|
کدخبر: 288509

برترین سالن های زیبایی شهر پردیس استان تهران

سالن زیبایی بورگ در شهر پردیس تعدادی از بهترین متخصصان رنگ مو حرفه ای را در خود جای داده است. نتایج بی عیب و نقص رنگ مو توسط رنگ کار های آرایشگاه زنانه بورگ متشکل از متخصصان رنگ مو ارائه می شود.

بهترین سالن زیبایی در شهر پردیس با انواع خدمات آرایشی با متد روز دنیا و استفاده از مواد و ابزار با کیفیت و استاندارد با سابقه ی ده ساله و کادر متخصص و حرفه ای در خدمت خانم ها بوده و ما قصد داریم در این مقاله 3 مورد از بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران را با جزئیات نسبتاٌ کامل به شما معرفی کنیم . آرایش و پیرایش از دیرباز در میان مردان و زنان مورد استفاده قرار می گرفته و در هر سرزمینی به شکلی مورد پسند بوده و حتی در برخی از سرزمین ها با ابزاری غیر قابل باور صورت می پذیرفته مانند اسید و سیخ های داغ و برخی چیز های دیگر که ما نمی خواهیم ذهن شما را درگیر آن کنیم فقط مختصری از تاریخ آرایش و پیرایش را برایتان بازگو می کنیم.

در کشور ما استفاده از مواد طبیعی مانند روغنی بادام – بادام سوخته – سرمه و … بسیار مورد توجه بوده و امروزه نیز به عنوان مطمئن ترین و مفید ترین مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرند .

بهترین آرایشگاه زنانه در شهر پردیس تهران

راه های ارتباطی سالن زیبایی بورگ در اینستاگرام

02128425775

@Borgsalon

اگر به دنبال بهترین آرایشگاه زنانه در پردیس برای رنگ مو (شهر پردیس استان تهران) هستید، بورگ بیوتی تیمی دستچین شده از بهترین رنگ کار های مو را در خود جای داده است که به دلیل توانایی‌شان در مشاوره‌های سفارشی و ایجاد رنگ‌های شخصی‌سازی‌شده متناسب با خود فرد، مشهور هستند.

این سالن زیبایی منوی گسترده ای از بهترین خدمات رنگ مو در شهر جدید پردیس را ارائه می دهد. اگر میخواهید از هایلایت، بالیاژ، آمبره، کاشت ناخن در پردیس و یا سایر تکنیک های رنگ موی پرطرفدار و خدمات کامل و لیست قیمت ها اطلاع داشته باشید به خواندن این مقاله ادامه دهید.

برای انتخاب لیست بهترین سالن زیبایی در پردیس استان تهران– Pardis Tehran- لیست و مرجع مشخصی وجود ندارد و با وجود تعداد بالای سالن های زیبایی در پردیس این کار مشکل و مشکلتر می شود . البته امروزه خدمات زیبایی آرایشی بصورت کاملا تخصصی ارایه می شود و معمولا سالن های آرایشی در همه خدمات آرایشی باهم در رقابت هستند .در واقع اگر کسی دنبال بهترین سالن آرایش عروس اصفهان باشد شاید این سالن با بهترین سالن میکرو ابرو در پردیس در تضاد باشند و هر سالنی در رشته ای زبانزد عام و خاص باشد . ما در این نوشتار شما را برخی از بهترین آرایشگاه های زنانه پردیس آشنا می کنیم آنگونه که در کارت مجازی آنها شما به واتس اپ و instagram -پیج اینستاگرام مراکز و سالن ها دسترسی خواهید داشت تا انتخاب ایده ال تری را داشته باشید و براحتی بتوانید استعلام قیمت بگیرید.

سالن زیبایی بورگ در شهر پردیس تعدادی از بهترین متخصصان رنگ مو حرفه ای را در خود جای داده است. نتایج بی عیب و نقص رنگ مو توسط رنگ کار های آرایشگاه زنانه بورگ متشکل از متخصصان رنگ مو ارائه می شود.

چند سالن زیبایی برتر سطح شهر پردیس تهران:

سالن زیبایی بورگ پردیس تهران

بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

تماس با آرایشگاه بورگ تهرانپارس  ۰۲۱۷۱۰۵۷۴۲۰

مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام بورگ  @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

آدرس سالن زیبایی بورگ:

شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید نبش خیابان ۱۴۸

شعبه مرکزی: آرایشگاه در پردیس فاز ۲ مجتمع ایران زمین ط۳ پ ۲۰۸

میکرو ابرو در پردیس بورگ

سالن زیبایی مارگو در پردیس

سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران ، برای خدمات کراتینه از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده می کند. کراتینه مو یکی از خدماتی می باشد که در این سالن انجام می شود. در واقع کراتین، پروتئین طبیعی در پوست، مو و ناخن می باشد که باعث استحکام مو می گردد. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی، استفاده از رنگ و دکلره ی مو، پروتئین موجود در مو از بین می رود. این پروتئین در موهای وز و فر کمتر وجود دارد. به همین دلیل خانم ها برای رسیدگی به موها و حفظ سلامت آنها، موهای خود را کراتینه می کنند. کراتیه مو در سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران، با استفاده از مواد و محصولات درجه یک حاوی کراتین، موهای آسیب دیده را احیا می کند. همچنین موها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده می مانند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد. هر چه کمتر مو را با شامپو شستشو دهید، مدت ماندگاری کراتینه بیشتر می شود. به طور معمول ۲ تا ۳ ماه ماندگاری دارد. کراتیه برای افرادی مناسب می باشد که موهای خشک، وز و آسیب دیده دارند. بعد از انجام کراتینه نباید به مدت ۴ روز موهای خود را بشویید. در هنگام شستشو باید از شامپوهای مخصوص کراتینه و بدون سولفات استفاده نمایید. قبل از رفتن به استخر باید مو کراتینه شده را با روغن ارگانیک چرب کنید. اگر موهای شما برای درخشندگی و حفظ سلامتی به کراتینه نیاز دارد، حتما سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران را انتخاب نمایید. تمامی شماره های موجود در آگهی برای این سالن زیبایی می باشد.

آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی آسو

آرایشگاه در پردیس تهران ، خدمات کوتاهی مو را نیز انجام می دهد. در واقع یکی از روش های تاثیرگزار برای تغییر حالت صورت و تنوع در چهره، کوتاهی مو می باشد. برای سالم نگه داشتن مو، فرار از موخوره و شکستگی های ساقه ی مو بهترین روش، حذف قسمت های آسیب دیده است. مدل های متنوعی از کوتاهی مو مانند مدل باب، مصری، چتری، تیفوسی و پیکسی وجود دارد. آرایشگرها با استفاده از قیچی و ماشین های اصلاح این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهند. برای داشتن مو های زیبا و سالم باید به متخصصان این حوزه مراجعه کنید. کوتاهی مو در بهترین آرایشگاه در پردیس تهران متناسب با فرم صورت انجام می شود. 

 

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها