|
کدخبر: 250714

گران ترین حلقه ازدواج در دست این زن + عکس

سلبریتی های هالیوودی معمولا برای برگزاری مراسم هایشان کارهای عجیب و غریب زیادی انجام می دهند که یکی از آنها داشتن حلقه های ازدواج گران‌قیمت است.

ازدواج چیزی است که همه افراد دوست دارند آن را جشن بگیرند، زیرا یک اتفاق مهم در زندگی همه محسوب می‌ شود و سمبل عشق به دیگری است. حلقه ازدواج هم نماد وفاداری به طرف مقابل می باشد که در اینجا قصد داریم تا صاحب گران‌ترین حلقه های ازدواج دنیا را به شما معرفی کنیم. لیست را از انتها به ابتدا چیده ایم که شما صاحب رتبه ی اول را در آخر بشناسید.

کاردی بی

این اولین حلقه گرانقیمتی بود که در انگلیس مشهور شد. صاحب آن یک رپر آمریکایی به نام کاردی بی است. شکل و ظاهرِ آن هم توسط خودش طراحی شده و قیمت این حلقه ی ۸ قیراطی؛ ۵۰۰ هزار دلار می باشد. قطعاً هیچ کسی چنین هزینه ای را برای حلقه ازدواج نمی کند، جز کاردی بی.

کیت میدلتون

کیت میدلتون هم حلقه ازدواجش از الماس ساخته شده؛ یک حلقه ۱۲ قیراطی که ارزش معنویِ آن برای خودش بسیار بالا بوده و از لحاظ قیمت هم به شدت ارزشمند است و قیمت آن ۵۰۰ هزار دلار می باشد.

لیدی گاگا

احتمالا همه شما اسم لیدی گاگا را شنیده اید. او شخصیتی دارد که دوست دارد همیشه در انجام کارهای بزرگ نفر اول باشد. جای تعجب نیست که حلقه ازدواج او هم یک حلقه منحصر به فرد است؛ حلقه ای که شکل قلب دارد و از الماس ۶ قیراطی ساخته شده و قیمت آن ۵۰۰ هزار دلار است.

ایگی آزیلیا

ایگی که در موسیقی هیپ هاپ فعالیت می‌ کند؛ جزء افرادی است که گرانترین حلقه ازدواج را دارد. او در زمینه خوانندگی و ساخت موسیقی فعال است. قیمت حلقه ازدواج او که توجه زیادی را از سمت مردم به خودش جلب کرد، ۵۰۰ هزار دلار می ‌باشد که از الماس ۱۰ قیراطی ساخته شده است.

گابریل یونیون

گابریل که جایگاه بالایی را در این لیست دارد‌؛ جزو افرادی است که حلقه ازدواجش از گرانترین ها می باشد که از یک الماس هشت و نیم قیراط یساخته شده و قیمت آن حدود یک میلیون دلار است. طراحی آن به گونه ای است که زمانی که حلقه را نگاه می کنید، چشم تان به مرکز الماس آن می افتد.

آنجلینا جولی و برد پیت

در سال ۲۰۱۲ بردپیت از آنجلینا جولی خواستگاری کرد و حلقه ای به او داد که از یک الماسِ تقریباً ۶ قیراطی ساخته شده بود و قیمت آن یک میلیون دلار بود.

جنیفر انیستون

یکی دیگر از گران‌قیمت ترین حلقه های ازدواج متعلق به جنیفر انیستون است که آن را از نامزدش به نام جاستین تروکس دریافت کرد. الماس این حلقه ۱۸ قیراط است و قیمت آن یک میلیون دلار می باشد.

کیت آپتون

کیت آپتون که رتبه سیزدهم را در این لیست به خود اختصاص داده و به عنوان مدل و بازیگر فعالیت می کند، حلقه ازدواج بسیار زیبایی دارد که همیشه در عکس ها توجه همه را به خودش جلب می کند و قیمت حلقه ازدواج او ۱.۵ میلیون دلار می باشد.

بلیک لایولی

این ستاره سینما جزء افرادی است که برای همسرش یک حلقه دو و نیم میلیون دلاری خریداری کرد. حلقه ۱۲ قیراطی با شکل بیضی که یک الماس درخشنده وسط آن قرار دارد.

کندی اوناسیس

حلقه ازدواج این فرد معروف توسط هاری وینستون ساخته شده است که قیمت آن ۲.۶ میلیون دلار است و یکی از بهترین ها و گران‌ترین ها در کل دنیا محسوب می شود.

ملانیا ترامپ

ملانیا یک حلقه ۲۵ قیراطی دارد که یک الماس بسیار بزرگ وسط آن قرار گرفته اشت و جزء دهمین الماس گران‌قیمت در این لیست محسوب می شود که حدوداً سه میلیون دلار ارزش دارد.

جنیفر لوپز

جنیفر در سال ۲۰۰۴ از مارک آنتونی هنگام درخواست ازدواج، یک حلقه ۴ و نیم میلیون دلاری دریافت کرد. این بازیگر، خواننده و آهنگساز معروف جزء کسانی است که یکی از گران‌ترین حلقه های ازدواج را در دست دارد.

گریس کلی

حلقه ازدواج گریس که در سال ۱۹۹۵ آن را دریافت کرده بود، ۴.۶ میلیون دلار قیمت دارد. حلقه ۱۰ قیراطی که یک الماس بسیار زیبا وسط آن قرار گرفته است؛ البته این حلقه از لحاظ تاریخی و قِدمت هم کمی منحصربه‌فرد است و داستان خودش را دارد.

پاریس هیلتون

حلقه ازدواج پاریس که نامزد قبلی اش داده بود، حدود ۴.۷ میلیون دلار قیمت دارد و یکی از زیباترین حلقه های ازدواج در کل دنیا محسوب می شود.

بیانسه

بیانسه جزء مشهور ترین افراد دنیا است و حتماً تعجب نمی کنید که بشنوید هنگام خواستگاری توسط همسرش، گران‌ترین حلقه ازدواج یعنی حلقه ۱۸ قیراطی هدیه گرفته که ۵ میلیون دلار ارزش دارد.

آنا کورنیکووا

آنا بازیکن سابق تنیس؛ یک حلقه گلابی شکل در دست دارد و جزء افرادی است که در انگلیس رتبه بالایی را به خود اختصاص داده است؛ این حلقه حدوداً ۵.۴ میلیون دلار قیمت دارد.

کیم کارداشیان

کیم کارداشیان جزو افرادی است که حلقه ازدواجش ۱۵ قیراطی بوده و قیمت آن ۸ میلیون دلار می باشد؛ یک حلقه ازدواج با یک الماس بی عیب و نقص و جذاب پلاتینی.

الیزابت تیلور

الیزابت در انگلیس رتبه بالایی را به خود اختصاص داده و یکی از گران‌ترین حلقه های ازدواج دست او است و شاید گرانترین حلقه در چند دهه اخیر باشد. این حلقه ۳۳ قیراطی یک الماس زیبا وسط خودش دارد که حدوداً ۸.۸ میلیون دلار قیمت دارد.

ماریا کاری، صاحب گران‌ترین حلقه ازدواج دنیا

حلقه ازدواج ماریا کاری ۱۰ میلیون دلار قیمت دارد که بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده و او این حلقه ازدواج را از نامزد سابقش که یک تاجر استرالیایی بود، دریافت کرد. حلقه او ۳۵ قیراط است.

ماریا-کاری

منبع: نمناک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها