|
کدخبر: 161869

تتلو: از رونالدو و مسی بهترم

امیر تتلو در کانال تلگرامی اش، از علاقه به فوتبال در سال های گذشته گفت.

سبک زندگی تتلو: از رونالدو و مسی بهترم

 او در این باره که چرا به عنوان بازیکن فوتبال شناخته نشده است، نوشت :خیلی مشکلات ریز و درشت داریم، بزرگترینش اینکه هفته ای یک بار بیشتر زمین برای تمرین نداریم، کفشامون مناسب سالن نیست و توپ ها کم باد است و انگیزه نداریم. ولی با وجود این که امکانات نیست، من بیکار ننشستم و گل می کشم!!

امیر تتلو در ادامه حرف هایش گفت: من دریبل های دو طرفه مختص خودم رو دارم که وقتی گل و سیگار را بذارم کنار، می تونم انجامشون بدم. اما من انگیزه این کار را ندارم چون بازی و بازیکنامون در حدی نیستند که بخوام بخاطرشون ترک کنم. اگر هوادار های خوب و امکانات ابتدایی رو داشتم از رونالدو و مسی جلوتر می فتم!

از نظر تتلو وقتی تیم قوی وجود ندارد، حتی اگر بهترین فوتبالیست هم که باشی، بی فایده است. او ذهن خودش را پر از تکنیک های فوتبالی می داند که از بچگی در سر داشته و حالا نمی تواند در عمل نشان بدهد. اما برای دشنمان‌اش و کسانی که او را قضاوت می‌کنند، خط و نشان کشیده و گفته است، روزی را که قهرمان شدنم را خواهید دید! " من دارم یه جنگجو بار میام به عشق ایران!"

منبع: فوتبالی

  • رضا منتهایی ارسالی در

    داداشمون تتل راست میگه هرکاری با ایمان و تلاش شدنی هست مسی و رونالدو از اول مسی و رونالدو نبودن ک تلاش کردن اوناهم بدختی زیاد کشیدن ولی تسلیم نشدن و الان میلیار در های جهان هستن و محبوب ترین ادم ها رو کره زمین هستن تتل هم امکانات و حمایت می کردن بهش الان اون جایه مسی و رونالدو بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها