توانید یکی از معتبرترین پاسپورت‌های دنیا را داشته باشید که قدرت بسیار بالایی دارد. سایت EV34 به شما کمک می‌کند که صفر تا صد خرید ملک را دنبال کرده و کم کم مراحل دریافت سند، انتقال وجه و دریافت پاسپورت را عملیاتی کنید.

فرایند خرید ملک در EV34

فرایند خرید ملک هم توسط این سایت بسیار ساده است. برای خرید خانه ارزان در استانبول می‌توانید ابتدا به سراغ جلسات مشاوره EV34 رفته و املاک مناسب خود و سرمایه‌تان را بررسی کنید. سپس نوبت به بازدید حضوری از محل خواهد رسید. خرید ملک و دریافت سند آن هم تقریبا مراحل پایانی کار خواهد بود و پس از آن هم می‌توانید پاسپورت خودتان را دریافت کنید. EV34 با کمک متخصصین کاربلد خود موفق شده است که درصد بالایی از رضایت مشتریان را کسب کند. مشاورین حاضر در EV34 می‌توانند در انتخاب یک ملک مناسب به شما کمک کنند. مشاور فروش به شما شما کمک می‌کند که انتخاب مناسب‌تری داشته باشید و جهت دهی نخواهد کرد.

کشور ترکیه ارزش سرمایه‌گذاری بالایی دارد و شهرهای زیبا و اقتصادی آن کمک می‌کند که زندگی خوبی را در آن تجربه کنید. هزینه‌های زندگی در بسیاری از شهرهای آن پایین است و نسبت به خیلی از کشورهای اروپایی، زندگی بهتری با هزینه پایین خواهید داشت. فرصت‌های شغلی که در اختیار شما قرار می‌گیرد هم زیاد است و می‌توانید از یک سری شرایط استثنایی هم برخوردار شوید. با خرید ملک به ارزش ۲۵۰ هزار دلار می‌توانید اولین قدم برای این زندگی بهتر را برداشته و بدون هیچ گونه مشکل خاصی، اقامت خودتان را دریافت کنید. با EV34 حتی می‌توانید مشاوره‌هایی در زمینه تحصیل و اپلای کردن به دانشگاه‌های این کشور را نیز داشته باشید.

بررسی قیمت آپارتمان در استانبول و شهرهای ترکیه

قیمت آپارتمان در استانبول به‌شکل بروز در EV34 در اختیار شما قرار گرفته است. می‌توانید از کاتالوگ بلند بالایی که در ملک‌های ترکیه در اختیارتان قرار می‌گیرد، انتخاب کرده و مشاوره‌های لازم را هم در مورد انتخاب خود دریافت کنید. قیمت عالی زمین در ترکیه و تغییر قوانین از سال ۲۰۱۸ سبب شده است که علاقه‌مندان زیادی مخصوصا از ایران راهی این کشور شده و سرمایه‌گذاری روی زمین را در این کشور شروع کنند. همین سبب درصد رضایت بالای مشتریان شده است، اما در عین حال باید با فکر باز عمل کرده و آگاهی لازم را نسبت به کاری که انجام می‌دهید، داشته باشید. شرایط استثنایی پیش روی شما قرار دارد تا بتوانید شهروندی ترکیه را دریافت کنید. به همین دلیل، چه بهتر است که با خرید خانه ارزان در استانبول و دیگر شهرهای این کشور، از این فرصت استفاده کنید.

شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که اصلا کدام شهر را برای اقامت انتخاب کنیم؟ می‌دانیم که استانبول یکی از بهترین شهرهای ترکیه است و با نگاهی به بالا بودن قیمت آپارتمان در استانبول هم کاملا می‌توان متوجه کلاس بالای این شهر شد. موقعیت جغرافیایی همواره در خرید ملک بیشترین اهمیت را دارد. همان‌طور که در ایران مناطق بالا نشین و پایین نشین داریم، در ترکیه هم باید هنگام خرید به موقعیت آن توجه کنید. چرا که هنگام فروش خانه خود در آینده، می‌توانید دست بالاتر را داشته و خانه خود را به قیمت مناسبی به فروش رسانید. مناطق ولایی و برج‌های بلند در شهر استانبول وجود دارد و EV34 همه آن‌ها را در لیست کاتالوگ خود فراهم کرده است.

تنوع عالی مناطق انتخابی هنگام خرید ملک در ترکیه

تنوع عالی مناطق انتخابی هنگام خرید ملک در ترکیه

اگر به مناطق شهری و شلوغ عادت کرده‌اید، باز هم می‌توانید به سراغ آپارتمان‌ها رفته و مناطق پر هیاهو را بررسی کنید. در عکس ماجرا، مناطث روستایی و ساکت‌تر هم وجود دارد که می‌توانید با سلیقه خود به سراغ خرید ملک از آن‌ها بروید. شناخت ویژگی‌های هر منطقه توسط کارشناسان سایت EV34 ددر اختیار شما قرار می‌گیرد و هرچه بیشتر بتوانید مشاوره‌های لازم را دریافت کنید، همان‌قدر در پیدا کردن منطقه مورد نظر بهینه‌تر عمل خواهید کرد. فراموش نکنید که شما برای مهاجرت اقدام می‌کنید و شاید در ابتدا بودجه و خرج کمتر مهم‌ترین کار برای شما تلقی می‌شود. سرمایه‌گذاری و مهاجرت معمولا همراستا با همدیگر انجام می‌شود. در عین خارج شدن از کشور، می‌توانید به فکر کسب سود از خرید ملک از ترکیه هم باشید.

با کارشناسان سایت EV34 می‌توانید همراه شده و خواسته‌های خودتان را با آن‌ها مطرح کنید. آن‌ها به شما کمک می‌کنند که اطلاعات دقیق و موثق کسب کرده و به راحتی و آگاهی کامل، ملک مورد نظر خود را انتخاب کنید. این روند همیشه برای شما برقرار خواهد بود و هر زمان که فرصت را مناسب دیدید، می‌توانید دوباره به EV34 سر بزنید. کارشناسان نرخ افزایش قیمت هر منطقه را در اختیار شما قرار داده و اطلاعاتی از پروژه‌های چندگانه خودشان را هم ارائه می‌کنند. یک پیش بینی از افزایش یا کاهش قیمت در کوتاه مدت و بلند مدت هم به شما ارائه خواهد شد که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشدی.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها