|
کدخبر: 279617

۳ نکته مهم در انتخاب پوستر دیواری چیست؟

پوستر-دیواری-۱

انتخاب پوستر دیواری مناسب

توجه به انتخاب طرح پوستر دیواری برای نصب روی دیوار یکی از نکاتی است که باید به آن توجه شود؛ اما مهم‌ترین عامل در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟ چه نکاتی را باید هنگام خرید پوستر دیواری مد نظر قرار دهیم؟ در این مقاله به این عوامل و نکات اشاره خواهیم کرد. شاید بتوان گفت عوامل بسیار زیادی می‌تواند در انتخاب یک طرح برای پوشش دیوار تعیین‌کننده باشند. مثلا سبک طراحی فضا باید با شیوه طراحی پوستر دیواری یکی باشد. در غیر این صورت یک فضای بی‌نظم شکل خواهدگرفت.

در طراحی و دکوراسیون داخلی، طراحان اغلب از پوشش‌های متنوع برای دیوار استفاده می‌کنند. این پوشش‌ها هر کدام باید دارای ویژگی‌هایی باشند تا با نوع چیدمان و سبک کلی طراحی فضا، هماهنگ شوند. نقوش و طرح‌هایی که روی یک پوشش تزیینی چاپ می‌شوند باید در درجه اول همخوانی با محیط اطراف داشته‌باشند. در ادامه مقاله به 3 نکته مهم در انتخاب پوستر دیواری اشاره خواهیم کرد.

انتخاب پوستر دیواری بر اساس محیط و هارمونی

محیط و هارمونی یکی از نکاتی است که در هنگام انتخاب پوستر دیواری دکورآفیس باید به آن دقت شود. طراحی محیط، نوع چیدمان، استفاده از رنگ‌ها و سبک طراحی فضا از اهمیت زیادی برخوردار هستند. یک طراح زمانی که یک فضا را طراحی می‌کند به عوامل و نکات مختلفی توجه می‌کند. هارمونی رنگ و چیدمان می‌تواند منجر به طراحی یک فضای متعادل و زیبا شود. خوشبختانه طرح‌های بسیار متنوعی برای چاپ انواع پوستر دیواری وجود دارد که برای هر فضایی قابل استفاده هستند. این تنوع موجب شده‌است که بتوان برای هر اتاق با کاربری متفاوت، از یک پوشش مناسب استفاده کرد. انواع طرح‌ پوستر دیواری مطابق با محیط‌های مختلف شامل موارد زیر هستند.

  • پوستر دیواری گل و طبیعت
  • کاغذ دیواری سه‌ بعدی کودکان و نوجوان
  • پوستر دیواری مشاغل
  • پوستر دیواری ماشین و موتور
  • کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک و ایرانی
  • پوستر دیواری شهری و تاریخی

میزان فروش پوستر دیواری نشان می‌دهد که طراحان نیز برای طراحی فضا، از این پوشش استقبال می‌کنند. انتخاب پوستر دیواری بر اساس محیط و هارمونی موجب طراحی چیدمان به صورت استاندارد و اصولی خواهدشد. در نتیجه یک طراحی حرفه‌ای صورت خواهدگرفت.

پوستر-دیواری-2

انتخاب پوستر دیواری بر اساس نوع برند

توجه به برند تولیدکننده پوستر دیواری بسیار اهمیت دارد. در واقع انتخاب پوستر دیواری بر اساس برند، یکی از نکاتی است که باید در هنگام خرید این پوشش مد نظر قرار بگیرد. اغلب پوشش‌های تزیینی با برندهای ایرانی و خارجی برای نصب روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این برندها هر کدام ویژگی خاصی برای محصول خود عنوان می‌کنند. باید به این نکته توجه شود که در صورتی که برند معروف و شناخته‌شده باشد، طبیعتا کیفیت پوشش نیز بالا است. این موضوع روی طول عمر و کیفیت محصول تاثیر بسیار زیادی دارد.

در حال حاضر در مجموعه دکورآفیس انواع برندهای پوستر دیواری وجود دارند که هر کدام ویژگی خود را دارند. در این مجموعه از برندها ا کیفیت پایین استفاده نمی‌شود و تمامی محصولات دارای کیفیت بالا هستند. به منظور بالا رفتن کیفیت، از مواد ضدآب و قابل شستشو برای تولید کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می‌شود. پوستر دیواری سه بعدی با طرح‌های متنوع را می‌توانید از بین برندهای مختلف خریداری کنید. انتخاب پوستر دیواری بر اساس نوع برند یکی از روش‌های خرید پوستر دیواری سه بعدی است.

پوستر-دیواری-3

پوستر دیواری نقاشی خط

انتخاب پوستر دیواری با توجه سلیقه

هر فردی دارای سلیقه خاصی است که مطابق با آن فضای اتاق را تزیین می‌کند. در این راستا طراح نیز می‌تواند پیشنهادهای لازم برای حرفه‌ای تر شدن طراحی را در اختیار فرد قرار دهد. بسیاری از کسانی که نسبت به خرید پوستر دیواری اقدام می‌کنند، با توجه به سلیقه و نظر خود، این پوشش را خریداری می‌کنند. در این حالت می‌توان از انواع کاغذ دیواری سه بعدی با طرح‌های متنوع برای دیزاین و طراحی فضا استفاده کرد. این نوع پوشش بسیار متنوع است و به همین منظور برای هر سلیقه‌ای، یک پوشش تزیینی وجود دارد. تنوع رنگ و طرح موجب شده‌است که از این پوشش در فضاهای مختلف با کاربری متنوع استفاده شود.

می‌توان در هنگام انتخاب پوستر دیواری با توجه به سلیقه، از رنگ‌های متنوع استفاده کرد. رنگ تاثیر زیادی در زیبایی بصری یک پوشش تزیینی روی دیوار دارد. در واقع با انتخاب رنگ مناسب، فضا زیباتر به نظر خواهدرسید. این رنگ‌ها می‌توانند موجب شوند که فضا گرم یا سرد به نظر برسد. توجه به اقلیم و آب و هوا در این صورت از اهیمت زیادی برخوردار است و نمی‌توان چندان سلیقه‌ای عمل کرد. امروزه طرح‌های متنوع پوستر دیواری سه بعدی و برجسته با رنگ‌های متنوع در بازار وجود دارند.

جمع بندی

در این مقاله به 3 نکته مهم در انتخاب پوستر دیواری اشاره شد. توجه به این نکات و به کارگیری آن‌ها در هنگام انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو همواره طراحان توصیه می‌کنند به محیط و هارمونی، برند و سلیقه خود در هنگام انتخاب پوشش تزیینی دقت کنید. در مجموعه دکورآفیس پرسنل در ساعات اداری در این راستا می‌توانند به شما مشاوره دهند. تیم حرفه ای این مجموعه تمامی نکات لازم برای خرید پوستر دیواری به شما خواهند گفت.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت دکورآفیس به آدرس (https://decoroffice.net/ )، بخش فروشگاه و دسته‌بندی پوستر دیواری، با دنیایی از طرح‌های متنوع مواجع خواهیدشد. این طرح ها توسط طراحان و با استفاده از نرم افزار گرافیکی طراحی و چاپ شده‌اند. می‌توانید برای پوشش دیوار از طرح‌های متنوع استفاده کنید و با توجه به سبک فضا انتخاب کنید. طرح‌های مدرن و کلاسیک بسیار پرفروش هستند. قیمت پوستر دیواری با توجه به ابعاد آن تعیین می‌شود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها