|
کدخبر: 247248

با این ۳ مکمل از پوستتان در فصل بهار و تابستان محافظت کنید

سبک زندگی با این ۳ مکمل از پوستتان در فصل بهار و تابستان محافظت کنید

با آغاز فصل بهار باید به فکر ترمیم پوست آسیب دیده از زمستان و فرصت دادن به پوست برای نفس کشیدن باشیم. از مهم‌ترین عواملی که باعث پیری زودرس پوست می‌شود، اشعه مضر موجود در نور خورشید است که در فصل بهار و تابستان به وفور وجود دارد. مراقبت از پوست دشوار به نظر می‌آید، چرا که پس از ماه‌ها سردی و خشکی هوا تغییراتی ایجاد می‌شود. اما جای نگرانی نیست! با وجود راهکارهای مراقبتی از پوست و مصرف مکمل‌های موثر می‌توان طراوت و شادابی را به پوست برگرداند. با خرید انواع مکمل؛ سلامت پوستتان را دوباره به دست خواهید آورد.

۳ مکمل عالی برای سلامت پوست در فصل بهار و تابستان

پوست، یکی از اعضای مهم بدن است که نقش اساسی به عنوان سد دفاعی، مانع ورود میکروب‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و سموم به بدن دارد. پوست همچنین مانع خروج آب بدن به خارج می‌شود که این امر در لطافت پوست تاثیر زیادی دارد. اکثر بیماری‌های پوستی با مصرف مکمل‌ها قابل پیشگیری هستند؛ به ویژه در فصل بهار و تابستان که آب‌وهوای گرم باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شود. می‌توان با مصرف مکمل پوست و مو از پیشرفت بیماری جلوگیری کرد و حتی آن را از بین برد.

قرص‌های مکمل همان‌گونه که از اسمشان پیداست، برای تکمیل ویتامین‌های ضروری بدن که در حفاظت از پوست نقش اساسی دارند، تجویز می‌شوند. مکمل‌های خوبی برای کمک به سلامت پوست وجود دارند که بیشترشان شامل ویتامین‌ها، املاح معدنی و محصولات طبیعی هستند. در ادامه مطلب، بهترین مکمل‌های پوست را معرفی می‌کنیم که از منابع طبیعی هستند.

مکمل

۱- کپسول پیگمنتا درمکس

برای داشتن پوستی سالم، شاداب و یکدست، می‌توانید از کپسول پیگمنتا درمکس (Pigmenta Dermax) استفاده کنید. با مصرف این محصول، لک، آکنه، جوش، چین و چروک و عوارض سوختگی و بهبود می‌یابد و از بین می‌رود. داشتن موادی مانند ال-گلوتاتیون، آلفا لیپوئیک اسید، عصاره دانه انگور و ویتامین‌های C و E، به شما کمک می‌کند تا نتیجه دلخواه را با مصرف این کپسول بگیرید. این محصول می‌تواند به کاهش تولید ملاتونین و روشن کردن مناطق تیره پوست کمک زیادی بکند. علاوه بر آن، داشتن عصاره انگور به استحکام و مقاوم سازی پوست شما کمک می‌کند. این عصاره با جلوگیری از پیری پوست، باعث جوان سازی، حفظ حالت کشسانی و از بین بردن چین و چروک صورت می‌شود. مصرف این کپسول برای افراد بالای ۱۶ سال منعی ندارد اما در دوران بارداری و شیردهی، باید پزشک خود مشورت کنید.

قرص

نکته‌ی مهم در استفاده از مکمل‌ها، خرید مکمل معتبر و با اصالت است. برای آشنایی بیشتر با نکات خرید آنلاین مکمل، سری به مقاله «مکمل اصل از کجا بخریم؟» بزنید.

۲- قرص پرفکتیل پلاتینیوم 

قرص پرفکتیل پلاتینیوم یکی از داروهای موثر در سلامت پوست، مو و ناخن است که دارای انواع ویتامین‌های مورد نیاز برای تقویت پوست و مو و املاح معدنی است. از مهم‌ترین مزایای این قرص، دارا بودن همه مواد مغذی به صورت یکجاست و با مصرف آن دیگر به مکمل دیگری نیاز نیست.

قرص پرفکتیل پلاتینیوم دارای خواص معجزه آسای زیادی است و برای کسانی که در ناحیه پوست و مو دچار مشکل هستند، بسیار مفید است. از مزایای قرص پرفکتیل پلاتینیوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از ریزش مو
  • از بین بردن التهابات پوستی
  • جلوگیری از شل شدن پوست
  • به تاخیر انداختن پیری پوست
  • طراوت و شادابی پوست

قرص۲

۳- قرص امگا ۳

بارها از فواید امگا ۳ شنیده‌ایم. این ماده یکی از اسیدهای چرب ضروری بدن است که روی بهبود عملکرد مغز و سلامت، سیستم قلبی و عروقی، آسم و سرطان اثر می‌گذارد. امگا ۳ از موثرترین مواد طبیعی در کاهش التهاب و عاملی مهم در تعدیل سیستم ایمنی بدن است. مصرف قرص امگا ۳ یا شربت روغن ماهی، از سن یک سالگی به بعد، برای کمک به رشد مغزی و پیشگیری از انواع بیماری‌ها ضروری است. بهترین منابع امگا ۳ در انواع ماهی‌ها، تخم کدو، تخم کتان، گردو، روغن‌های سویا، روغن آفتابگردان، فندق و کنجد یافت می‌شود. در صورتی که از رژیم‌های غذایی روزانه، مقدار مورد نیاز امگا ۳ دریافت نشود، باید حتما از مکمل‌های امگا ۳ استفاده شود.

امگا ۳ از ابتلا به بیماری‌ها پیشگیری می‌کند. مزایای مکمل امگا ۳ را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • تاثیر مثبت بر روی پوست
  • پیشگیری از خشکی و ریزش مو
  • پیشگیری از آلزایمر
  • پیشگیری از سرطان
  • درمان افسردگی و بهبود خلق و خوی

جمع‌بندی

خوشبختانه، داروخانه‌های آنلاین، کار خرید انواع مکمل را راحت‌تر کرده‌اند. شما می‌توانید انواع مکمل را از داروخانه آنلاین دارودراگ خریداری کنید و آن را از طریق پیک در تهران تحویل بگیرید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها