|
کدخبر: 269400

نایلون شیرینگ چیست و چه کاربردی دارد: ناب پلاستیک

استفاده از نایلون ها در صنعتی بسته بندی روز به روز در حال گسترش است و از مهم ترین نایلون های بسته بندی، نایلون شیرینگ است.

نایلون شیرینگ نوعی پلاستیک است که دارای خاصیت شکل پذیری دارد و به تغییرات دما حساس می باشد. با استفاده از نایلون شیرینگ ، برای محصولات بسته بندی ایزوله ایجاد خواهد شد. از نایلون شیرینگ در بخش بسته بندی استفاده ی بسیاری می شود و تولید کنندگان زیادی از این نایلون بهره می برند. نایلون شیرینگ برای انواع بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. این نایلون در ابعاد و اندازه های مختلفی به تولید می رسد و مشتریان با توجه به مصارفی که دارند ، نایلون شیرینگ را در نوع مناسب انتخاب می نمایند. این نایلون را می توان در انواع یک یا چند لایه تهیه کرد و با بالا رفتن تعداد لایه ها ، کیفیت نایلون شیرینگ بالا تر خواهد رفت. این نایلون در عرض های مختلف به فروش می رسد که از 10 سانتی متر تا 120 سانتی متر است. همچین ضخامت نایلون شیرینگ از 30 تا 200 میکرون متغیر می باشد بنابراین انتخاب آن برای انواع بسته بندی ها حائز اهمیت می باشد.

نایلون-شیرینگ

قیمت نایلون شیرینگ

پلاستیک شیرینگ در بازار با قیمت های مختلفی به فروش می رسد. قیمت نایلون شیرینگ با توجه به ویژگی های آن در نظر گرفته می شود . عواملی همچون برند، ابعاد، ضخامت و... در قیمت نایلون شیرینگ موثر می باشد. صنعت بسته بندی یکی از مهم ترین صنایع است که صنایع دیگر به منظور بسته بندی محصولاتشان وابسته به آن هستند. نایلون از مهم ترین متریال بسته بندی است که امروزه شاهد استفاده ی گسترده از انواع نایلون های بسته بندی می باشیم. نایلون ها به دلیل ویژگی های خوبی که دارند برای بسته بندی ها کاربرد گسترده ای داشته و برای ایجاد بسته بندی وکیوم و ضد نفوذ مورد استفاده قرار می گیرند. نایلون شیرینگ یکی از انواع نایلون های پر کاربرد در بسته بندی ها است که در صنایع تولیدی از آن بسیار بهره گرفته شده و به آن روکش شیرینگ پک نیز گفته می شود. نایلون شیرینگ پک به منظور بسته بندی و وکیوم ساختن کالا ها و اقلام به کار می رود. این نایلون در بازار به صورت رولی به فروش می رسد و با استفاده از دستگاه شیرینگ پک از آن استفاده می شود. مشخصه ی اصلی نایلون شیرینگ که وجه تمایز آن با سایر نایلون ها است، حساسیت به گرما می باشد و در گرما حالت جمع شوندگی دارد و به فرم بسته ها شکل می گیرد که به این صورت کالا ها به صورت منسجم در بسته ها قرار خواهند گرفت و در زمان جابجایی به راحتی حمل می شوند.

کاربرد نایلون شیرینگ

همان طور که به آن اشاره کردیم نایلون شیرینگ برای ایجاد بسته بندی های وکیوم به کار می رود که برای شکل گیری به حرارت نیاز دارد و به وسیله ی دستگاه شیرینگ پک این حرارت ایجاد می شود. به هنگام بسته بندی با پلاستیک شیرینگ ، این نایلون به دور کالا ها پیچانده شده و سپس با ایجاد حرارت ، به شکل کالا ها در آمده و آن را وکیوم می سازد. در صنعت مواد غذایی از نایلون شیرینگ استفاده می شود و این نایلون می تواند از مواد غذایی در برابر نفوذ آلودگی ، گرد وغبار ، رطوبت و.. محافظت نماید. در صنایع غلاف سازی آب معدنی و نوشیدنی ها ، از نایلون شیرینگ استفاده ی زیادی می شود. در بسته بندی قطعات خودرو ، پشم شیشه ، سرامیک و کاشی و.. از نایلون شیرینگ استفاده می شود. در واقع کاربرد این نایلون بسیار گسترده بوده و با توجه به این که نایلون شیرینگ بهداشتی و ارزان قیمت است مورد توجه صنایع مختلف قرارگرفته است.

فروش نایلون شیرینگ با کیفیت

فروشگاه ناب پلاستیک یکی از فروشندگان معتبر نایلون های شیرینگ است که تنوع بالایی از این نایلون را در ابعاد و ضخامت و مدل های گوناگون ارائه می نماید. فروش نایلون شیرینگ در این مجموعه به صورت مستقیم انجام گرفته و افراد می توانند خرید نایلون شیرینگ را با بهترین قیمت انجام دهند. نایلون شیرینگ در کیفیت های مختلفی در بازار به فروش می رسد و برای این که بتوانید نایلونی با کیفیت را تهیه کنید باید حتما از فروشندگان با سابقه خرید نایلون شیرینگ را انجام دهید. فروشگاه ناب پلاستیک دارای سال ها تجربه در زمینه ی ارائه ی مستفیم انواع نایلون های بسته بندی می باشد که در طی سال ها فعالیت خود همواره قیمت ارزان و کیفیت بالا را برای محصولاتش در نظر گرفته است تا رضایت مشتریانش را به دست آورده و مشتریانی دائمی داشته باشد.

نایلون-شیرینگ2

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ

به منظور خرید اینترنتی پلاستیک شیرینگ می توانید به سایت ناب پلاستیک مراجعه کنید. امروزه افراد تمایل بیشتری به خرید های اینترنتی نشان می دهند زیرا نیازی به مراجعه ی حضوری نبوده و به راحتی می توان خرید انواع نایلون بسته بندی را از شهر های دیگر نیز انجام داد. فروش اینترنتی بستری آسان را برای مشتریان فراهم کرده است و با توجه به خدمات دهی عالی مرکز ناب پلاستیک، می توانید به صورت مطمئن خرید نایلون شیرینگ را از این مجموعه ی معتبر انجام دهید. توجه داشته باشید که هر فروشگاهی قابل اعتماد نمی باشد و محصولات با کیفیت را ارائه نمی دهد بنابراین مجموعه ی ناب پلاستیک به دلیل اعتبار بالا به شما معرفی می گردد.

انواع نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ همان طور که گفتیم دارای تنوع بالایی است که کارایی های مختلفی را ایجاد نموده است و انتخاب نوع مناسب این نایلون اهمیت دارد. یکی از انواع نایلون شیرینگ ، نایلون شیرینگ پی وی سی است که وزن بسیار کمی دارد و کاربرد گسترده ای دارد مثلا برای بسته بندی بطری ها، لوازم آرایشی و... از نایلون شیرینگ پی وی سی استفاده می شود. یکی از مزایای مهم نایلون شیرینگ پی وی سی ، قیمت ارزان آن می باشد. یکی دیگر از انواع نایلون های شیرینگ ، نایلون شیرینگ حرارتی است که ساخته شده از پلی اتیلن است و دارای چگالی و نقطه ذوب پایین می باشد. نایلون شیرینگ حرارتی دارای دوام بسیار بالایی بوده و مناسب برای بسته های سنگین تر می باشد. این نوع نایلون تجدید پذیر است و به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند. برای تهیه ی انواع نایلون شیرینگ متناسب با بسته بندی های مختلف به سایت ناب پلاستیک مراجعه کرده و خرید خود را به صوت غیر حضوری انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی محصولات و قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نایلون-شیرینگ3

خرید نایلون شیرینگ از مرکز معتبر

خرید نایلون شیرینگ را باید حتما از مراکز معتبر انجام دهید تا از کیفیت و قیمت اطمینان پیدا کنید. فروش نایلون شیرینگ در مراکز مختلف انجام می گیرد و افراد برای این که بتوانند نایلون شیرینگ با کیفیت را تهیه کنند ، با مراجعه به سایت ناب پلاستیک می توانند خرید مطمئنی را داشته باشند. نایلون شیرینگ عرضه شده توسط ناب پلاستیک ساخته شده از مواد اولیه ی درجه یک با ماشین آلات پیشرفته می باشد به همین دلیل این نایلون ها دارای دوام و مقاومت بالایی می باشند. توزیع نایلون های بسته بندی توسط مرکز ناب پلاستیک به صورت مستقیم می باشد و با حذف واسطه ها امکان قیمت گذاری پایین فراهم شده است بنابراین برای خرید نایلون شیرینگ و سایر نایلون های بسته بندی به قیمت تولیدی به ناب پلاستیک مراجعه فرمایید.

https://naabplastic.com/

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر