|
کدخبر: 154061

فاکتورهای مهم در خرید عطر و ادکلن

با خرید یک عطر مناسب می‌توانید هم بوی خوشایندی داشته باشید و علاوه بر آن از طریق عطر خود شخصیت و استایلتان را نشان دهید.

تاثیری که عطر شما بر دیگران می‌گذارد همانند تاثیری است که استایل و لباس‌های شیک و فوق العاده شما دارد و علاوه برتمامی این موارد می‌توانید از طریق آن به اعتماد به نفس خود بیفزایید و خود را قوی تر، تاثیرگذارتر، با جذابیت بالا و محبوب به نمایش بگذارد. در ادامه ضمن ارائه فاکتورهای مهم در خرید عطر و ادکلن، بهترین راه یافتن نرخ ادکلن مردانه و عطر زنانه یعنی استفاده از موتور جست‌وجوی کالا را برای شما ذکر می‌کنیم.

ادکلن مردانه

عکس۱

بسیاری از شما اطلاع دارید که آقایان در هنگام انتخاب بهتر از خانم‌ها می‌دانند به دنبال چه چیزی هستند و چه می‌خواهند اما شاید در انتخاب عطر اندکی متفاوت باشند و هنگامی که با انواع و اقسام رایحه‌ها رو به رو می‌گردند انتخاب برایشان دشوارتر خواهد بود به گونه‌ای که ممکن است چندین عطر و رایحه را دوست داشته باشند و انتخاب میان آنها کار سختی است که در این زمان یک خانم قادر به کمک بوده و با مشاوره می‌تواند رایحه‌ای که مناسب و مورد پسند فرد می‌باشد را به او معرفی نماید. اگر قادر به انتخاب و شناخت یک رایحه و عطر خوب و مناسب برای خود هستند قطعا هنر بزرگی دارید و بهره‌مندی از یک عطر خوشبو و مطلوب یک مزیت بزرگ تلقی می‌شود. اگر به بازار بروید خواهید دید انواع عطرها با رایحه‌های تند، شیرین، تلخ، خنثی و... وجود دارد و هر یک ممکن است توسط برندهای مختلف و معروف تولید شده باشد. پیش از خرید حتما به مواردی از جمله طبع خود، نوع پوستتان و احساسات درونی خود توجه داشته باشید تا انتخابی مطلوب را تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات کافی در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم با ما در ادامه همراه باشید تا با بهترین عطرهای مردانه عرضه شده به بازار در ایران آشنا گردید و شناخت کافی پیدا کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که در خوشبوکننده‌ها و یا همان عطرهای مردانه تقریبا ۷۰ تا ۹۰ درصد الکل طبیعی وجود دارد که بقیه محتوای موجود در آن تشکیل شده از اسانس‌های روغنی می‌باشند که طبق این اسانس‌های روغنی عطرها به چند گروه دسته بندی می‌گردند. لازم به ذکر است که با افزایش اسانس روغنی نرخ عطر نیز افزایش پیدا می‌کند و علاوه بر آن شاهد افزایش ماندگاری عطر نیز هستیم.

اگر قصد خرید یک ادکلن مردانه را دارید حتما به یک سری نکات توجه داشته باشید که شامل انتخاب یک رایحه مطلوب که با سلیقه و ذائقه بویایی شما متناسب باشد. حتما به موادی که در عطر استفاده شده است توجه داشته باشید تا بدانید ساختار تشکیل دهنده عطر چیست. هنگام خرید عطر به رنگ پوست، طبع مزاجی، فصلی که در آن قرار دارید و برخی موارد دیگر را مورد توجه قرار دهید. از دیگر موارد حائز اهمیت در هنگام خرید یک عطر سن و سال فرد است که قرار است به استفاده از آن عطر بپردازد که بهتر است برای خرید ابتدا شرایط سنی که تولیدکنندگان عطرها بر روی جعبه آنها حک نموده‌اند را نگاهی بیندازید تا انتخابتان یک انتخاب مطلوب و مناسب باشد. با تمام این تفاسیر بهتر است بدانید که برای سنین پایین عطرهای ملایم و شیرین مناسب می‌باشد. اما برای مردان بزرگسال بهتر است به سراغ عطرهای تند و تلخ بروید که مناسب تر می‌باشد.

اگر پوستتان چرب و مرطوب می‌باشد بهترین گزینه برای شما عطرهای ملایم با رایحه‌های شیرین و میوه‌ای می‌باشد اما اگر پوست شما خشک است بهترین انتخاب برایتان عطرهایی است که از الکل طبیعی کمتری برخوردار است که استفاده از پرفیوم‌ها و ادوپرفیوم‌ها گزینه‌های مناسبی خواهد بود.

موارد بسیاری در قیمت‌گذاری یک عطر تاثیر‌گذار می‌باشد که شامل اصل بودن کیفیت نهایی که مهم‌ترین مورد به شمار می‌رود و برخی موارد دیگر می‌باشد. برای خرید عطر حتما به ذائقه بویایی، نوع استایل و تیپ خود توجه داشته باشید و البته نرخ ادکلن مردانه اهمیت دارد.

عطر زنانه
عکس۲

اکثر آقایان در بسیاری از مناسبت‌ها به سراغ خرید عطر زنانه برای خانم‌ها می‌روند و می‌توان گفت یک هدیه مناسب برای خانم‌ها به شمار می‌رود اما با این وجود خرید یک عطر مناسب برای خانم‌ها توسط آقایان کار آسانی نیست و بسیاری از آقایان در این مورد به مشکل برمی خورند و این به دلیل تفاوت حس بویایی میان آقایان و خانم‌ها می‌باشد. زیرا حس بویایی خانم‌ها از ظرافت و قدرتمندی بیشتری برخوردار است که این ویژگی در بسیاری از آقایان به این میزان نیست. خانم‌ها حتی اگر خودشان نیز به خرید عطر بپردازند، ‌ای نکار را با دقت و وسواس بسیار انجام می‌دهند. اگر قصد دارید یک عطر زنانه بخرید بهتر است با ما همراه باشید تا به یک سری نکات در این زمینه آشنا شوید و انتخاب بهترین عطر زنانه برایتان راحت تر گردد. توجه به این نکات سبب می‌شود تا خرید مطلوبی را داشته باشید و از میان انواع عطرها و رایحه‌های تولید شده توسط برندهای گوناگون یک گزینه مناسب را خریداری نمایید.

اگر می‌خواهید برای یک خانم به خرید یک عطر بپردازید حتما انواع رایحه‌ها را در نظر گرفته و به موادی که در ساخت آن استفاده شده است توجه نمایید. علاوه بر این موارد توجه به رنگ پوست، مزاج فرد، فصلی که در آن هستید نیز حائز اهمیت می‌باشد. انتخاب عطر برای آقایان می‌توان گفت برعکس انتخاب عطر برای خانم‌ها است و همانطور که در قسمت قبل مطالعه کردید ذکر شد که مناسب‌ترین عطرها برای سنین پایین تر در آقایان عطرهایی با رایحه شیرین و ملایم بوده و برای سنین بالاتر نیز انتخاب عطرهای تند و تلخ مناسب تر است. البته این قانون در خانم‌ها معکوس می‌شود و بهترین گزینه برای خانم‌های کم سن را می‌توان عطرهایی با رایحه تند و برای سنین بالاتر عطرهایی با رایحه ملایم ذکر کرد. لازم به ذکر است که توجه به سن افراد در انتخاب و خرید عطر یک نکته و فاکتور فرعی به شمار می‌رود که امکان توجه نکرد به آن وجود دارد.

قیمت عطر زنانه به موارد مختلفی بستگی دارد و توجه به بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید اهمیت دارد.

موتور جست‌وجوی کالا
عکس۳

یک موتور جست‌وجوی کالا می‌تواند بهترین راه برای یافتن بهترین نرخ ادکلن مردانه و عطر زنانه باشد. ایمالز، بزرگترین موتور جست‌وجوی کالا در بین سایت‌های جمع آوری و نمایش نرخ کشور است که با ارائه نرخ لحظه ای، شما را در خرید بهترین ادکلن مردانه و بهترین عطر زنانه یاری می‌کند. برای استفاده از خدمات این موتور جست‌وجوی کالا، می‌توانید از اپلیکیشن ایمالز یا سایت ایمالز استفاده کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها