|
کدخبر: 232194

تست کرونا در منزل، کاری هوشمندانه برای جلوگیری از شیوع بیماری!

بیماری کرونا یکی از بیماری هایی است که سرعت شیوع آن بسیار بالاست و در کسری از ثانیه از فرد به فرد دیگر انتقال پیدا می کند. به همین دلیل کارشناسان توصیه می کنند افراد مبتلا به این بیماری باید قرنطینه شوند. مراکز درمانی زیادی وجود دارند که خدماتی نظیر تست کرونا در منزل، تزریقات در منزل و فیزیوتراپی در منزل را انجام می دهند. شما می توانید با دریافت خدمات از این مراکز حضور خود را در جامعه کاهش دهید. در نتیجه، سلامتی خودتان و افراد دیگر حفظ می گردد و این چیزی است که تمامی افراد در قرن بیست و یکم به دنبال آن هستند.

تست-کرونا

چه زمانی برای انجام تست کرونا در منزل اقدام کنیم؟

تست کرونا در منزل ایده خوبی است، اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه زمانی باید برای انجام تست کرونا در منزل اقدام کنید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم هر زمان علائم بیماری کرونا مشخص شدند باید حتما این تست را انجام دهید. با توجه به این موضوع که سویه جدید کرونا شیوع یافته است، علائم این بیماری با علائم دیگر بیماری کرونا مانند از دست دادن بویایی متفاوت هستند. علائم سویه جدید کرونا شامل سرفه خشک، افت تمرکز و قدرت حافظه هستند. کارشناسان بر این عقیده هستند این بیماری علائمی مشابه به مه مغزی را ایجاد می کند.

آیا تست های کنونی بیماری امیکرون را شناسایی می کنند؟

یکی از نگرانی های افراد در این زمینه است که آیا تست های قدیمی کرونا سویه جدید کرونا را شناسایی می کنند. امروزه، کیت های جدید کرونا وارد کشور شده اند و این کیت ها سویه جدید کرونا را شناسایی می کنند. همچنین، باید بدانید روش تست کرونا برای شناسایی بیماری امیکرون مشابه به تست های قبلی است. اما مواد آن ارتقا یافته اند و در مقابل ویروس جهش یافته کرونا حساس تر شده اند. به همین دلیل، شما می توانید بدون نگرانی برای انجام تست کرونا در منزل اقداک کنید و از سلامتی خود مطمن شوید.

تشخیص

چگونه مطمئن شویم مرکز انجام تست کرونا در منزل معتبر است؟

شاید بتوان گفت یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که در مورد انجام تست کرونا در منزل پرسیده می شود در این زمینه است که چگونه مطمن شویم این مراکز معتبر هستند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم تمامی مراکز معتبر دارای مجوزهای لازم از سازمان بهداشت کشور هستند و آنها باید این مجوزها را در وب سایت خود قرار دهند. شما می توانید مجوزها را استعلام نمایید و در صورت تایید از این مراکز خدمات دریافت کنید.

تست کرونا در منزل چگونه انجام می شود؟

تست کرونا در منزل دقیقا به همان روشی انجام می شود که در مراکز درمانی انجام می شود. برای انجام این کار، پرستار آموزش دیده ای به منزل فرد فرستاده می شود. این پرستار سواب را در گلو فرو می برد و مخاط گلو را جمع آوری می کند. سپس سواب را در بینی فرو می برد و مخاط بینی را جمع می کند. پس آن سواب در داخل محلول خاصی قرار داده می شود و به آزمایشگاه ارسال می گردد.

چقدر باید برای دریافت پاسخ تست کرونا در منزل منتظر بمانیم؟

یکی از سوالاتی که افراد در زمان دریافت خدمات از مراکز درمانی خانگی می پرسند در این زمینه است که چقدر طول می کشد تا پاسخ تست برای افراد ارسال گردد. بهتر است بدانید این مراکز در تلاش هستند تا زمان دریافت تست را به حداقل برسانند.

 زیرا همانطور که می دانید بیماری کرونا بیماری خطرناک و دلهره آوری است و افراد تمایل دارند زودتر پاسخ تست را بدانند. معمولا ۶ تا ۸ ساعت طول می کشد تا پاسخ تست برای فرد ارسال گردد. در اولین مرحله پاسخ از طریق پیام کوتاه و یا پیام رسان واتس آپ ارسال می شود و پس از آن پاسخ به درب خانه فرستاده می شود.

آیا می توانیم از این مراکز خدمات دیگری دریافت کنیم؟

بهتر است بدانید مراکز ارائه خدمات درمانی در منزل با این هدف تشکیل شده اند تا نیاز به حضور در مراکز درمانی را به حداقل برسانند. به همین دلیل، این مراکز در تلاش هستند تا خدمات درمانی متفاوتی را ارائه دهند. تزریقات در منزل و فیزیوتراپی در منزل از جمله خدمات این مراکز هستند. تزریقات در منزل یکی از خدماتی است که تقریبا تمامی افراد ممکن است به آن نیاز داشته باشند. به همین دلیل تزریقات در منزل و فیزیوتراپی در منزل از خدمات پرطرفدار این مراکز به شمار می روند.

لوگو

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تست کرونا در منزل در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید تست کرونا جدید قابلیت تشخیص سویه جدید کرونا را دارد و شما می توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید. همچنین، روش انجام این تست در منزل دقیقا مشابه تست هایی است که در مراکز درمانی انجام می شود.

اگر می خواهید برای دریافت خدمات درمانی اقدام نمایید، می توانید به سایت نرسینو مراجعه کنید. این مرکز سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات درمانی در منزل دارد و به افراد کمک می کند تا روند بیماری را راحت تر طی کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها