|
کدخبر: 217171

مصرف قرص زینک پلاس برای مردان

امروزه مصرف قرص زینک پلاس برای مردان تبدیل به یکی از روش های بسیار مؤثر و قطعی برای بهبود بسیاری از مشکلات جسمی و جنسی شده است. زینک یک ماده معدنی ضروری برای بهبود عملکرد بدن انسان است. مصرف قرص زینک پلاس نیز به دلیل اثرات مثبتی که بر تک تک ارگان های بدن می گذارد همواره توصیه می شود. این ماده در تولید حداقل 300 آنزیم نقش دارد و در صدها فرآیند بدن، از بهبود زخم گرفته تا هضم و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

بدن انسان به تنهایی قادر به تولید زینک نیست و باید نیاز بدن به زینک را از رژیم غذایی روزانه خود تأمین کرد. روی به طور طبیعی در گوشت، غذاهای دریایی، غلات و حبوبات وجود دارد. همچنین زینک پلاس با تقویت سیستم ایمنی بدن، حمایت از رشد و تکامل سلولی و جلوگیری از مشکلات ناشی از کهولت سن، برای همه افراد مفید است با این حال مصرف زینک پلاس برای مردان بیشتر توصیه می شود. چراکه زینک در حفظ سلامت پروستات، سطح تستسترون و سلامت کلی جنسی آقایان نقش بسیار زیادی دارد.

مصرف زینک پلاس برای مردان

زینک پلاس با وجود ترکیبات و عناصری که دارد مورد مصرف آقایان و خانم ها و حتی کودکان می باشد. مصرف به اندازه و با مقدار کافی از زینک، ویتامین های گروه ب، ویتامین C می تواند علاوه بر اینکه سلامت انسان را تأمین کند در درمان و بهبود بسیاری از مشکلات جسمی و جنسی همچون بی میلی جنسی و یا مشکلات باروری نیز مؤثر باشد. 10 دلیل مصرف قرص زینک پلاس برای مردان:

سلامت جنسی آقایان

افزایش سطح تستسترون

تحرک اسپرم

کمک به بهبود مشکلات جنسی

کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات

کاهش علائم سرماخوردگی و بیماریها

بهبود سریع زخم و آکنه

جلوگیری از ریزش مو و طاسی سر

تقویت سیستم ایمنی بدن

درمان مشکلات تیروئیدی

نشانه های کمبود روی در بدن

عناصر موجود در زینک پلاس در اغلب غذاهای مصرفی افراد وجود دارد اما گاه ممکن است آثار کمبود روی یا ویتامین های ب را مشاهده کنید. کمبود روی در افراد معتاد به الکل، نوزادانی که از مادران با کمبود روی متولد می شوند، افراد مبتلا به جهش ژنتیکی که بسیار هم نادر هستند و در نهایت افراد مبتلا به بیماری خودایمنی که از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی استفاده می کنند، در معرض خطر کمبود روی خواهند بود. از اثراتی که کمبود زینک بر بدن می‌گذارد می‌توان به این موارد اشاره کرد:

کاهش اشتها و اختلال در رشد در سنین کودکی

ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن

ریزش موی سر و نازک شدن تار موها

اختلال در روند بهبود زخم

تأخیر در بلوغ جنسی و عدم باروری در سنین بالاتر

زینک پلاس یوروویتال

معرفی و بررسی قرص زینک پلاس یوروویتال

زینک پلاس یوروویتال محصول کشور آلمان برای تأمین زینک مورد نیاز بدن به همراه ویتامین های ب و ویتامین C تولید می شود. هر کپسول زینک پلاس یوروویتال حاوی 10 میلی گرم زینک، ویتامین های ب1، ب2، ب6، ب12، بیوتین، فولیک اسید، نیاسین و ویتامین C می باشد.

در میان انواع مکمل های زینک و زینک پلاس برند یوروویتال توانسته است مخاطبین بیشتری را جذب کند. کیفیت این مکمل و اثرگذاری که دارد باعث شده گزینه اول علاقمندان به مصرف زینک پلاس تبدیل شود. مصرف کنندگان قرص زینک پلاس یوروویتال پس از مدتی شاهد بهبود ریزش مو، تقویت ناخن ها، مقابله با بیماری های عفونی، افزایش انرژی برای انجام تمرینات ورزشی و همچنین تقویت قوای جنسی و باروری آقایان و خانم ها خواهند بود.

مزایای مصرف قرص زینک پلاس برای مردان

زینک پلاس مجموعه ای ازمواد مغذی هستند که از کودکی در رشد انسان اثر دارند و تا زمان حیات برای بدن مفید و ضروری هستند. کاهش سطح زینک و ویتامین های دیگر موجود در زینک پلاس باعث ابتلا به بسیاری از بیماری ها است. خواص آنتی اکسیدانی زینک باعث تقویت DNA بدن شده و می‌تواند رشد و تکامل بهتری را برای انسان در پی داشته باشد. مزایای مصرف زینک پلاس:

  • تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن

بدن برای داشتن سیستم ایمنی سالم که به درستی کار کند به زینک نیاز دارد. سطح پایین روی می‌تواند به مرور باعث ضعف سیستم ایمنی بدن و آسیب پذیری در برابر ویروسها شود و خطر ابتلا به عفونت هایی مثل ذات الریه را افزایش دهد.

  • التیام زخم

روی همچنین در حفظ سلامت و بازسازی پوست نیز مفید است. متخصصان پوست ممکن است برای بهبود سریعتر زخم و حفظ سلامت پوست استفاده از زینک پلاس را برای شما تجویز کنند. بخصوص در افرادی که مشکلات پوستی داشته و بطور مداوم زخم های سطحی برروی پوست خود مشاهده می کنند استفاده از زینک و زینک پلاس می‌تواند مؤثر باشد.

  • جوانسازی پوست و تقویت موها

سلولهای پوست و فولیکولهای مو برای حفظ طراوت و جوانی خود به آنتی اکسیدان های موجود در زینک پلاس و ویتامین C نیاز دارند. همچنین ویتامین های گروه ب نیز در بهبود رشد موها، سلامت و جوانی پوست بسیار مؤثر هستند. بسیاری از افرادی که به سلامت پوست و موی خود اهمیت می دهند از مکمل های زینک پلاس بصورت مداوم استفاده می کنند.

  • سلامت جنسی افراد

کمبود زینک در بدن می‌تواند باعث تأخیر در رشد جنسی، مشکلات باروری و سایر مسائل مربوط به سلامت جنسی در آقایان شود. اثر آنتی اکسیدانی زینک پلاس باعث ایجاد تعادل در هورمون های بدن می‌شود. در عین حال مقدار زیاد روی در بدن نیز می‌تواند موجب مسمومیت و آسیب به سیستم تولید مثل آقایان شود.

  • پوکی استخوان

مصرف قرص زینک پلاس برای مردان تأثیر اساسی در تشکیل استخوان و سلامت آن دارد. استفاده از زینک و زینک پلاس می‌تواند در جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان نیز مفید باشد.

  • بهبود سیستم عصبی انسان

مصرف زینک پلاس در آقایان باعث بهبود سیستم عصبی نیز می شود. کمبود زینک در بدن باعث مشکلات نوروپایت محیطی، سوزن سوزن شدن پوست، سردرد و تنش های عصبی می‌شود. طبق تحقیقات به عمل آمده اغلب افرادی که دچار این علائم هستند دچار کمبود روی در بدن می باشند.

زینک پلاس برای سرماخوردگی

  • ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا

بیماری های آفولانزا و سرماخوردگی جزء شایع ترین بیماری‌های مسری در فصول سرد سال است. به این نحو که اغلب افراد در طول سال حداقل مبتلا به یک از این بیماری ها می شوند. زینک پلاس به دلیل وجود مقدار کافی از زینک، ویتامین های ب و ویتامین C باعث می‌شود که سیستم ایمنی در برابر ویروس ها مقاومت بالاتری داشته و احتمال ابتلا به این بیماری ها کمتر می‌شود.

  • تقویت حافظه و یادگیری

زینک عامل رشد شناختی فرد و افزایش هوش نیز می گردد. به همین خاطر است که زینک در مکمل های مخصوص زنان باردار عنصر ثابتی است. مصرف قرص زینک پلاس برای مردان و خانم ها در سنین جوانی و حتی آغاز سالمندی نیز مناسب می‌باشد چرا که علاوه بر تقویت جسمانی، احتمال ابتلا به آلزایمر و فراموشی را نیز کاهش می دهد.

سخن پایانی:

در انتها می توان بیان کرد که مصرف قرص زینک پلاس برای مردان بسیار مفید است چرا که علاوه بر تقویت سیستم ایمنی و سلامت پوست و موها برای قوای جنسی آقایان بسیار مفید و تاثیر گذار است. پیشنهاد ما به شما مصرف زینک پلاس به صورت روزانه و تهیه آن از مراکز معتبر همچون داروخانه آنلاین و اینترنتی معتبر است تا به راحتی محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • محمدی ارسالی در

    قرص زینک پلاس برای میل جنسی آقایان مفید است

  • عدالت ارسالی در

    زینک پلاس تقویت جنسی خوبه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها