|
کدخبر: 183713

چرا این مدل زن فرانسوی در ایران فیلم بازی می‌ کند + تصاویر

کلکسیون مدگردی های گلوریا هاردی بازیگر نقش رها در سریال کیمیا نشان می دهد او علاقه زیادی به فشن توریسم دارد.

سبک زندگی چرا این مدل زن فرانسوی در ایران فیلم بازی می‌ کند + تصاویر

گلوریا هاردی بازیگر دورگه ایرانی و فرانسوی متولد ۱۱ بهمن ۱۳۶۰ در فرانسه و بازیگر سینما و تلویزیون است. او در شهر بندری بوردو (فرانسه) از پدری فرانسوی و مادری ایرانی با اصالت شیرازی به دنیا آمد اما با این حال هیچگاه در خانه به زبان فارسی صحبت نکرد.

هاردی فارغ التحصیل مدرسه عالی موسیقی است. در سال ۹۳ با ساعد سهیلی ازدواج کرد و پس از طی دوره بازیگری در کلاس های آزیتا حاجیان به صورت رسمی وارد عرصه هنر هفتم شد.

سال ۱۳۹۴ با معرفی حاجیان اولین بار کنار وی در سریال ۱۱۰ قسمتی کیمیا جلوی دوربین رفت و در نقش رها درخشید. این بازیگر بعد از پنج سال دوری از قاب تلویزیون در ماه رمضان ۱۳۹۹ بعنوان یکی از بازیگران سریال سرباز به قاب تلویزیون بازگشت.

علاقه زیادی گلوریا هاردی به یادگیری زبان های مختلف باعث شد غیر از زبان فارسی به آلمانی، انگلیسی، و ایتالیایی نیز مسلط شود. این یعنی وی به ۵ زبان زنده دنیا صحبت می‌کند.

او حالا گاهی کار مدلینگ و تبلیغاتی هم انجام می دهد. کلکسیون مدگردی های گلوریا هاردی بازیگر نقش رها در سریال کیمیا نشان می دهد او علاقه زیادی به فشن توریسم دارد. برخی از لباس هایی که گلوریا هاردی در دو سال اخیر به تن داشت، محصول گالری اولگا است.

هاردی از ظرفیت های مد و لباس خود برای معرفی مقصدهای گردشگری ایران استفاده می کند و از هشتگ ها نیز برای دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویرش استفاده می کند. می توان از ظرفیت های فشن، برای معرفی مقصدهای گردشگری فوق العاده سرزمین ۴ فصل ایران در عصر پسا کرونا استفاده کرد.

  • تاج کبیر ارسالی در

    جرا نداره جهان هنر هست هنرمند بین الملی کناه کرده فردای مرک شوهرش صیقه شده ا ول که افنخار هست یک مدل جهانی همکاری کر ده تو را خدا شما دیکه هرزنانه کهیان ن باشید خیلی وقت هست 99 درصد مردم اهمیت بست بودن رو به این ماسیل نمیداند اون حرا م زاده های لاشی باید اعدام شوند که شهر مشهد شده تایلند اعراب تو هتل لاجکری بین هرزه رسمی با صیقه جه رقی هست نکاه خد ا توجیه میبشه با قبول هست با کفتن عربی اکر هرزه کری با یک کلمه ازد بشه ریدم ت و همجین تفکر مدهب کثیف دورد برشرف هنر مند بزرک ایران زمین سرکار خانم کلشفته فر هانی سرکار خانم سوسن تسلمی که باعث افتخار هنر هستند سرکار خانم فازه هاشمی هم که بین زنان بزرک سیاسی جهان ننک بر ج هل خرفات عقب ماندکی ولی نفس اخر جهل رو میشنویم 90 درصد اتخار کردن یک مدل زیب ا بیاد ایران فیلم بازی کنه مایه شرم انج ا بود که ایرانی بشهه عروس حزب الله لب نان اره اون مایه شرم هست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها