|
کدخبر: 231900

اجاره ون با راننده در کرج برای سفر

ون وسیله نقلیه‌ای محسوب می‌شود که کوچک‌تر از مینی‌بوس و بزرگ‌تر از ماشین سواری است و از آن برای حمل و نقل تعداد بیش‌تر از پنج نفر استفاده می‌شود. ون‌ها به عنوان سرویس مدارس، خودروی سفر‌های بین شهری یا خودروی سفر‌های گردشگری داخل شهر استفاده می‌شوند. همچنین ون‌ها برای سفر‌های شخصی و حتی جهانگردی‌ها نیز کاربرد دارند. اگر به شهر دیگری مسافرت کنید و بخواهید با هزینه کمتری نسبت به ماشین‌سواری در شهر سفر کنید، بهتر است تا یک ون با راننده اجاره کنید. اجاره ون در کرج گزینه مناسبی برای سفر در کرج است. در این مقاله به بررسی نحوه اجاره ون در کرج پرداخته شده است.

خدمات اجاره ون در کرج چیست؟

در مرکز کرایه تهران رنت ون، خدمات مختلفی به مشتری‌ها ارائه می‌شود. خدمات اجاره ون در کرج اهداف خاصی دارند و در زمینه‌های مختلفی ارائه می‌شوند. به همین دلیل می‌توانید برای انواع کار‌های خود در شهر کرج یک ون به همراه راننده اجاره کنید.

خدمات درون شهری

یکی از کاربرد‌های اجاره ون در کرج، گشت در شهر است. شما می‌توانید ون را به صورت دربست اجاره و شروع به گشت و‌ گذار در شهر کنید. این نوع از اجاره ون هم برای ساکنان شهر کرج و هم برای مسافران مناسب است. اجاره ون در کرج به صورت گشت‌و‌گذار در داخل شهر، دسته‌بندی‌های مختلفی دارد. درواقع شما می‌توانید به مقدار نیازتان ون را اجاره کنید و نیازی به پرداخت هزینه اضافه برای زمان بیشتر نیست. به عنوان مثال اگر ون را برای سه ساعت نیاز دارید، می‌توانید به مدت سه ساعت یک ون اجاره کنید. بیشترین میزان اجاره ون در کرج ده ساعت است که آن را یک روز در نظر می‌گیرند. همچنین اجاره داخل شهری دارای امکانات مختلفی است که می‌توانید از بین‌شان انتخاب نمایید. به عنوان مثال می‌توانید خدمات ویژه و VIP نیز خریداری نمایید. در این صورت علاوه بر این که از ون‌های لوکس‌تر بهره‌مند می‌شوید، امکانات و راحتی زیادتری نیز خواهید داشت.

اجاره ون برای فرودگاه

یکی از محبوب‌ترین اجاره‌های ون در کرج، اجاره آن برای ترانسفر به فرودگاه امام خمینی کرج است. این نوع از کرایه ون با راننده علاوه بر کرج، در تهران نیز قابل سفارش است. شخصی که از تهران ونی را برای ترانسفر به فرودگاه امام خمینی اجاره می‌کند، در درب خانه در تهران سوار شده و در فرودگاه در کرج پیاده خواهد شد. بدیهی است که این کرایه‌ها برای تعداد بالای افراد مناسب است و کرایه یک ون با راننده تنها برای یک نفر، اصلاً به صرفه نخواهد بود. یکی از خدماتی که تهران رنت ون هنگام اجاره ون در کرج برای ترانسفر به فرودگاه امام خمینی ارائه می‌دهد، رانندگان مسلط به زبان‌های خارجی است.

رانندگان این ون‌ها به زبان‌های زنده دنیا تسلط دارند و می‌توانند با توریست‌های خارجی صحبت کنند. فرودگاه امام خمینی کرج محل فرود بسیاری از هواپیما‌های خارجی در ایران است و درنتیجه افراد خارجی زیادی نیز وارد کشور خواهند شد. به همین دلیل راننده‌هایی که به زبان‌های خارجی به خصوص زبان انگلیسی مسلط باشند، می‌توانند کمک بسیاری به گردشگر کرده و او را راهنمایی کنند. در نتیجه اجاره ون در کرج برای ترانسفر به فرودگاه امام خمینی یا برای گرداندن مسافران در شهر، همراه با راننده‌ای مسلط به زبان خارجی خواهد بود.

اجاره ون توریستی

این نوع از اجاره برای مسافران و توریست‌ها مناسب است. با اجاره ون توریستی می‌توانید ون و راننده را در اختیار خودتان داشته باشید و در مدت زمان اجاره به هر نقطه از استان البرز که بخواهید سفر کنید. اجاره ون در کرج به صورت توریستی محدودیتی در مکان‌های سفر نخواهد داشت و می‌توانید به بیرون از شهر نیز سفر کنید. این ون‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند. رانندگانی که برای ون‌های توریستی در نظر گرفته می‌شوند، شهر را به خوبی می‌شناسند و با تمام جاذبه‌های گردشگری آن آشنا هستند؛ همچنین اگر توریست‌هایی خارجی زبان اقدام به کرایه ون با راننده بنمایند، راننده‌ای با سطح زبان بالا در اختیارشان قرار خواهد گرفت. راننده در این نوع از اجاره ون در کرج موظف است تا اجاره‌کننده را به هر مکانی که او علاقه داشته باشد، ببرد.

اجاره ون‌های توریستی محدودیتی از نظر زمان هم ندارند و می‌توانید تمام مدت اقامت‌تان به یک ون و راننده دسترسی داشته باشید تا در سریع‌ترین زمان در شهر گشت‌و‌گذار کنید. شرایط اجاره ون توریستی با اجاره‌های دیگر متفاوت است. عمده تفاوتی که این نوع از اجاره نسبت به اجاره‌های دیگر دارد، این است که باید از سه روز قبل اقدام به رزرو یک ون به همراه راننده بکنید. در این سه روز ون را برای سفر‌های درون و برون شهری آماده می‌سازند و مشکلات احتمالی آن را برطرف می‌کنند.

هزینه اجاره ون در کرج

هزینه اجاره ون در کرج به عوامل مختلفی مانند نوع اجاره، مدت زمان آن، امکانات آن و خودرو بستگی دارد. قیمت اجاره‌های توریستی یا درون شهری با یکدیگر تفاوت دارد. همچنین مدت زمان اجاره نیز تأثیر بالایی در قیمت اجاره خواهد داشت. هرچه ون را برای زمان بیشتری اجاره کنید، هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. اگر در کنار اجاره ون در کرج، امکانات بیشتری نیز رزرو بکنید، هزینه اجاره بالاتر خواهد رفت. به عنوان مثال اگر راننده مسلط به زبان‌های خارجی برای سفر خود انتخاب کنید، قیمت بالاتری پرداخت خواهید کرد. علاوه بر آن ون‌های VIP هزینه بسیار بالاتری نسبت به مدل‌های معمولی‌تر دارند.

مدل خودرو نیز در قیمت اجاره تأثیرگذار است. در مرکز کرایه ون تهران رنت ون، چهار نوع خودروی مختلف در اجاره ون به مشتری پیشنهاد می‌شود. محبوب‌ترین ونی که در ایران اجاره می‌شود، ون تویوتا هایس است که گنجایش آن حداکثر 14 نفر می‌باشد. این ون برای تمام اجاره‌های معمولی مناسب است و قیمت مناسبی نیز دارد. اگر شما هم به همراه خانواده و دوستان خود به دنبال یک ون مناسب برای سفر‌های درون یا برون شهری خود هستید، ون تویوتا هایس مناسب‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

اگر به دنبال خدمات ویژه، امکانات و تشریفات زیاد هستید، بهتر است تا ون هیوندا را رزرو کنید. این ون دارای امکانات زیادی مانند راننده تشریفاتی و صندلی‌های راحت‌تر است که گزینه مناسبی برای سفر‌های تشریفاتی به شمار می‌آید. ون تشریفاتی دیگر، ون بنز ویتو است که حداکثر ظرفیت آن هفت نفر است. از این ون استفاده زیادی در ترانسفر‌های VIP فرودگاهی می‌شود. ون هایس چینی نیز یک ون معمولی با امکانات متوسط است که کاملاً برای سفر‌های عادی یا یک سفر خانوادگی مناسب بوده و محبوبیت بالایی نیز دارد. هزینه دیگری که باید در نظر بگیرید، هزینه غذا و محل خواب راننده است که جزو مسئولیت‌های اجاره‌کننده به شمار می‌رود.

تهران رنت ون

این مرکز کرایه ون با راننده، بزرگ‎‌ترین مرکز کرایه‌دهنده ون در ایران است که تعداد ون‌های آن بیشتر از 150 عدد است. تهران رنت ون دارای رانندگانی حرفه‌ای است و ون‌ها را با قیمت بسیار مناسبی اجاره می‌دهد. همچنین هنگام اجاره به ضامن یا واسطه نیز نیازی نخواهید داشت. تمام اشخاص امکان اجاره کردن ون در کرج از طریق تهران رنت ون را دارند و می‌توانند به سرعت از ون استفاده کنند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها