|
کدخبر: 117715

چگونه از گناوه لوازم خانگی بخریم + راهنمای خرید چند وسیله

اگر می‌خواهید که از شهر گناوه خرید انجام دهید به چند شیوه میتوانید این کار را انجام دهید.

یکی مسافرت به این شهر و خرید حضوری است که مورد بحث ما نیست یکی خرید از شبکه های اجتماعی که به دلیل امنیت بسیار کم آن ، آن را پیشنهاد نمی کنیم و راه دیگر خرید اینترنتی از گناوه و از فروشگاه اینترنتی های این شهر است ( وب سایت های فروشگاهی گناوه )  که این مورد آخری مورد بحث ما است و می خواهیم راجع به آن حرف بزنیم و برای خرید چندین وسیله به شما سایتی را معرفی نماییم.

 چرا به صورت اینترنتی از گناوه خرید کنیم؟

عکس۱

خرید اینترنتی برای ما چندین مزایا را به همراه دارد. نیازی به مسافرت و انجام هزینه اضافی نیست. پرداخت درب منزل است و امکان خرابی محصول در بین راه نیست. هزینه را بعد از تست محصول می پردازیم و فرصت کافی برای تست محصول را خواهیم داشت. از بین برندهای بیشتری می توانیم انتخاب کنیم مدل هایی که در بازار باید  مغازه های زیادی را برای پیدا کردن آن بگردیم. و همچنین در صورتی که برای محصول خریداری شده ما مشکلی پیش  بیاید می توانیم از بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی استفاده نماییم  که این مورد در خرید حضوری امکان پذیر نیست. 

لوازم خانگی که باید از گناوه تهیه شوند

عکس۳

خرید از بندر گناوه قطعا از لحاظ اقتصادی به صرفه خواهد بود اما برخی از لوازم هستند که اختلاف آنها بسیار بیشتر است و حد امکان در صورت توان این اقلام را باید از این بندر خرید کرد. مثلاً خرید یک آبمیوه گیری از بندر گناوه برای شما ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان صرفه جویی به همراه می آورد ولی کالاهایی که در زیر به شما معرفی می کنیم برای شما به صورت میلیونی صرفه جویی می کنند.

یکی از این لوازم تلویزیون است. تلویزیون به دلیل قیمت بالای آن و تولیدات کم آن در داخل کشور بسیار به صرفه است که از گناوه خریداری شود. با همان بودجه ای که در نظر گرفته اید که در شهر خود خرید انجام دهید اگر آن را از این بندر سفارش دهید امکان دارد که بتوانید برند بهتر و یا سایز بزرگ تری سفارش دهید. تلویزیون گناوه در بیشتر برندهای خارجی معروف ارائه شده است.تقریبا می توان گفت قیمت تلویزیون در گناوه رقابتی با کل بازار ایران است در صورتی که خرید خود را از این شهر انجام دهید مقدار زیادی از هزینه خود را صرف کرد. یکی از فروشگاه های اینترنتی این شهر در توضیح این مورد می گوید که :

چرا قیمت تلویزیون در گناوه از شهر ما ارزانتر است؟سوالی که خیلی ها برایشان پیش می آید که چرا باید قیمت تلویزیون در بندر گناوه از شهر ما ارزانتر باشد؟باید بگوییم این محصول نیز مانند سایر محصولاتی که در این شهر ارائه می شوند به طور مستقیم و بدون واسطه از کشورهای سازنده وارد این شهر شده است.فروشنده ها از سایر شهرهای ایران اقدام به خرید محصولات از بندر گناوه کرده و سپس با سود خود آن را به شما می فروشند.شما با خرید از ما از فروشنده دست اول خرید را انجام می دهید.به همین دلیل طبیعی است که محصول را ارزانتر تهیه نمایید.

یکی دیگر از محصولاتی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که آن را از گناوه سفارش دهید لباسشویی است.ماشین لباسشویی هم مانند بسیاری از لوازم این روزها در هر خانه ای وجود دارد و تبدیل به یکی از اجزای جدا نشدنی بین لوازم خانه شده است. به واسطه سبک کاری آن اگر جنسی با کیفیت را خریداری نکنید در مدت زمان اندکی خراب میشود و یا لرزش و صدای آن برای شما خوشایند نخواهد بود و یا لباس ها را برای شما درست  نمی شوید. در بیشتر اوقات می گویند که مقصر پودر ماشین لباسشویی است اما واقعیت چیز دیگری است. با توجه به قیمت بالای این روزهای لوازم خانگی  شاید حق با شما باشد که نمی توان جنس با کیفیت خرید اما پیشنهاد ما به شما این است که با همان هزینه ای که در نظر گرفته اید خرید خود را از گناوه انجام دهید. شاید نتوانید مدل بسیار بالا و به روز را خریداری نمایید اما شما می توانید مدل بالاتر از آنچه که در شهر خود می توانید بخرید را خریداری نمایید. قیمت ماشین لباسشویی در گناوه نیز مانند قیمت سایر لوازم خانگی به نسبت شهرهای دیگر مناسب تر است. 

شما می توانید برای استعلام قیمت ماشین لباسشویی در گناوه از لینک زیر بازدید نمایید :

https://hamechi.org/product-category/washing-machine

و اما محصول سوم محصولی که به زودی مثل بقیه همه گیر میشه و شما مجبور می شوید دیر یا زود آن را تهیه نمایید ماشین ظرفشویی .این محصول در حال حاضر مثل محصولات دیگر در خانه ها زیادی همه گیر نیست اما با توجه به استقبال مردم به خرید آن دیر یا زود شما هم باید آن را تهیه کنید و یک گام دیگر به رفاه در منزل و کار روزانه نزدیکتر شوید.ماشین ظرفشویی در ابتدا هزینه ای را به شما تقبل می نماید اما با توجه به صرفه جویی بسیار در آب و مواد شستشو و همچنین تسریع بخشیدن به کار و سالم تر ماندن ظرفها به نسبت شستن با دست موجب می شود شما به نسبت خرید خود احساس رضایت خاطر داشته باشید.

ماشین ظرفشویی موجود در بندر گناوه و فروشگاه ما بر اساس مدل و قیمت روز دلار تعیین می شوند اما ما همواره سعی کرده ایم که محصولات را با کمترین سود به مشتریان عزیز عرضه کنیم تا بتوانند با خیالی راحت خرید خود را از ما انجام دهند.

یکی از محصولاتی که جدیدا دارد به هر خانه ای راه باز می کند و مانند سایر محصولاتی که می دانیم ( تلویزیون ، لباسشویی و … ) از الزامات زندگی شده اند ماشین ظرفشویی است.اگر یک دستگاه از آن را در منزل خود ندارید به زودی ناچار به تهیه آن خواهید شد.پس چه بهتر که سریعتر و با قیمت بهتر این کار را انجام دهید.برای انجام این خرید فروشگاه ما در کنار شماست.

قیمت ماشین ظرفشویی در گناوه به مانند سایر لوازم قیمت مناسبی بوده و شما با خرید این محصول از این شهر برد دو سر سود خواهید داشت.چنانچه می خواهید خرید از گناوه را با خرید ماشین ظرفشویی از گناوه شروع نمایید لینک زیر می تواند شما را کمک نمایید.

https://hamechi.org/product-category/dish-washing

عکس۲

و در پایان باید بگوییم که اگر می خواهید هم وسایل منزل را تهیه کنید و هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایید و از طرفی اجناس با کیفیت و مدل های بروزی خریداری نمایید ما خرید از گناوه را به شما پیشنهاد می کنیم.خرید از گناوه منحصر فقط به محصولاتی که معرفی کردیم نمی باشد و شما می توانید منوی دور و درازی از وسایل و لوازم خانگی را در آنجا مشاهده و اقدام به خرید نمایید.اگر برای خرید از گناوه نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید و یا تمایل به بزدید از لوازم خانگی و قیمت روز آنها داشتید می توانید به فروشگاه اینترنتی همه چی ( https://hamechi.org ) مراجعه کرده و از آن بازید و در صورت نیاز از خدمات مشاوره آنها استفاده نمایید.

شماره تماس : ۰۹۱۰۹۱۰۸۳۹۰

آدرس ایمیل جهت مشاوره : info@hamechi.org

آدرس پستی ما : بوشهر - بندر گناوه - بازار سیف

برای خرید کافیست به ادرس ما مراجعه یا خرید خود را به صورت تلفنی یا ارسال ایمیل با ما هماهنگ نمایید.

نویسنده: رپورتاژ
  • ! ارسالی در

    چرا بخریم و تحویل بگیریم !آفرین چون بناز در رویی ا ما یک فشارش ۹۰ میلیون گذاشتی م یارو گفت تو خیابون تحویل میدم گفتیم بی ا جلو در خونه تو روشنایی رویت کنیم بعد چ راغ موبایل انداختیم یکی یکی همه قلابی در جه ۴/۵چینی اشغال در اومد راننده پا گذاشت در بره پلیس راه یغشوگرفت به جرم کالا ی قاچاق دستگیرشد نکن این کاراروعاقبت نداره پول حروم خرج جای خیر نمیشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها