|
کدخبر: 199519

هتل تعطیلات کیش اقامتی مقرون به صرفه در جزیره زیبای کیش

یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره جزیره کیش، هتل تعطیلات می‌باشد که دارای معماری خاص و زیبا و فضایی دلنشین است. برای مسافرانی که به قصد خرید به جزیره کیش سفر می‌کنند، اقامت در هتل تعطیلات کیش می‌تواند گزینه مناسبی باشد زیرا به خاطر موقعیت مکانی خوب، این هتل فاصله کمی با مراکز خرید دارد. همچنین قیمت مناسب این هتل باعث شده است برای مسافرانی که می‌خواهند سفر کم هزینه‌ تری داشته باشند به عنوان انتخابی خوب شناخته شود. با ما همراه باشید تا بیشتر با هتل تعطیلات کیش آشنا شویم.

هتل تعطیلات کیش

اتاق های هتل تعطیلات کیش

هتل سه ستاره تعطیلات دارای ۲ طبقه بنا و ۷۰ واحد اقامتی می‌باشد که از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. اتاق‌های دو تخته این هتل شامل یک تخت دبل و یا دو تخت سینگل می‌شوند. در اتاق‌های سه تخته از ۳تخت سینگل استفاده شده است و ظرفیت نفر اضافه ندارند. برای اتاق‌های چهار تخته هتل تعطیلات کیش  ۱ تخت دبل و ۲ تخت سینگل در نظر گرفته شده است.

طراحی اتاق‌ها بسیار زیبا هستند و از مبلمان و وسایل با کیفیت و شیک استفاده شده است. اتاق‌های هتل تعطیلات دارای روم سرویس، سیستم تهویه مطبوع و تمام تجهیزات رفاهی لازم و استاندارد می‌باشند. می‌توانید با رزرو هتل تعطیلات کیش از طریق سامانه رزرواسیون اقامت ۲۴سفری به یادماندنی و اقامتی راحت و آرامش‌بخش را تجربه نمایید.

امکانات هتل تعطیلات کیش

این هتل از معماری خاص و منحصر بفردی برخوردار است و با داشتن فضایی سرسبز، درختان نخل، گل و گیاه، محوطه سازی زیبا، آبنما و نورپردازی فضایی دلنشین و دنج برای مهمانان خود فراهم نموده است. از مهمترین امکانات هتل تعطیلات می‌توان به زمین بازی کودکان با انواع وسایل و تجهیزات سرگرم کننده اشاره نمود که این هتل را برای سفرهای خانوادگی به یکی از بهترین هتل‌های کیش تبدیل کرده است.

ترانسفر رفت و برگشت به مراکز خرید و اماکن دیدنی جزیره کیش در کنار امکان اجاره (رنت) خودرو از دیگر امکانات و خدمات این هتل به شمار می‌روند. کافی شاپ در فضای باز این هتل نیز می‌تواند لحظات دلنشین و اوقات خوشی را برای مهمانان رقم بزند. رستوران هتل تعطیلات نیز انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و محلی را با کیفیتی بالا ارائه می‌کند و امکان سرو غذا در اتاق را نیز برای مهمانان در نظر گرفته است.

موقعیت مکانی هتل تعطیلات کیش

این هتل در میدان سیری جزیره کیش واقع شده است و دسترسی خوبی به نقاط مختلف دارد. به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل تعطیلات، مسافران و مهمانان آن می‌توانند با طی مسیری کوتاه به مراکز خرید و همچنین ساحل نیلگون خلیج فارس دسترسی داشته باشند.

از مهمترین مراکز خرید کیش که نزدیک به هتل سه ستاره تعطیلات می‌باشند، می‌توان بازار کیش مال، پردیس ۱ و ۲، رویا مال، مرکز خرید مرجان، بازار زیتون، مروارید و مریم را نام برد. آن دسته از مسافرانی که علاوه بر تفریحات مختلف جزیره کیش به خرید علاقه دارند و یا با هدف خرید به این جزیره سفر نموده‌اند، می‌توانند با رزرو هتل تعطیلات کیش از سامانه اقامت ۲۴ در فاصله نزدیکی از بازارها و مراکز خرید کیش اقامت داشته باشند.

موقعیت مکانی هتل تعطیلات کیش

همچنین این هتل فاصله بسیار کمی با دریا دارد و مسافران و مهمانان می‌توانند با طی مسیر کوتاهی به ساحل و تفریحات مختلف آن مانند پلاژ آقایان و بانوان، قایق سواری، جت اسکی و ... دسترسی داشته باشند. دیگر اماکن دیدنی و تفریحی جزیره کیش مانند پارک هنگام، کوه نور، بولینگ مریم و ... نیز در نزدیکی این هتل واقع شده‌اند و با پیاده روی کوتاه و یا استفاده از ماشین می‌توان در مدت زمانی کوتاه به آنها دسترسی داشت.

یکی دیگر از مزیت‌های موقعیت مکانی خوب هتل تعطیلات کیش این می‌باشد که در فاصله بسیار کمی از فرودگاه قرار گرفته و با طی مسیری کمتر از ۱۰ دقیقه مسافران می‌توانند به فرودگاه بروند.

هتل تعطیلات کیش از نظر مسافران

هتل 3 ستاره تعطیلات یکی از مناسب ‌ترین و بهترین هتل های کیش از نظر قیمتی می‌باشد و اکثر مسافران این هتل افرادی هستند که به دنبال سفری اقتصادی هستند. هزینه رزرو اتاق‌ها و رستوران و دیگر خدمات از نظر مهمانان این هتل معقول و متعادل است و اغلب کسانی که در سفر به کیش این هتل را برای اقامت انتخاب نمودند، رضایت داشته اند.

همچنین طبق نظر مسافران این هتل از تمیزی خوبی برخوردار است و دارای پرسنل مجرب و خوش اخلاقی می‌باشد. از نظر داشتن امکانات رفاهی بخش‌های مختلف هتل و اتاق‌های آن نیز نظرات مثبتی از سوی مسافران راجب هتل تعطیلات به ثبت رسیده است. از دیگر مزایای این هتل که اکثر مسافران به آن اشاره داشتند، موقعیت مکانی مناسب و دسترسی خوب آن به مراکز خرید و اماکن مختلف جزیره کیش محسوب می‌شود.

ناهماهنگی در پذیرش یکی از انتقادات بعضی از مهمانان و مسافران این هتل می‌باشد که می‌توان با رزرو کردن اتاق مورد نظر از طریق سامانه رزرواسیون اقامت 24 پیش از سفر، از بروز این مشکل جلوگیری نمود.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر