|
کدخبر: 202015

با هدیه دادن صنایع دستی ماندگار شوید

سبک زندگی با هدیه دادن صنایع دستی ماندگار شوید

تابحال با خود اندیشیده اید در زمانه ای که زندگی شهرنشینی و انواع استرس های محیطی ما را از همه سو احاطه کرده است، چه چیزی می تواند خستگی را از جسم و جانمان بزداید و آرامش را به روح و جانمان بازگرداند؟

شاید به جرات بتوان گفت تنها پاسخ این سوال در هنر نهفته است. این هنر است که بیننده را از زمان و مکان رهایی می بخشد و غرق در نقش و رنگ به روح او جلا می دهد و به گونه ای عمل می کند که گذر زمان پیش چشم او رنگ می بازد.

ایران سرزمینی است که از دیرباز هنر هنرورانش در دنیا زبانزد است و بازی نگارگرانش با طرح ها و نقش ها و رنگ ها، هر بیننده ای را مسحور خود می کند. این زیبایی ها در صنایع دستی به اوج خود می رسد و هنرمند سازنده، نیمی از وجود خود را با عشق با صنایع دستی خود در هم می آمیزد و از جان بخشی به آنچه شئی نیست بلکه پاره ای از روح اوست، جان می گیرد؛ و معتقد است که این هنر او نیست، که هنر صنایع دستی است.

صنایع دستی هدیه بدهید!

هدیه دادن یکی از ارزشمندترین رسومات فرهنگی بشر است که ارتباط میان هدیه دهنده و هدیه گیرنده را تقویت می کند و یاد و خاطره درکنارهم بودن ها را جاودان می سازد و به گیرنده نشان می دهد هدیه دهنده قدردان کارهای اوست و به زیباترین شکل در پی ماندگار کردن یاد و خاطره این ارتباط در ذهن اوست.

چو نیک بیندیشیم، چه هدیه ای بهتر از آنچه از هنر سرچشمه گرفته و روح را جلا می دهد و آرامش را با خود به ارمغان می آورد؟ چه چیزی بهتر از روح یک هنرمند که در تار و پود اثرش بافته شده است می تواند ما را با زیبایی احاطه کند و ما را هرچه بیشتر به ذهن غنی و هنرپسند هدیه دهنده واقف سازد؟ به راستی هیچ!

هدیه صنایع دستی، هدیه ای برای تمام سلیقه ها

حتما برای شما هم پیش آمده که قصد خرید هدیه برای عزیزان و آشنایان خود را داشته اید اما نمی‌دانسته اید چه هدیه ای بخرید تا او را تحت تاثیر قرار دهید. پاسخ شما "صنایع دستی" است.

صنایع دستی ایران، به قدری متنوع و زیبا و چشم نواز هستند تا نظر همه را به سوی خود جلب کنند. آنقدر نفیس هستند که مناسب تمامی موقعیت های رسمی و سازمانی باشند و از طرف دیگر، برای موقعیت های صمیمی و دوستانه و حتی هدیه تولد مناسب باشند. چه کسی را سراغ دارید که یک ظرف صنایع دستی را ببینید و تحت تاثیر زیبایی و ظرافت ساخت آن قرار نگیرد؟

ماندگاری نام سازمان با هدیه سازمانی نفیس

یکی از راههای ماندگار شدن سازمان در دل کارکنانش و پایبند کردن او به سازمان، توجه به بعدی از انسان است که در وهله اول کمتر به چشم می آید اما همواره اثرگذارترین جنبه بر عملکرد پرسنل است؛ به راستی پدر علم مدیریت سازمانی به بهترین وجه گفته است که "مدیریت، حکومت بر سازمان نیست، بلکه نشستن بر قلب های کارکنان سازمان است."

بدیهی است توجه به روحیه پرسنل و قدردانی از عملکرد آنان می تواند تاثیری ماندگار و همیشگی بر قلبهای آنان و خانواده شان داشته باشد و همین امر موجب می شود کارکنان با دل و جان در راه تعالی سازمانی بکوشند و سازمان را از آن خود بدانند، نه صرفا یک محیط کار فیزیکی.

همانگونه که پیش از این هم تاکید کردیم، انتخاب هدیه ای که سرشار از هنر باشد و ارزش معنوی آن برای همیشه در ذهن مخاطبش ماندگار شود نشانگر زیرکی هدیه دهنده است که با یک تیر چند نشان می زند: هم هدیه می دهد، هم هنر را در همه جا تجلی می بخشد و هم با ذکر نام سازمان خود در پایین اثر هدیه، خود را به عنوان سازمانی هنردوست به بینندگان معرفی می نماید؛ و مهمتر از همه اینکه کارکنان سازمان را که مهمترین سرمایه سازمانی می باشند، پایبند لطف خود می سازد و موجبات ماندگاری آنان در سازمان را فراهم می آورد.

ستهای-هدیه-سازمانی-صنایع

       

صنایع دستی بهترین هدیه سازمانی

یکی از بهترین هدایایی که می تواند توسط مدیریت سازمان برای کارکنان انتخاب گردد، صنایع دستی است. صنایع دستی که می تواند شامل انواع و اقسام محصولات نساجی (پارچه های دست بافت، رنگ و رنگرزی، رودوزی های سنتی، چاپ های سنتی، سفره های سنتی قلمکاری، ترمه دوزی)، بافت قالی و قالیچه، هنرهای مرتبط با چوب (منبت کاری، مشبک کاری، معرق روی چوب) هنرهای مرتبط با فلز (دواتگری، حکاکی، قلمزنی، ملیله کاری، مینا کاری، فیروزه کوبی)، سفال و سرامیک، شیشه گری، و نگارگری باشد، نام سازمان را با این اثر هنری پیوند می دهد و ماندگار می کند و دارنده آن همواره با افتخار از سازمانی که در آن عمر می گذراند سخن می گوید.

با هدیه دادن صنایع دستی به کارکنان، می توانید علاوه بر حمایت از هنرمندان صنایع دستی، هنر را هر چه بیشتر در جامعه رواج دهید و نگاه های سردرگم بشری را با رنگ به آرامش بکشانید. ما در اریسا، ست های هدیه نفیس تکی و ترکیبی از چند محصول صنایع دستی داریم که نظیرش را هیچ جا پیدا نمی‌کنید. از هدایای با هزینه اقتصادی گرفته، تا هدایای نفیس مدیریتی که حتی برای هدیه دادن به افراد خارجی و طرف های بین المللی نیز مناسب هستند.

هدایای سازمانی مناسبتی

سازمان ها در مناسبت های مختلف، هدایای جهت قدردانی و تشکر از کارکنان خود به آنان اهدا می‌کنند. اگر شما نیز مسئول منابع انسانی یا تدارکات یک شرکت باشید، حتما برای خرید یک هدیه سازمانی مناسبتی جهت قدردانی از همکارانتان با چالش انتخاب هدیه روبرو بوده اید. ما در صنایع دستی اریسا، راه حلی مناسب برای پاسخ به این چالش فراهم آورده ایم. ست های هدیه صنایع دستی در بسته بندی شکیل که با بهترین کیفیت و بیشترین ظرافت ساخته شده اند و از همه مهم تر، متناسب با سطوح مختلف بودجه ای هستند، همان چیزی است که نیاز دارید.

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی، هدایای تاثیر گذار و ماندگار

هدیه دادن در امور تبلیغاتی و تجاری به منظور جلب نظر مشتریان احتمالی، شاید ابتدایی ترین گزینه برای تبلیغات باشد. اما امروز هر هدیه ی تبلیغاتی را نمی‌توان یک هدیه ی موثر دانست. هدیه ای که به منظور جلب نظر مخاطب به او اهدا می‌کنید، باید در اولین نگاه، در او تاثیر بگذارد.

بویژه، اگر مخاطب شما، نماینده ی یک شرکت یا سازمان بزرگ است، نمی‌توانید با هر هدیه ای او را تحت تاثیر قرار دهید. هدیه ی مناسب چنین موقعیتی، باید در نهایت دقت انتخاب شود. همه ی جزئیات از خود هدیه گرفته تا بسته بندی آن، نام و نشان اهدا کننده و .... مهم هستند.

ست-هدیه-تبلیغاتی

اریسا، متخصص بسته بندی صنایع دستی ایرانی است و در این راه گام های ویژه ای برداشته است. ما اعتقاد داریم که صنایع دستی ایرانی، بهترین هدیه تبلیغاتی برای یک کسب و کار ایرانی است تا نظر طرف مقابل را جذب کند. هر بودجه ای که برای تهیه هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته باشید، اریسا هدیه ای جذاب متناسب با آن بودجه را به شما پیشنهاد می‌دهد. امکان درج نام و نشان تجاری شما روی بسته بندی هدیه نیز وجود دارد تا هر چه بیشتر آن را سفارشی سازی کنید. ما در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را آماده کرده و آن را به سراسر ایران ارسال می‌کنیم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر