|
کدخبر: 287436

خرید آپارتمان در این منطقه تهران با ۱ میلیارد

بررسی فایل‌های مسکن نشان می‌دهد بسیاری از متقاضیان برای خرید آپارتمان ۷۰ متری در فردیس جستجو می‌کنند. در حال حاضر ارزان‌ترین آپارتمان ۷۰ متری در فردیس حدود ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد و این قیمت‌ها تا بیش از دو میلیارد تومان ادامه دارد.

بر همین اساس کاماپرس در ادامه قیمت ۶ آپارتمان ۷۰ متری در فردیس را بررسی خواهد کرد.

*ارزان‌ترین آپارتمان ۷۰ متری در فردیس براساس آگهی سایت‌های فروش ۹۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. این واحد دو خوابه واقع در طبقه همکف در سال ۸۹ ساخته شده و انباری دارد.

*دیگر آپارتمان ۷۰ متری در فردیس ۹۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. هر متر این واحد که در سال ۸۱ ساخته شده ۱۳ میلیون و ۴۲۸ هزارتومان قیمت دارد. از امکانات این واحد با عمر بنا ۲۰ سال می‌توان به انباری و دو اتاق اشاره کرد.

*دیگر آپارتمان آگهی شده در فردیس ۹۷۰ میلیون تومان قیمت دارد. این واحد در سال ۹۱ ساخته شده و از امکانات این آپارتمان واقع در طبقه چهارم می‌توان به دو اتاق، پارکینگ و انباری اشاره کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده و بازنشر آن در سایر رسانه‌ها بدون کسب اجازه صورت گرفته است.

خرید آپارتمان ۷۰ متری در فردیس با بودجه بیش از یک میلیارد تومان

*خریدار با بودجه یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان می‌تواند واحدی دوخوابه در فردیس خریداری کند. این آپارتمان ۷۰ متری در سال ۹۵ ساخته شده و امکاناتی همچون پارکینگ و انباری دارد.

*دیگر آپارتمان واقع در طبقه همکف یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. این واحد دارای یک اتاق و انباری است و عمر بنایی برابر با ۱۵ سال دارد.

*با یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌توان واحد دوخوابه ۷۰ متری در فردیس خریداری کرد. این واحد در سال ۹۱ ساخته شده و از امکانات آن می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

منبع: کاما پرس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها