|
کدخبر: 275873

بادی اسپلش چیست؟ ویژگی های آن

بادی اسپلش یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در بازار می باشد امروز قصد داریم به بررسی آن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

بادی-اسپلش

بادی اسپلش چیست؟

با ارزش ترین لباسی که در دنیا بتوانید از آن استفاده کنید پوستتان است و شما باید از آن به خوبی مراقبت کنید. مراقبت از پوست می تواند به روش های مختلفی و با استفاده از محصولات متنوعی انجام شود ولی امروز قصد داریم درباره بادی اسپلش با شما صحبت کنیم. بادی اسپلش محصولی است که علاوه بر شادب نگه داشتن پوست شما، باعث معطر شدن و خوش بو تر شدن پوست شما نیز می شود.

بادی اسپلش با خاصیت آبرسانی که دارد می تواند پوست شما را شاداب نگه دارد همچنین این محصول دارای رایحه های جذاب و زیبا می باشد و شما می توانید از این محصول قبل از رفتن به سرکار، باشگاه و پس از استحمام استفاده کنید در کل می توان گفت که بادی اسپلش محصول خشبوکننده بدن با خاصیت آبرسانی می باشد. شما برای استفاده از بادی اسپلش می بایستی که به صورت مستقیم آن را برروی بدنتان اسپری کنید.

مواد تشکیل دهنده بادی اسپلش

مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول خارق العاده الکل، آب و عطر می باشد ولی اگر بخواهیم از دیدگاه کلی به این موضوع نگاه کنیم بادی اسپلش از دو قسمت تشکیل شده است. بخش اول خوش بو کننده و بخش دوم آن چربی و مرطوب کننده می باشد که در ادامه به بررسی هر دو می پردازیم :

  • اصلی ترین ویژگی بادی اسپلش خوش بو کنندگی پوست می باشد، عطر و مواد خوش بو کننده تشکیل دهنده بادی اسپلش به منافذ پوست نفوذ کرده و باعث خوش بویی پوست شما می شود.
  • مرطوب کنندگی و وجود چربی دو عامل اصلی و مهم برای پوست شما می باشد وقتی شما از حمام خارج می شوید هر دو این موارد از روی پوست شما شسته می شود و شما با استفاده از بادی اسپلش آن ها را به پوست خود هدیه می کنید.

مواردی که بالا به آن اشاره شد موارد اصلی تشکیل دهنده بادی اسپلش می باشد ولی علاوه بر موارد بالا این محصول از آب نیز استفاده می کند که باعث آبرسانی به پوست شما می شود.

ویژگی های استفاده از بادی اسپلش

همانطور که می دانید با پیشرفت صنعت آرایش و بهداشت، اکثر محصولات جدید که تولید می شود دارای یکسری از ویژگی هایی می باشد که برای مشتری و استفاده کننده ها بسیار جذاب می باشد و در این قسمت قصد بررسی ویژگی های بادی اسپلش را باهم داریم پس با ما همراه باشید.

بادی

یکی از اصلی ترین ویژگی های بادی اسپلش ضد حساسیت بودن آن می باشد. اغلب لوازم آرایشی باعث ایجاد حساسیت های پوستی شده و باعث ایجاد خارش می شود ولی این موارد را در بادی اسپلش مشاهده نمی شود و تمام افراد می توانند از آن استفاده کنند بدون اینکه نگران حساسیت باشند.

آبرسانی پوست یکی دیگر از ویژگی های بادی اسپلش می باشد همانطور که می دانید آبرسانی باعث جوان ماندن و شادابی پوست می شود و یکی از اصلی ترین کارهایی می باشد که شما باید برای پوستتان انجام دهید توجه داشته باشید که بادی اسپلش این اصل را برای شما فراهم می کند و شما نیازی به استفاده از آبرسان دیگر نخواهید داشت.

همچنین قابل ذکر است که بادی اسپلش و استفاده کردن روزانه از آن به هیچ عنوان باعث ایجاد سردرد و یا آلرژی به شما نمی شود و این هم به دلیل وجود مواد تشکیل دهنده آن است که در بالانتر درباره آن توضیح دادیم و یکی دیگر از دلایلی که بادی اسپلش را به محصولی محبوب تبدیل کرده است قیمت مناسب آن است که همه می توانند آن را اهیه کرده و از آن استفاده کنند.

نکات مهم هنگام استفاده از بادی اسپلش

تا به اینجا متوجه ویژگی های بادی اسپلش شدیم و حالا در این قسمت قصد داریم نکات مهم هنگام استفاده از آن را بهم مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که شما با استفاده از این محصول ممکن است لباستان را لک کنید ! دلیل این اتفاق هم غلظت مواد تشکیل دهنده بادی اسپلش می باشد البته لازم به ذکر است که اگر شما بادی اسپلش را بر روی لباستان اسپری کنید این اتفاق می افتد و یا پس از اسپری کردن آن بر روی بدنتان بلافاصله لباس بپوشید زیرا که پس از استفاده از این محصول بدنتان کمی خیس می شود و آن به دلیل وجود آب و الکل در مواد تشکیل دهنده آن است.

اگر می خواهید که بادی اسپلش بر روی پوست شما ماندگار تر باشد و همچنین لباس شما را نیز لک نکند به شما پیشنهاد می شود که ابتدا حمام کرده و چربی های روی پوست خود را از بین ببرید و سپس پس از خشک کردن پوستتان از این محصول استفاده کنید. همچنین پس از استفاده از این محصول بلافاصله لباس بر تن نکنید و دقایقی فرصت دهید تا این محصول جذب پوستتان شود.

عطر

خوشحالم که تا به اینجای این مقاله مفید همراه ما بودید امیدوارم که پاسخ سوالاتتان را دریافت کرده باشید همچنین شما می توانید برای تهیه لوازم بهداشتی و آرایشی اصل عبارت روبرو را در گوگل سرچ کرده و بر روی اولین لینک کلیک کرده و خرید خود را ثبت کنید : محصولات بهداشتی مدیاژ

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها