|
کدخبر: 278222

خبر مهم برای مددجویان تحت پوشش بنیاد منزلت / ۴۷۰ خودرو واگذاری شد

دبیر بنیاد منزلت از واگذاری ۴۰۰ خودروی وانت نیسان و ۷۰خودروی دنا به مددجویان تحت پوشش بنیاد منزلت خبرداد و گفت: خودروها با هدف اشتغالزایی و تقویت اقتصاد در مناطق محروم تا آذرماه ۱۴۰۱ به مددجویان شناسایی شده تحویل داده می‌شود.

سبک زندگی خبر مهم برای مددجویان تحت پوشش بنیاد منزلت / ۴۷۰ خودرو واگذاری شد

علی ادیبان دبیربنیاد منزلت در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه "واگذاری ۴۰۰دستگاه وانت به مددجویان در جهت اشتغالزایی آنان" که با حضور مسولین قرارگاه جهادی فاطر درمحل قرارگاه فاطر برگزار شد، گفت: با واگذاری این ۴۰۰دستگاه خودروی وانت ، اشتغال و کسب درآمد پایدار برای ۴۰۰خانواده تحت پوشش بنیاد در قالب هم‌افزایی منابع تسهیلات و امکانات ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این واگذاری در قالب توافق‌نامه دوجانبه میان بنیاد منزلت با قراگاه فاطر است، گفت: یکی از اهداف بسیار مهم بنیاد منزلت آن است که بتواند به خانواده های نیازمند ابزار کار جهت توانمندی آنها ارائه کند تا آنها بتوانند معیشت مناسب داشته باشند.

ادیبان ادامه داد: پیش‌بینی ما آن است که خانواده های مشمول این طرح طی ۲ سال پس از رونق گرفتن کار و اشتغال‌شان از بنیاد منزلت خارج شوند اما این خروج از چرخه حمایت به شرطی صورت خواهد گرفت که از خودکفایی افراد کاملا مطمئن شده باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها