|
کدخبر: 203295

متد جدید در کلاس زبان آنلاین که ۲۵ هزار نفر را به هدفشان رسانده است!

متد تدریس اهمیت زیادی در نتیجه بخش بودن فرآیند آموزش زبان دارد. سامانه آموزش زبان تیکا از نظر روش های تدریس بسیار انعطاف پذیر است و در عین حال به شما کمک میکند گزینه مناسب خودتان را انتخاب کنید.

سبک زندگی متد جدید در کلاس زبان آنلاین که ۲۵ هزار نفر را به هدفشان رسانده است!

 بیایید در این مقاله با روش های مختلف آموزش آنلاین بیشتر آشنا شویم!

دوره های آنلاین ناهمزمان

این نوع دوره ها به صورت کلاس های همزمان که استاد و زبان آموز باید راس ساعت خاصی آنلاین باشند انجام نمی شود. محتوای درس و تکالیف در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. برای تکمیل کار و امتحانات یک بازه زمانی در نظر گرفته می شود. تعامل معمولاً از طریق گروه های بحث ، وبلاگ ها و انجمن های آنلاین انجام می شود. در نتیجه زمان جلسه کلاس وجود ندارد. محیطهای یادگیری آنلاین ناهمزمان برای دانش آموزانی که زمان محدودی دارند مناسب تر است.

دوره های آنلاین همزمان

این نوع ارائه دوره ها مربی و همه دانش آموزان ثبت نام شده را ملزم میکند به طور آنلاین با یکدیگر تعامل داشته باشند. مشابه برخی از وبینارها ، شرکت کنندگان از طریق متن ، ویدئو یا صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. محیط های یادگیری همزمان دانش آموزان را قادر می سازد تا در یک دوره از راه دور همزمان شرکت کنند.

دوره های ترکیبی

دوره های ترکیبی یعنی مجموعه ای از کلاس های آنلاین همزمان و غیرهمزمان (ضبط شده). در این دوره ها تکالیف شما مشخص میشوند و شما باید آن ها را در ساعت مشخصی تحویل بدهید. به این ترتیب استاد زبان و شما در سامانه LMS یا همان سامانه مدیریت یادگیری آنلاین میتوانید روند یادگیری خودتان را مشاهده و پیگیری کنید. این دوره ها انعطاف پذیری خوبی به شما میدهند و شما میتوانید در زمان های آزاد خودتان کلاس های ضبط شده را مرور کنید. در عین حال در جلسات آنلاین هم زمان استاد مستقیما شما را ارزیابی میکند.

شیوه های آموزش

حتما انتظارات خودتان و استاد از کلاس را مشخص کنید! و درمورد روش های ارتباطی توافق کنید. استفاده از ایمیل میتواند نیازهای شما را تا حد زیادی برطرف کند. بسته به مدل شخصیتی شما، شاید استاد از شما بخواهد تکالیف خود را در قالب فایل های پاورپوینت، پادکست یا فایل ویدیویی ارسال کنید. بعضی از زبان آموزان دوست دارند موضوع تکالیف و مقاله نوشتن برای ان ها آزاد باشد و برخی از زبان آموزان دوست دارند درمورد موضوعات مشخص تری مثل سئوالات آیلتس essay بنویسند.

کلاس های آنلاین زبان تیکا همزمان هستند یا ضبط شده؟

کلاس های آنلاین زبان در تیکا از نوع همزمان و ترکیبی هستند. یعنی شما در درجه اول هزینه را بابت کلاس هایی پرداخت میکنید که استاد به طور همزمان با شما در آن حضور دارد. در عین حال، استاد در طول دوره آموزشی منابع تکمیلی را در اختیار شما قرار میدهد که قبل از هر کلاس باید مطالعه کنید. شما میتوانید از استاد درخواست کنید گزینه ضبط شدن کلاس زبان آنلاین را هم فعال کند تا بعد بتوانید کلاس را مرور کنید. همچنین استاد تکالیفی به شما میدهد که در طول کلاس حتما تصحیح میشوند و شما درمورد عملکرد خودتان بازخورد دریافت میکنید. در پایان هر ترم و هر دوره هم از شما ارزیابی انجام میشود که نتیجه به اطلاع شما میرسد.

به علاوه، پشتیبان های تیکا کلاس های شما را به شما یادآوری میکنند. خیالتان راحت باشد که تا در جلسه اول بدون هیچ مشکلی حضور پیدا نکنید، تیکا پیگیر شما خواهد بود! پس اگر نگران برداشتن قدم های اولیه هستید میتوانید روی کمک مشاورین آموزشی تیکا حساب کنید.

نکته ای که تیکا را از بسیاری از رقیبانش در آموزش آنلاین متمایز میکند، تایید شده بودن مدارک همه اساتید است! تیکا همه معلم های زبان را ملزم به ارائه یک ویدیوی معرفی میکند. استاد زبان باید در ویدیوی معرفی خودش به زبانی که تدریس میکند صحبت کند. هر ادعایی که در زمینه مهارت های تدریس زبان از طرف استاد مطرح شود، حتما توسط سوپروایزر اساتید بررسی میشود! پس شما میتوانید با خیال راحت و بعد از دیدن یک ویدیو از استاد ، کلاس را رزرو کنید.

کلاس-زبان-تیکا-۲

 

متد آموزش زبان آنلاین در تیکا بر اساس حق انتخاب است!

آیا میدانستید شما در تیکا میتوانید از بین 14 زبان زنده دنیا، زبان مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. انتخاب ساعت ها و روزهای برگزاری کلاس هم بر عهده خودتان است.

تیکا همه شاگردان را به گذاشتن نظرات سازنده خودشان برای اساتید ترغیب میکند. شما با دیدن نظرات سایر زبان آموزان میتوانید تصمیم بهتری بگیرید. با این حال هر هفته تعداد زیادی استاد جدید زبان هم در تیکا فعال میشوند که هنوز نظری برای آن ها ثبت نشده است، اما رزرو کلاس آزمایشی با این اساتید رایگان خواهد بود! به علاوه، سوپروایزر اساتید به معلم های جدید پیشنهاد میکند با حداقل قیمت همکاری خودشان را شروع کنند. به این ترتیب اگر با یک استاد جدید و خوب به توافق برسید و ترم خودتان را رزرو کنید میتوانید با هزینه کمتری کلاس های خودتان را بگذرانید! شما میتوانید از بین ده ها استاد که متناسب با نیاز شما هستند انتخاب کنید. 

کلاس-زبان-تیکا-۳

کلاس های آنلاین زبان در چه محیطی برگزار میشوند؟

به تازگی پلتفرم های جدیدی برای برگزاری کلاس به پلتفرم اصلی بیگ بلو باتن اضافه شده است! و شما بسته به انتخاب خودتان میتوانید از زوم، اسکای روم یا اسکایپ هم استفاده کنید. برای زبان آموزان خارج از کشور، پلتفرم Zoom یکی از پلتفرم های محبوب است و از سوی دیگر زبان آموزان داخلی در استفاده از بیگ بلو باتن راحتتر هستند.

تیکا روی ارتباط با کیفیت در یک محیط آموزشی آنلاین تاکید میکند. در کلاس های تیکا شما از یک پلتفرم آموزش آنلاین استفاده میکنید که نسبت به پیام رسان هایی مانند واتساپ (که گاهی اوقات برای تدریس از آن ها استفاده میشود) هم محیط مناسب تری دارند و هم سرعت بیشتری. سرور های پلتفرم های Big Blue Button و Skyroom در داخل ایران هستند. به همین علت اینترنت شما نیم بها محاسبه میشود. 

چطور مدرک زبانم را از تیکا بگیرم؟ و مزایای دیگر این سامانه!

در تیکا شما میتوانید بعد از گذراندن هر ترم و در صورتی که استاد شما را تایید کنند، از گزینه درخواست مدرک تیکا استفاده کنید. در این حالت تعداد جلساتی که گذرانده اید، نمره و سطح شما و نام استادی که به شما تدریس کرده است در مدرک شما ثبت میشود. برای زبان های انگلیسی و فرانسه، شما میتوانید در آزمون سفیر هم شرکت کرده و گواهینامه مشترک سفیر و تیکا را دریافت کنید. 

در نهایت در سامانه تیکا شما میتوانید از درگاه پرداخت اینترنتی که نماد اعتماد الکترونیک دارد هم استفاده کتید. به این ترتیب امکان لغو کلاس ها و تضمین برگشت هزینه هم وجود دارد، تا با خیال راحت رزرو انجام دهید و به چیزی جز هدف خودتان فکر نکنید. ما در tikkaa.ir منتظر شما هستیم!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها