|
کدخبر: 187006

خدمات دندان پزشکی کلینیک دندان پزشکی دایادنت

سبک زندگی خدمات دندان پزشکی کلینیک دندان پزشکی دایادنت

کلینیک دندانپزشکی دایادنت متشکل از تیمی متخصص و با بهره گیری از آخرین متدهای روز دنیا در زمینه ارایه کلیه خدمات دندانپزشکی از جمله خدمات درمانی، دندانپزشکی زیبایی( کامپوزیت، لمینت)، ارتودنسی، ایمپلنت و کاشت دندان، جراحی های فک و صورت و … فعالیت می نماید. ارایه بهترین درمان، زیبایی با بالاترین کیفیت، توجه ویژه به خواست بیماران و رضایتمندی ایشان در محیطی بسیار آرام و صمیمی و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی درخور فضای درمانی، از سیاست های اصلی کلینیک دایادنت بوده و در راستای سهولت دریافت مشاوره برای مراجعین عزیزمان تیم مشاورین تخصصی ما بصورت 24 ساعته در تمام صفحات مجازی کلینیک و همچنین بصورت تلفنی پاسخگوی شما همراهان عزیز می باشند...

لمینت دندان در کلینیک دایادنت

لمینت دندان یکی از روش های زیبایی در دندان پزشکی است. این روش برای اصلاح مشکلات ظاهری دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال مصرف بعضی از داروها و مواد غذایی باعث تغییر رنگ دندان ها می شود. این تغییر رنگ ممکن است به حدی شدید باشد که با استفاده از روش هایی مانند بیلیچینگ قابل اصلاح نباشد. ایجاد لکه روی دندان ها، شکستگی های جزیی دندان ها، ترک های ریز روی مینای دندان ها، فاصله ی بین دندان ها با استفاده از لمینت قابل اصلاح خواهد بود.

قبل از انجام لمینت دندان پیشنهاد می کنیم پزشک دندان های فرد را معاینه کند. ممکن است دندان ها دچار پوسیدگی یا مشکلات دیگری باشند که قبل ازانجام لمینت دندان این مشکلات دندانی حتما باید برطرف شوند سپس فرد اقدام به لمینت کند. در بعضی موارد نیز ممکن است وضعیت دندان های فرد نامرتب باشند. در این موارد قبل از انجام لمینت ممکن است نیاز باشد فرد ارتودنسی انجام دهد. در مرحله ی اول وضعیت دندان ها اصلاح شود و سپس اقدام به لمینت کند.

لمینت دندان در حقیقت پوسته ی بسیار نازک از جنس سرامیک است که به منظور اصلاح شکل ظاهری دندان ها روی دندان ها چسبانده می شوند. روند کار به این صورت است که  در مرحله ی اول بیمار به پزشک مراجعه می کند. شرایط دندان ها و وضعیت آنها مورد بررسی قرار می گیرد اگر اقدام درمانی و اصلاحی لازم باشد برای فرد تجویز می شود. پزشک نظرات بیمار را جویا می شود و طبق شرایط و نظرات فرد لمینت و رنگ مورد نظر را انتخاب می کند.

در مرحله ی بعد، از دندان های فرد قالب گرفته می شود این قالب به همراه طرح درمان مورد نظر پزشک برای لابراتوار دندان پزشکی ارسال می شود. ما با استفاده از جدیدترین تجهیزات CAD CAM در لابراتوار اختصاصی کلینیک دایادنت، روکش های لمینت را به نازک ترین شکل ممکن تراش می دهیم. این موضوع خود باعث تمایز لمینت ها ی کلینیک دایادنت نسبت به سایر مراکز می شود. این ضخامت کم روکش های لمینت خود باعث شده ما نیازی به تراش مینای دندان بیمار نداشته باشیم. در بعضی مراکز دندان پزشکی برای انجام لمینت ها، دندان های فرد را تراش می دهند. این موضوع باعث وارد شدن آسیب به مینای دندان بیمار می شود.

این آسیب وارد شده به مرور باعث پوسیدگی دندان ها می شود و ممکن است منجر به از دست رفتن دندان شود. در انجام لمینت دندان در کلینیک دایادنت آسوده خاطر باشید زیرا ما نهایت سعی خود را می کنیم که در عین اصلاح و زیبایی دندان ها، سلامت دندان ها نیز حفظ شود. بعد از مرحله ی ساخت لمینت ها، این روکش ها برای پزشک ارسال می شود و در مرحله ی آخر این روکش ها روی دندان های بیمار چسبانده می شوند.

لمینت ها مزیت های زیادی دارند به طور مثال، این روکش ها ماندگاری بالایی دارند. رنگ پذیری این روکش ها بسیار کم است. احتمال شکست این روکش ها بسیار کم  است زیرا این روکش ها بعد از این که روی دندان ها چسبانده می شوند مقاومت بسیار بالایی پیدا می کنند و به این سادگی نمی شکنند. لمینت ها به دلیل شفافیتی که دارند، نور از آنها عبور می کند و ظاهری بسیار طبیعی دارند. تنوع رنگی لمینت ها بسیار زیاد است و فرد می تواند طیف رنگی متناسب با سلیقه ی خود انتخاب کند.

بعد از انجام لمینت دندان مراقبت هایی لازم است که باید این موارد رعایت شود. پیشنهاد ما به افرادی که لمینت دندان انجام می دهند این است که مصرف خوراکی های رنگی، الکل و سیگار را محدود کنند. این موارد می توانند منجر به تغییر رنگ لمینت ها شوند. قبل از انجام لمینت حتما دقت کنید که اگر عاداتی مانند دندان قروچه و جویدن ناخن دارید. این عادات خود را ترک کنید. زیرا این ها باعث آسیب رساندن به لمینت ها می شوند.

ما در کلینیک دایادنت علاوه بر خدمات  زیبایی، آماده ی ارایه ی کلیه ی  خدمات درمانی مانند ایمپلنت دندان به مراجعه کنندگان عزیز هستیم.

ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش ها برای پر کردن جای خالی دندان از دست رفته است. وقتی فرد دندانی را از دست می دهد باید اقدام به درمان آن کند زیرا ممکن است باعث حرکت دندان های دیگر و تغییر وضعیت دندان ها، تحلیل استخوان فک، تحلیل بافت لثه و همچنین بروز مشکلات گوارشی برای فرد شود. 

ایمپلنت دندان از نظر ظاهری مانند پیج به نظر می آید. از چند بخش فیکسچر، اباتمنت و روکش تشکیل می شود. فیکسچر بخشی از ایمپلنت است که در استخوان فک بیمار قرار داده می شود و به عنوان ریشه ی دندان عمل می کند. اباتمنت روی فیکسچر قرار می گیرد. در نهایت روکش مورد نظر روی اباتمنت قرار می گیرد.

ایمپلنت دندان به دو روش فوری و معمولی انجام می شود. در روش فوری و یک روزه بلافاصله بعد از این که ریشه دندان خارج می شود پایه ی ایمپلنت را درون استخوان فک فرد قرار می دهند و اگر فرد از تراکم و کیفیت بافت استخوانی مطلوب برخوردار باشد در همان جلسه روکش دندان را نیز برای بیمار می چسبانند. در غیر این صورت در روش معمولی بعد از این که ریشه دندان کشیده می شود. بعد از گذشت مدت زمانی برای قرار دادن پایه ی ایمپلنت حفره ای در استخوان فک بیمار ایجاد می کنیم.

فیکسچر درون استخوان فک بیمار قرار داده می شود. با گذشت زمان بافت استخوان اطراف پایه ی ایمپلنت رشد می کند اطراف ایمپلنت را احاطه می کند. پایه ی ایمپلنت درون استخوان فک بیمار ثابت می شود. بعد از اطمینان از استحکام پایه ی ایمپلنت، اباتمنت و در مرحله ی بعد روکش دندان روی پایه ی ایمپلنت قرار داده می شود.

ایمپلنت دندان مزیت های بسیاری نسبت به سایر روش ها دارد که از جمله آنها می توان به طبیعی بودن ظاهر آنها اشاره کرد. ایمپلنت دندان بر کیفیت سایر دندان ها تاثیر نامطلوب نخواهد داشت. فرد در میل کردن غذاها با مشکلی مواجه نمی شود در صورتی که افرادی که از دندان مصنوعی استفاده می کنند در مصرف غذاهای سفت با محدودیت هایی روبه رو می شوند. ایمپلنت دندان در صحبت کردن برای فرد مشکلی به وجود نمی آورد در صورتی که افراد با دندان مصنوعی در هنگام صحبت کردن با چالش رو به رو خواهند شد. ایمپلنت دندان  بر خلاف دندان مصنوعی و بریج نه تنها موجب تحلیل بافت استخوان فک و لثه نمی شود بلکه به حفظ بافت استخوان فک بیمار نیز کمک می کنند.

برای انجام ایمپلنت دندان افراد ممکن است با محدودیت هایی نیز مواجه شوند. به طور مثال پیشنهاد می کنیم افراد سیگاری برای انجام ایمپلنت دندان مصرف سیگار را محدود کنند و به حداقل برسانند. مصرف سیگار می تواند اثرات نامطلوب برایمپلنت دندان داشته باشند. علاوه بر مصرف سیگار بیماری هایی نظیر دیابت هم می تواند ایمپلنت دندان را تحت تاثیر قرار دهد. بیماران دیابتی برای انجام ایمپلنت دندان باید تحت نظر پزشک باشند. در صورتی که این بیماری کنترل شده باشد مشکلی برای انجام ایمپلنت دندان ایجاد نخواهد کرد.

کلینیک دایادنت آماده ی ارایه ی هرگونه خدمات درمانی و زیبایی در زمینه ی دندان پزشکی است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

www.daya-dent.com

09907575065

09905776468

02177978249

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها