|
کدخبر: 154464

خوشمزه ترین و ارزان ترین غذاهای کانادا

غذا در کانادا تنوع بالایی دارد. کانادا یکی از کشورهای زیبایی است که هر ساله گردشگران بسیار زیادی از سراسر نقاط جهان به آن سفر کرده و از این کشور زیبا بازدید می کنند. شما می توانید در کشور کانادا به تفریحات مختلف و جذابی مشغول شوید. یکی از تفریحات در کشور کانادا، رستوران گردی و امتحان کردن غذاهای خوشمزه این کشور است.

سبک زندگی خوشمزه ترین و ارزان ترین غذاهای کانادا

البته اگر بخواهید تا غذا با کیفیت و حرفه ای را در کانادا بخورید، لازم است تا پول بسیار زیادی برای آن خرج کنید، با این حال در این مطلب قصد داریم تا شما را با خوشمزه ترین غذاهای ارزان در کانادا آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

غذاهای فست فودی در کانادا

غذاهای کانادا غالبا فست فود هستند. در هر کدام از شهرهای این کشور می توانید ساندویچ فروشی هایی را ببینید که با تنوع بالا برای شما ساندویچ سرو می کنند. ساندویچ گوشت کبابی و پوتین از معروف ترین غذاها کانادا هستند.

دنر در رستوران Donair On The Run در کوکران، آلبرتا

قیمت: ۵.۵۰ دلار

اگر سری به کوکران، آلبرتا در کانادا زدید و به دنبال یک دنر خوشمزه بودید، پیشنهاد ما این است که به سراغ رستوران Donair On The Run آمده و دنر ۵.۵ دلاری آن را امتحان کنید.

دنرهای منطقه هالیفاکس، نوا اسکوشیا، یکی از ارزان ترین غذاهای کانادا

قیمت: ۶ دلار

تقریباً شما می توانید در هر مکانی از منطقه هالیفاکس، نوا اسکوشیا دنرهای ارزان قیمت اما فوق العاده خوشمزه را امتحان کنید. یکی از رستوران های این منطقه King of Donair است که طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

ساندویچ فست فود Di Rienzo در اتاوا، انتاریو

قیمت: ۴.۴۲ دلار

شما می توانید در فست فود Di Rienzo در اتاوا یک ساندویچ بزرگ را با قیمت بسیار پایین خریداری کرده و آن را میل کنید.

بیگل های Saint-Viateur Bagels در مونترال، کبک

قیمت: ۲-۳ دلار

شاید بیگل یک غذای کامل در کانادا نباشد اما یک شیرینی فوق العاده خوشمزه و ارزان قیمت است که می توانید آن را در مونترال با قیمت بسیار پایین خریداری کنید. بیگل های مونترال، به خصوص Saint-Viateur Bagels فوق العاده خوشمزه است.

هات چاکلت در کافه Soma در تورنتو ، انتاریو.

قیمت: ۳.۳۳ دلار

اگر در تورنتو هستید، حتما سری به Soma زده و هات چاکلت آن را امتحان کنید. هات چاکلت های این کافه ترکیبی از مواد مختلف مثل شکلات تلخ ونزوئلا، زنجبیل استرالیایی، وانیل ماداگاسکار، پوست پرتقال و چیلی و… است.

پوتین های La Banquise در مونترال، کبک، ارزان غذا در کانادا

قیمت: ۶ دلار – ۱۰ دلار

در کبک شما می توانید به سراغ La Banquise و پوتین های خوشمزه ای را با قیمت بسیار کم خریداری کنید. La Banquise بیش از ۳۰ پوتین مختلف دارد و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می کند. پوتین یکی از لذیذ ترین غذاها در کانادا است.

پوتین های Smoke’s Poutinerie در فردریکتون، نیوبرانزویک

قیمت: ۶.۹۹ دلار

شما می توانید در Smoke’s Poutinerie در منطقه نیوبرانزویک هم پوتین های ارزان قیمت و خوشمزه ای را امتحان کنید.

پوتین غذای معروف کانادا است و می توانید آن را در همه شهرهای این کشور امتحان کنید.

ساندویچ گوشت زغالی در Shwartz’s Deli در مونترال، کبک

قیمت: ۹.۳۵ دلار

شاید باورتان نشود، اما ساندویچ گوشت زغالی که در Shwartz’s Deli فروخته می شود تنها ۹.۳۵ دلار قیمت دارند و به عنوان یک غذای ارزان در کانادا شناخته می شوند.

غذا دریایی ویتنامی در رستوران Thi Thi Vietnamese Submarineدر کلگری، آلبرتا

قیمت: ۶.۷۵ دلار

اگر دوست دارید تا یک غذای دریایی را در کانادا امتحان کنید، می توانید به سراغ رستوران Thi Thi Vietnamese Submarine آمده و غذاهای خوشمزه این رستوران را با قیمت پایینی امتحان کنید.

کیمچی سرخ کرده Banh Mi Boys در تورنتو، انتاریو، لذیذ ترین غذای ارزان در کانادا

قیمت: ۵.۹۹ دلار

کیمچی نوعی سیب زمینی سرخ کرده است که بسیار خوشمزه بوده و افرادی که عاشق سیب زمینی سرخ کرده هستند، تنها با خوردن یک عدد از کیمچی، مجذوب این غذای خاص می شوند. شما می توانید با پرداخت ۵.۹۹ دلار یک کیمچی خوشمزه را در تورنتو امتحان کنید.

پیتزا با سس دنر در Pictou County Pizza در هالیفاکس، نوا اسکوشیا

قیمت: ۵ دلار

پیتزایی که در Pictou County Pizza با سس دنر به فروش می رسد، یکی از خوشمزه ترین انواع پیتزایی است که می توانید در طول زندگی خود امتحان کنید. موضوع مهم تر آن است که این پیتزا تنها ۵ دلار قیمت دارد.

برای سفر به کانادا می توانید همین حالا تور کانادا الی گشت را آنلاین رزرو کنید.

همبرگر چیلی Dairi-Wip در وینیپگ، مانیتوبا

قیمت: ۶.۲۰ دلار

در منطقه مانیتوبا و در رستوران Dairi-Wip، همبرگرهای چیلی با قیمت ۶.۲ دلار به فروش می رسند. نکته جالب نحوه فروش این همبرگرها است. آن ها گوشت همبرگر چیلی را در داخل ظرف پلاستیکی می ریزند و سپس به شما نان ساندویچی می دهند تا خودتان آن را پر کنید.

سوپ خانگی از The Soup Boy در فردریکتون، نیوبرانزویک

قیمت: کمتر از ۱۰ دلار

در منطقه نیوبرانزویک یک پسر، سوپ های خانگی درست کرده و آن ها را با قیمت کمتر از ۱۰ دلار می فروشد. سوپ های خانگی این پسر بسیار خوشمزه بوده و می توانید با هزینه بسیار کمی آن ها را امتحان کنید.

شاورمای مرغ در Jimmy’s A & A Deli در کلگری، آلبرتا

قیمت: ۹ دلار

یک غذای ارزان در کانادا شاورمای مرغ در Jimmy’s A & A Deli است که در منطقه آلبرتا با قیمت بسیار پایین ۹ دلار به فروش می رسد.

همبرگر و میلک شیک در Peter’s Drive-In در کلگری، آلبرتا

قیمت: در کل ۹ دلار

همبرگر یکی از ارزان ترین غذاهای کانادا است.

در Peter’s Drive-In در کلگری شما می توانید یک برگر یا سیب زمینی سرخ کرده و یک میلک شیک را با قیمت بسیار کم ۹ دلار خریداری کنید. سیب زمینی سرخ کرده و میلک شیک های این مکان فوق العاده هستند.

اگر بخواهیم در رابطه با قیمت آن صحبت کنیم، باید گفت که اگر بخواهید یک همبرگر تنها را در جایی دیگر از کانادا خریداری کنید، مجبور هستید تا ۱۰ دلار بدهید، اما در اینجا می توانید آن را با یک میلک شیک و با هزینه بسیار کم خریداری کنید.

تاکوهای ماهی Tacofino food truck در جزیره ونکوور ، بریتیش کلمبیا

قیمت: ۵ دلار

اگر دلتان یک تاکو ماهی می خواهد، در بریتیش کلمبیا به سراغ کامیون غذا Tacofino food truck بروید و تاکو ماهی را با قیمت ۵ دلار خریداری کنید.

پیتزا با سس سیر در فست فود various venues در شهرها نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد

قیمت: ۷.۹۹ دلار

شما می توانید در فست فود various venues در شهرهای مختلف کانادا یک پیتزا به همراه سس سیر را با قیمت ۷.۹۹ دلار خریداری کنید.

 

منبع: پول و تجارت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها