|
کدخبر: 252301

بهترین تشک طبی برای افراد جوان کدام می‌باشد؟

تشک طبی یکی از معروف‌ترین انواع تشک‌­های موجود در بازار می‌­باشد که در برندهای مختلف عرضه می­‌شود اما این نوع تشک دارای چه ویژگی­‌های برجسته‌­ای است که افراد را ترغیب به خرید می­‌کند؟ خواب راحت و به‌موقع تأثیر زیادی در عملکرد انسان دارد و کسانی که خواب ناکافی و بی‌­کیفیت را تجربه می­‌کنند نمی‌­توانند انرژی از دست رفته خود را برای ادامه فعالیت­‌های روزمره خود تأمین کنند از طرفی کیفیت نامناسب خواب سلامت فیزیکی و ذهنی افراد را به‌خطر می­‌اندازد یکی از عواملی که این شرایط را برای افراد به‌وجود می­‌آورد تخت و تشک خواب نامناسب است. شاید شما هم جزو کسانی باشید که با کرختی و بدن درد روز خود را آغاز کرده باشید و علت دردهای خود را در چیز دیگری جستجو کرده باشید اما ممکن است دلیل آن خوابیدن بر روی تشک یا تخت نامناسب باشد بنابراین کسانی که از دردهای بدنی در رنج هستند نیز باید برای بهبود شرایط بدنی و بدست آوردن انرژی، به بهتر شدن شرایط خواب خود بیشتر توجه داشته باشند. یکی از عواملی که می­‌تواند به بهبود این شرایط کمک کند خوابیدن بر روی تشک طبی است.

تشک تخت خواب

تشک طبی یکی از انواع کالای خواب می‌­باشد که همه افراد از جمله جوانان می‌­توانند خواب بهتری را روی آن تجربه کنند این نوع تشک طوری طراحی شده که دردهای کمر، گردن و مفاصل را کاهش می‌­دهد و دارای انواع مختلفی می­‌باشد که بهتر است با شرایط بدنی شخص تناسب داشته باشند تا از تنش و بیماری‌های عضلانی فرد جلوگیری کند. شاید برخی جوانان از اهمیت این موضوع اطلاع چندانی نداشته باشند و بیشتر به مدل و به‌­روز بودن لباس، کفش، گوشی موبایل و لپ­تاپ خود توجه کنند اما باید به این نکته توجه کنند که کمبود خواب، بی­‌کیفیت بودن خواب، برخاستن از خواب با احساس درد و ناراحتی تاثیرات منفی زیادی در بدتر شدن دردهای عضلانی و دردهای آرتروز، کم شدن قدرت حافظه و خلق‌­وخوی آن‌ها می­‌گذارد. لازم به‌ذکر است چون تشک طبی کاربرد پزشکی دارد، بهتر است آن را در بهترین کیفیت انتخاب کنید و همین‌طور تشکی را انتخاب کنید که در برابر لرزش و ضربه عملکرد خوبی داشته باشد و تعادل خواب‌تان را برهم نزند.

تشک تخت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

به‌طورکلی تشک طبی برای مقابله با دردهای شبانه مفاصل و ستون فقرات طراحی شده‌­اند در واقع مهم‌ترین مزیت تشک‌­های طبی مرغوب، تسکین دادن دردهای مفاصل یا از بین بردن دردهای کمر و ستون فقرات و کمک به خواب راحت‌تر است از این­‌رو پزشکان ارتوپد به بیماران خود پیشنهاد می­‌کنند تا بر روی این تشک­‌ها بخوابند. همان‌طور که گفتیم انواع مختلفی از این نوع تشک‌­ها تولید می‌­شوند که کیفیت، مواد و شیوه ساخت آن‌ها با یکدیگر فرق دارند تشک فنری منفصل، تشک مموری فوم، تشک لتکس، تشک هیبریدی و تشک طبی فوم از جمله مدل‌های موجود در بازار می­‌باشند. یکی از نکاتی که در زمان خرید تشک تخت، افراد باید به آن توجه کنند شرایط سنی، قد و وزن است همچنین تشک باید از لحاظ سفتی و نرمی استاندارد باشد به‌نحوی که اگر دست خود را به تشک تخت فشاردهید چند میلی­‌متر به داخل فرو رود این انعطاف­‌پذیری موجب می­‌شود تا بعد از دراز کشیدن روی تشک فرم بدن به‌خوبی حفظ شده و فشار کمتری به نقاط بدن از جمله گردن و ستون فقرات وارد آید. همچنین تشک طبی مرغوب و مناسب باید بتواند وزن بدن را بطور یکنواخت و متعادل پخش کند و فشار را بر روی نقاط حساس کم کند.

یکی از گزینه­‌هایی که افراد جوان می­‌توانند با توجه به آن تشک طبی مناسب خود را انتخاب کنند حالت خوابیدن( رو به پشت، به پهلو، به شکم، ترکیبی) است به‌عنوان مثال تشک مموری فوم یکی از بهترین تشک­‌ها برای کسانی است که به پهلو خوابیدن عادت دارند. یا کسانی که دارای وزن سنگینی هستند تشک طبی فنری می­‌تواند برای آن‌ها انتخاب مناسبی باشد به عبارت دیگر وزن یکی دیگر از فاکتورهایی است که می‌­تواند در انتخاب شما تأثیر داشته باشد. تشک­‌های طبی پاکتی خوشخواب یا فنر منفصل یکی دیگر از مدل‌های طبی کالای خواب است که دارای طول ثابت 200 سانتی‌­متر و عرض­‌های 90 تا 200 سانتی‌­متر و مناسب برای جوانان و زوج­‌های جوان به‌صورت یک‌نفره، دونفره، یکنفره بزرگ، دونفره کوچک، دو نفره استاندارد، دونفره بزرگ و کالیفرنیا کینگ است در این مدل تشک طبی پاکتی فنرها به‌صورت ستونی و جداگانه درون تشک قرار گرفته شده که داخل هر ستون یک پاکت که انعطاف تشک را بیشتر و لرزش را کمتر می­‌کند وجود دارد.

تشک طبی

 لیست قیمت تشک خوشخواب

تشک­‌های خوشخواب طبی مرغوب به‌دلیل کاهش گرفتگی عضلات کمر، کتف، ستوان فقرات و گردن، مقاومت در برابر تعرق بدن، تقسیم وزن بدن به‌طور یکسان، تسهیل در تبادل جریان هوا در سطح تشک، قابلیت فرم گرفتن تشک با قوس­‌های بدن و عدم انتقال ارتعاش فنرهای تشک به کل سطح تشک که در برندهای معروفی همچون آلینا، آناهیتا، سوپر کلاس هارد و... عرضه می‌­شوند از جمله محصولات کالای خواب با خاصیت درمانی هستند که در بین مصرف­‌کنندگان از اعتبار خوبی برخوردار هستند. قیمت هر یک از محصولات با توجه به برند، کیفیت مواد اولیه، ابعاد و... متفاوت است برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تشک طبی می‌­توانید به سایت­‌های معتبر فروش این محصولات مراجعه کنید و لیست قیمت تشک خوشخواب را در برندهای مختلف مشاهده کنید. نکته دیگر این‌که برای خرید تشک­‌های طبی خوشخواب و انتخاب مناسب­‌ترین انتخاب می­‌توانید سایت­‌های معتبری را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت و سالم، بتواند به شما مشاوره خرید هم ارائه دهد.

تشک های کلاس مموری خوشخواب

برای خرید تشک طبی و تشک خوشخواب به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از مراکز معتبر خرید انواع تشک طبی و خوشخواب که می‌­توان محصولی باکیفیت بالا و مرغوبی را با اطمینان خاطر از آن خریداری نمود شرکت خوشخواب می­‌باشد این شرکت دارنده گواهینامه استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد بین­‌المللی اروپا CE و گواهینامه UKAS انگلستان است همچنین این شرکت در سال 1338 کارخانه خود را در تهران تأسیس و با استفاده از بهترین متریال تولید تشک را آغاز نمود لازم به‌ذکر است شرکت خوشخواب اولین تولیدکننده رسمی تشک تخت در ایران است و از آن‌جایی که خدمات الکترونیکی امروزه گسترش یافته این شرکت به‌منظور رفاه حال مشتریان و ارائه محصولات باکیفیت و مقرون به‌­صرفه محصولات خود را بصورت آنلاین از طریق فروشگاه خوشخوابان به آدرس اینترنتی khoshkhaban.com ارائه می‌­دهد شما می‌­توانید جهت مشاهده محصولات و لیست قیمت تشک خوشخواب و طبی به آن مراجعه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها