|
کدخبر: 282019

ماشین ظرفشویی چند نفره بخرم؟

سبک زندگی ماشین ظرفشویی چند نفره بخرم؟

ماشین ظرفشویی چند نفره بخرم؟ یکی از سوالات رایج می باشد که اکثر افرادی که قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارند، از خود می پرسند. در این مطلب به مهم ترین موضوعات در خرید اشاره خواهیم کرد که می توان به راهنمایی در رابطه با خرید ماشین ظرفشویی نسبت به تعداد افراد خانواده اشاره کرد.

کاربران گرامی در انتهای مقاله نکات مهمی درج کرده ایم که با مطالعه آن میتوانید یک ظرفشویی مناسب برای خانواده خود پیدا کنید.

پیشنهاد ما: بهترین ماشین ظرفشویی برای خرید

ماشین-ظرفشویی-2

دلیل اهمیت انتخاب مناسب در خرید ماشین ظرفشویی چند نفره

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث شده تا در هنگام خرید به این سوال که ماشین ظرفشویی چند نفره بخرم؟ فکر کند. از مهم ترین موضوعات می توان به خالی کار نکردن دستگاه و در نتیجه صرفه جویی در آب و مواد شوینده می باشد. بنابراین در هنگام خرید حتما به تعداد نفرات و مقدار ظرفی که کثیف می کنید و حتی چه زمانی قصد شست و شوی را دارید، دقت کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی کنید.

ماشین-ظرفشویی-3

ظرفشویی چند نفره مناسب خانواده من میباشد؟

  • ماشین ظرفشویی 6 تا 8 نفره مناسب برای یک خانواده کوچک 3 یا 4 نفره. این مدل معمولاً 72 تا 108 ظرف را در خود جای می دهد. مزیت این کار این است که خیلی سریع پر می شود و نسبت به انواع دیگر دستگاه ها ارزان تر است.
  • ماشین ظرفشویی 12 نفره مناسب برای خانواده های پرجمعیت و شلوغ. این دستگاه ها معمولاً حدود 144 ظرف را در خود جای می دهند. در هنگام خرید این مدل توجه داشته باشید که قابلیت تنظیم ارتفاع سبد را دارد. چنین مزیتی که بسیار محبوب است موجب صرفه جویی در مصرف آب، مواد شوینده و انرژی است.
  • ماشین ظرفشویی 14 نفره یکی از بزرگترین ماشین ظرفشویی ها در بازار است. با ظرفیت شستشوی معمولی 160 ظرف مناسب برای خانواده های پرجمعیت و پرمشغله می باشد. این مدل نسبت به مدل قبلی خود از آب و مواد شوینده کمتری استفاده می کند و دارای چندین برنامه تمیز کننده است.
  • اگر از اعضای خانواده کارمندی هستید که می خواهید ظروف خود را از صبح تا تا شب در یک فرآیند شستشوی بشویید، به برندها و ویژگی های برتر این نوع ماشین ظرفشویی توجه کنید. ماشین ظرفشویی های 14 نفره همانطور که از نامشان پیداست به عنوان یکی از لوکس ترین و البته پر کاربردترین که می توانند مشکل شما را برطرف سازند، شناخته می شود.

کلام آخر

قبل از خرید ماشین ظرفشویی، تنها به این موضوع که ماشین ظرفشویی چند نفره بخرید، فکر نکنید. موارد مهم تر دیگری هم میباشد که در این بخش به آن ها خواهیم پراخت.

  • به خدمات پس از فروش حتما دقت نمایید. اگر نیازمند تعمیر ظرفشویی شدید، با کجا تماس بگیرید؟ آیا برندی که قصد خرید آن را دارید، نمایندگی رسمی بابت خدمات پس از فروش در ایران دارد یا خیر؟
  • اگر نیاز به تعویض سبد ظرفشویی داشتید، آیا آن را میتوانید با هزینه مناسب و به راحتی در بازار خرید کنید؟ به این موضوع توجه داشته باشید که حتما لوازم جانبی و قطعات مصرفی برند مورد نظر شما در بازار موجود باشد.
  • قبل از خرید حتما وارد سایت آی پی امداد شوید و از راهنمایی ها خرید آن بهره مند شوید.
نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها