|
کدخبر: 127574

لباس‌ های عجیب مشهورترین خواننده زن + تصاویر

زندگی لیدی گاگا نه به واسطه هنر یا جوایزی که کسب کرده، بلکه به دلیل نوع لباس‌هایی که انتخاب می‌کند همواره مورد توجه هوادارنش بوده است.

لیدی گاگا خواننده مشهور امریکایی همواره سعی دارد خودش را در صدر اخبار جهان نگه دارد. این صدرنشینی ممکن است به واسطه موزیک‌های خاص و پرطرفدار به‌دست بیاید، یا در قالب نقش آفرینی وی در یک فیلم سینمایی. اما به هر حال او همواره در کانون توجهان قرار دارد.

استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا معروف به لیدی گاگا خواننده، ترانه‌سرا، آهنگ‌ساز و بازیگر امریکایی است. وی متولد ۲۸ مارس ۱۹۸۶ است و در فهرست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار سال ۲۰۱۹ قرار گرفت. مجله فوربس لیدی گاگا را یازدهمین زن قدرتمند جهان در سال ۲۰۱۱ معرفی کرد. او در سال ۲۰۱۰ رتبه ۷ همین مجله را کسب کرد.

این بازیگر و خواننده غربی تاکنون ۲۷ بار نامزد جایزه گرمی شده و ۱۱ بار آن را به‌دست آورده ‌است. همچنین دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار گرفته است. او دارای ۴ رکورد جهانی گینس هم هست. آهنگ shallow او برنده جایزه‌های گلدن گلوب، بفتا، گرمی و اسکار شد و لیدی گاگا تنها هنرمند تاریخ است که این ۴ جایزه را در یک سال برنده شده است.

زندگی لیدی گاگا البته نه به واسطه هنر یا جوایزی که کسب کرده، بلکه به دلیل نوع لباس‌هایی که انتخاب می‌کند همواره مورد استقبال هوادارنش بوده است. در این گزارش نگاهی داریم به برخی از عجیب‌ترین لباس‌های این بازیگرو خواننده غربی:

لیدی-گاگا۱

لیدی-گاگا۲

لیدی-گاگا۳

لیدی-گاگا۴

لیدی-گاگا۵

لیدی-گاگا۶

  • ناشناس ارسالی در

    شجریان رفت چه شد همه فدای یک تار موی شهی د

  • ناشناس ارسالی در

    حالا اینا با حجاباش بود یه لباسهایی داره من نمیفهمم چجور میپوشتشون..؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها