|
کدخبر: 108817

۵ نکته ای که باید برای خرید بلیط اتوبوس خارجی بدانید

امروزه خرید بلیط اتوبوس از سامانه های آنلاین فروش خدمات سفر کار راحتی است. چرا که سایت های بسیاری انواع بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه می‌کنند و اگر مسافر، وب سایت معتبر و کاملی را برای رزرو بلیط سفر خود انتخاب کرده باشد، می‌تواند در نهایت یک بلیط ارزان قیمت را خریداری کند.

اما در کنار تمام این سادگی ها نکاتی نیز وجود دارد که باید قبل و حتی بعد از خرید بلیط سفر در نظر گرفته شود. این نکات به خصوص در سفرهای خارجی باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد تا مسافر بتواند سفر لذت بخشی را تجربه کند. به همین خاطر ما در ادامه مطلب " ۵ نکته ای که باید برای خرید بلیط اتوبوس خارجی بدانید " به برخی از مهمترین آنها اشاره کرده ایم؛ با قاصدک ۲۴ همراه باشید.

از سایت های معتبر خرید کنید

بدیهی است که اغلب مسافران خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در مسیرهای داخلی و خارجی را به خرید حضوری آن ترجیح می‌دهند و دلیل این کار نیز سهولت در تهیه انواع بلیط سفر در این روش است. به همین جهت نیز شرکت های اتوبوسرانی طی همکاری با سامانه های فروش آنلاین بلیط سفر، امکان ارائه بلیط اتوبوس های معمولی و خارجی را در این سایت ها فراهم کرده اند. با این حال توصیه می‌شود که مسافران قبل از خرید بلیط خود، اعتبار سایت مورد نظر را بررسی نمایند و مطمئن شوند که سامانه مربوطه با تمام شرکت های فعال در این زمینه همکاری می‌کنند. چرا که در این صورت دامنه انتخاب وسیع تری را در اختیار خواهند داشت و می‌توانند بدون نگرانی در خصوص قیمت یا کیفیت خدمات، بلیط مورد نظرشان را خریداری نمایند.

آگهی۱

به طور مثال اگر شما برای خرید بلیط هواپیما داخلی خود سایت قاصدک 24 را انتخاب کرده باشید هرگز از هیچ پروازی جا نخواهید ماند. چرا که این سامانه با بهترین ایرلاین های داخلی و خارجی نظیر ماهان ایر، اتا، ایران ایر، زاگرس، قشم ایر و... همکاری می‌کند. بر همین اساس وقتی شما یک مسیر پروازی خاص را در این سایت جستجو ‌کنید به راحتی قادر خواهید بود لیستی از تمام بلیط های موجود را ببینید و بلیط متناسب با بودجه و سلیقه خود را خریداری نمایید. بنابراین برای خرید بلیط اتوبوس از سایت قاصدک 24 نیز تنها کافی است تا مبدا و مقصد خود را در بخش مربوطه جستجو نمایید تا به لیست کاملی از بلیط ها در مسیر مورد نظر خود دست یابید.

سوال نپرسیده ای را باقی نگذارید

اگر بلیط اتوبوس خارجی را در قالب تور و از دفاتر خدمات مسافرتی خریداری می‌کنید حتماً در خصوص نوع اتوبوس، نقاط توقف احتمالی، امکانات موجود در وسیله نقلیه، بیمه مسافرتی، مدارک مورد نیاز، مدت زمان سفر و موارد اینچنینی، سوالات لازم را بپرسید. با این کار می‌توانید به درستی برنامه ریزی کنید و چیزی را جا نگذارید.
آگهی۲

لباس مناسب به همراه داشته باشید

لباسی به تن کنید که بتوانید چند ساعت در آن راحت باشید. پوشیدن لباس های تنگ و ناراحت در سفر با اتوبوس به مقاصد خارجی، به هیچ عنوان انتخاب مناسبی نخواهد بود. چرا که اینگونه سفرها معمولاً چندین ساعت به طول می‌انجامد و از آنجایی که شما در اتوبوس فضای کافی برای راه رفتن ندارید ممکن است برایتان دردسرساز شود. از این رو بهتر است از لباس های راحت با سایز مناسب استفاده کنید و همچنین یک جفت کفش راحت بپوشید تا مانع از خسته شدن پاهایتان شوید.

به فکر سلامتی و سرگرمی خود باشید

فراموش نکنید که سفری چند ساعته را پیش رو دارید بنابراین حداقل یک وعده، غذای سالم و سبک به همراه ببرید و چند خوراکی فاسد نشدنی نیز به همراه داشته باشید. اگر با خانواده سفر می‌کنید باید این مسئله را جدی تر بگیرید و به فکر تغذیه کودکان خود باشید. همچنین برای اینکه بتوانید راحت تر این زمان چند ساعته را سپری کنید بهتر است چند جلد کتاب یا مجله و یا یک آرشیو خوب از فیلم و موسیقی به همراه داشته باشید تا بتوانید در موارد لزوم از آنها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که خرید بلیط اتوبوس بر خلاف بلیط قطار یا هواپیما حتی در مسیرهای کوتاه نیز ممکن است خسته کننده باشد بنابراین حتماً فکری به حال سپری کردن زمان خود بکنید.
آگهی۳

خوب بخوابید و استراحت کنید

اگر مدت زمان زیادی را در اتوبوس سپری می‌کنید بهتر است کمی از وقت خود را صرف استراحت و خوابیدن کنید. بدین ترتیب وقتی به مقصد برسید سر حال تر هستید. البته اگر مسافت طولانی ای را در پیش دارید و مقصد شما اختلاف زمانی چشمگیری با مبدا سفرتان دارد، باید بدانید که خواب زیاد در چنین سفری ممکن است برایتان دردسرساز شده و ساعت بیولوژیکی بدنتان را بهم بزند پس در خوابیدن زیاده روی نکنید.

در پایان یادآور می‌شویم که برای خرید انواع بلیط هواپیما خارجی و داخلی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس  https://ghasedak24.com/bus-ticket تنها کافی است تا به وب سایت قاصدک ۲۴مراجعه نمایید. در قاصدک 24 شما می‌توانید ضمن خرید بلیط سفر مورد نظر خود، بیمه نامه مسافرتی دلخواهتان را نیز تهیه کنید و حتی مراحل رزرو هتل در سراسر ایران را نیز به صورت آنلاین طی کنید. همچنین برای سهولت بیشتر در دسترسی به خدمات قاصدک ۲۴ می‌توانید نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط سفر این مجموعه را از کافه بازار دانلود نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها