|
کدخبر: 202419

تزریق چربی با قیمت ارزان

امروزه تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین روندهای جوانسازی و حجم دهی نقاط مختلف صورت و بدن محسوب می گردد. چربی مورد استفاده در این پروسه، از بدن خود فرد گرفته شده و به نواحی مورد نظر تزریق می گردد. از این رو نتیجه بدست آمده طبیعی بوده و درصد ریسک بروز عوارض کاهش می یابد. به علاوه ، این امر در کاهش بخشی از هزینه نیز تأثیر گذار است. به این صورت که مبلغی بابت چربی و ماده مورد استفاده برای تزریق پرداخت نمی شود و جراح تنها هزینه ساکشن و دستمزد تزریق آن را دریافت می کند.

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در کشور ، اکثر مردم در هر حوزه ای  به دنبال راه های ارزان و کم هزینه می گردند. این قضیه در رابطه با روندهای زیبایی نیز صدق می کند. می توان گفت پروسه تزریق چربی در مقایسه با سایر جراحی های زیبایی و با توجه به نتیجه ای که بدست می آید، هزینه نسبتاً مناسبی بابت آن پرداخت می شود. البته عوامل متعددی در تعیین میزان آن دخیل هستند. در ادامه می خواهیم نحوه انجام پروسه تزریق چربی و تأثیر هر مرحله آن بر مبلغ پرداختی را بررسی نماییم.

پروسه تزریق چربی و عوامل مؤثر در هزینه

فرایند کلی تزریق چربی به صورت و بدن دو مرحله کلی دارد : برداشت یا ساکشن چربی ، آماده سازی سلول های چربی سپس تزریق آن. به همین منظور بایستی به یک متخصص مراجعه کنید تا او طی جلسات مختلف و بررسی پرونده پزشکی  و نتایج حاصل از آزمایشات انجام شده ، همچنین معاینه فیزیکی شما ، روند مناسب را برایتان برگزیند و هزینه نهایی را به شما اعلام کند.

ساکشن و لیپوساکشن چربی در راز جراحی

در وهله اول ، لازم است نواحی از بدن که دارای چربی های موضعی می باشند، مشخص گردد. معمولاً چربی های لازم برای تزریق از نواحی شکمی ، پهلو و باسن یا ران ها برداشت می شود. البته راه های مختلفی برای ساکشن وجود دارد. باید توجه داشت برای استخراج چربی متدهایی بکار گرفته شود که بافت را به گونه ای از بدن خارج سازد تا برای تزریق قابل استفاده باشند.

روش لیپوساکشن سنتی یکی از روش های ساکشن چربی است. لیپوساکشن از جمله نخستین پروسه ها در این زمینه محسوب می شود. هر چند که روش ذکر شده با کبودی ، ورم و خونریزی همراه است اما نحوه استخراج سلول های چربی به گونه است که پس از تصفیه و آماده سازی ، به راحتی می توانند برای تزریق مورد استفاده قرار گیرند. البته اخیراً با ورود دستگاه های پیشرفته و جدیدتر ، لیپوساکشن در این حیطه کاربرد کمتری دارد.

متخصصان سعی دارند تا از روش هایی بهره گیرند که با بکارگیری آن ها ، علاوه بر بدست آوردن سلول های چربی مناسب برای تزریق ، آسیب کمتری به بافت و به طور کلی بدن فرد وارد شود. لیپوماتیک در قیاس با لیپوساکشن ، فرایند نوین تری محسوب می گردد. طی آن بافت های مقاوم چربی ، با ارتعاشات تولید شده از دستگاه لیپوماتیک ، از بدن جدا شده و از طریق کانولا خارج می شوند.

به طور کلی سلول های چربی که برای تزریق لازم می باشند ، نباید در طول عمل ساکشن به ذرات بسیار ریز تبدیل شوند. برخی از فرایندهایی که برای برداشت چربی مورد استفاده قرار می گیرند ، پس از شکستن و تجزیه آن ها ، سلول ها را خارج می سازند. بدین گونه ذرات چربی قابل تصفیه و تزریق نخواهند بود.

روند انتخاب شده برای ساکشن چربی ، فاکتوری است که در ارزان یا گران بودن پروسه دخیل می باشد. می توان گفت به طور معمول هرچه از تکنولوژی جدیدتری استفاده شود ، هزینه بیشتری نیز باید بابت آن پرداخت گردد.

برای آشنایی بیشتر با پروسه های مختلف پیکرتراشی و ساکشن چربی به سایت راز جراحی رجوع کنید و هر آنچه را که می خواهید بدانید در آن جستجو نمایید.

حجم چربی ساکشن و تزریق شده

مورد بعدی ، حجم چربی برداشت شده و سپس تزریق شده می باشد. میزان سلول های چربی ، با توجه به محل تزریق و تغییرات مورد نیاز آن ، تعیین می شود. مشخصاً هرچه اصلاحات بیشتر باشد ، جراح باید حجم چربی بسیاری از نقاط مختلف بدن خارج سازد با روش های لیپوماتیک یا لیپولیز و یا لیپوساکشن که میتوانید در راز جراحی اطلاعات کامل را دریافت کنید . در نتیجه ،  این امر سبب طولانی تر شدن پروسه نیز می شود. همچنین گاهی اوقات ممکن است فرایند ساکشن و تزریق چربی به دلیل حجم بالای تغییرات مورد نیاز ، طی چند جلسه انجام پذیرد. تمام موارد مذکور نیز در بالا یا پایین بودن هزینه تأثیر گذار می باشند.

نواحی مورد نظر برای تزریق چربی

پس از انجام عمل برداشت و تصفیه ، سلول های چربی برای تزریق آماده هستند. این که فرد چه نواحی را برای حجم دهی مد نظر قرار دارد و چه مقدار چربی می خواهد که تزریق شود ، در میزان دشواری پروسه بی تأثیر نیست.

بسته به قسمت مورد نظر جهت تزریق سلول های چربی ، نحوه و میزان اعمال تغییرات متفاوت خواهد بود. جراح باید برای فرم دهی برخی از قسمت های صورت مانند گونه ، زمان بیشتری صرف کند. از این رو نباید برای انجام پروسه بر نواحی مختلف ، انتظار هزینه یکسان داشته باشید.

نتیجه تزریق چربی

آن چه که از تزریق چربی به عنوان نتیجه نهایی برایتان نمایان می شود ، تا مدت های زیادی ماندگاری دارد. البته فرم نهایی ، پس از برطرف شدن ورم های ایجاد شده و سازگاری بافت چربی با محل تزریق خود ، مشخص می گردد. اما همانطور که در اول مقاله نیز اشاره شد به علت آن که چربی مورد استفاده از بدن شخص مراجعه کننده برداشت شده است ، در کوتاه ترین زمان تطابق می پذیرد و حساسیتی برای او ایجاد نمی کند. البته ماندگاری طولانی مدت آن ،  به مراقبت های جدی و اساسی نیاز دارد. در غیر این صورت امکان دارد چربی به سرعت در محل تزریق شده جذب شود و تمام زحمات جراح و فرد از بین بروند.

در رابطه با هزینه نیز باید گفت که نباید تنها ملاک شما برای سنجش و ارزیابی یک پروسه ، ارزان یا گران بودن آن باشد. عوامل زیادی در تصمیم گیری و انجام یک عمل دخالت دارند و هزینه تنها یکی از آنان می باشد. 

تزریق چربی با قیمت ارزان در راز جراحی

باتوجه به توضیحات کامل فوق باید این توصیه را به افراد متقاضی برای تزریق چربی بکنیم که صرفا به خاطر هزینه به هر پزشکی مراجعه نکنند و ابتدا درباره پزشک تحقیقات لازم را داشته باشند چرا که هیچ ارزانی بی دلیل نیست.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها