|
کدخبر: 168003

خرید گیفت کارت های اعتباری

در دنیای الکترونیک خرید گیفت کارت و استفاده از آن روز به روز در حال گسترش و افزایش است و اهمیت این کارت ها بر کسی پوشیده نیست.

در دنیای الکترونیک خرید گیفت کارت و استفاده از آن روز به روز در حال گسترش و افزایش است و اهمیت این کارت ها بر کسی پوشیده نیست.

همانگونه که از نام آنها پیدا است گیفت کارت ها به نوعی از کارت های اعتباری گفته می شوند که دارای اعتباری غیر نقدی هستند.

گیفت-کارت-1.png

گیفت کارت ها از طرف کمپانی های مختلف و در جهت رفاه کاربران طراحی و عرضه می شوند. اعتبار این کارت ها قابلیت انتقال به حساب یا شخص دیگری را ندارد.

با توجه به آنکه امروزه و خصوصا بعد از شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان خریدهای اینترنتی رواج بیشتری پیدا کرده است، کارت های اعتباری می توانند نقش ویژه ای در این خریدها داشته باشند.

گیفت کارت ها همچنین می توانند هدیه بسیار مناسبی برای دوستان، آشنایان، همکاران، گیمرها و ... باشند. افراد می توانند با خرید گیفت کارت و استفاده از آن اقدام به خرید انواع کالاها و دریافت خدمات الکترونیکی مانند برنامه ها، بازی ها، موسیقی، فیلم و ... بکنند.

انواع گیفت کارت ها

گیفت-کارت

گیفت کارت ها امروزه در انواع مختلفی عرضه می شوند که هر کدام می توانند قابلیت ها و کاربردهای مختلفی داشته باشند. به عنوان مثال گیفت کارت ایکس باکس از طرف کمپانی مایکروسافت عرضه می شود و بازیکنان می توانند با استفاده از آن آخرین بازی ها و سرگرمی ها را از فروشگاه ویندوز تهیه کنند. همچنین گیفت کارت استیم می تواند برای شارژ اکانت استیم کاربران به کار برود که در مبالغ مختلفی در دسترس کاربران قرار دارد.

گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت ای بی، مستر کارت امریکا و ده ها نوع دیگر از کارت های اعتباری وجود دارند که کاربردها و قابلیت های متعددی دارند.

مهم ترین نکات در هنگام خرید گیفت کارت

در حال حاضر کشور ایران توسط کشورهای مختلف آمریکایی و اروپایی تحت تحریم های اقتصادی قرار گرفته است و همین باعث شده است خرید گیفت کارت ها برای ایرانیان مشکلات مختلفی را داشته باشد. شرکت های مختلفی در زمینه خرید و فروش انواع گیفت کارت ها فعالیت می کنند و افراد می توانند برای خرید گیفت کارت آیتونز ، گیفت کارت پلی استیشن ، گیفت کارت ایکس باکس و ... که توسط شرکت های مختلفی مانند اپل، سونی، مایکروسافت و ... تولید می شوند به این سایت ها و شرکت ها مراجعه کنند.

هر کدام از این گیفت کارت ها موارد استفاده ویژه و مختلفی دارند بنابراین بسیار مهم است که در هنگام خرید آنها به نکات و فاکتورهای مختلف توجه شود.

از مهم ترین نکات می توان به مواردی همچون نوع گیفت کارت و موارد استفاده آن، مبلغ اعتبار گیفت کارت، نوع ارز موجود در گیفت کارت (دلار، یورو و ...)، توجه به ریجن (منطقه) کارت، تاریخ انقضای گیفت کارت، رعایت موارد امنیتی، دریافت اطلاعات کامل از فروشنده، توجه به کارمزدها و مالیات ها، سایت و فروشگاه عرضه کننده کارت و ... اشاره کرد.

قیمت گیفت کارت ها

گیفت-کارت-2

همانطور که گفته شد گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند و توسط شرکت های متعددی تولید و عرضه می شوند. هر کدام از این کارت ها از یک ارز خاص استفاده می کنند و در مبالغ مختلفی در اختیار بازیکنان قرار می گیرند.

دلار، یورو، پوند و ... از مهم ترین ارزها گیفت کارت ها هستند و کاربران می توانند از مبالغ چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان برای خرید انواع کارت ها صرف کنند.

خرید مطمئن گیفت کارت

همانطور که گفته شد امروزه سایت ها و شرکت های مختلفی در زمینه خرید و فروش انواع گیفت کارت ها فعالیت می کنند. سایت و فروشگاه اینترنتی گیفت کارت GiftCard.iR یکی از معتبرترین سایت های فروش گیفت کارت است که دارای سابقه ای ۱۱ ساله بوده و امکان خریدی مطمئن و سریع را برای کاربران فراهم کرده است. همچنین این فروشگاه دارای پشتیبانی ۲۴ساعته بوده و خرید کاربران را به صورت آنی به آنها تحویل می دهد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها