|
کدخبر: 222650

تاریخچه لباس تیم ملی ایران | از جام جهانی 1978 تا به امروز کدامند؟

در این مقاله قصد داریم تاریخچه لباس تیم ملی ایران در جام جهانی را بررسی و اطلاعاتی در رابطه با این لباس ها در اختیار شما قرار دهیم؛ امیدواریم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی فرمایید.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 1978

۱۱

این پیراهن طراحی شده تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی 1978 می باشد. این پیراهن توسط برخی از وب سایت های آماری، جزو بدترین پیراهن های تیم ملی های مختلف در جام جهانی 1978 می باشد.

البته مردم ایران با این پیراهن تیم ملی در سال 1978 بسیار خاطره دارند و می توان گفت که یکی از پر خاطره ترین و پر هوادار ترین لباس های تیم ملی، لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 می باشد.

تمام رنگ های به کار گرفته شده  لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 1978، الهام گرفته شده از سه رنگ پرچم مقدس ایران می باشد.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2006

۲۲

پیراهن طراحی شده تیم ملی ایران برای جام جهانی، نیز بر همان پایه اصیل طراحی و ترکیب رنگی بر اساس سه رنگ پرچم ایران می باشد.

همگروهی تیم ملی ایران با تیم ملی کشورهای پرتغال، آنگولا و مکزیک باعث خاص تر شدن این لباس می باشد. لباس طراحی شده تیم ملی ایران برای جام جهانی 2006 بسیار خاص و ساده است و هیچ گونه طرح یا نمادی بر روی این لباس طراحی نشده است.

تنها نمادی که بر روی لباس تیم ملی برای جام جهانی طراحی شده است، نماد و لوگوی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است. البته باید گفت که خرید لباس تیم ملی ایران، در این سال شدت گرفت و بسیاری از مردم عزیز ایران، به دنبال خرید لباس تیم ملی ایران بودند.

البته که تیم ملی ایران در جام جهانی 2006، عملکردی نامناسب و ضعیف داشت، اما با توجه به بازیکنان بزرگ و نام آشنایی که در ترکیب وجود داشتند، این عامل باعث شد که مردم به خرید لباس تیم ملی ایران با شماره و نام بازیکنان علاقه زیادی نشان دهند.

اسپانسر تولید لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2066، برند پوما بوده است که محصولات با کیفیت و مرغوبی را در آن زمان عرضه می کرد.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2014

۳۳

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 در مراسم با شکوه و بزرگی معارفه و معرفی شد. این لباس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین لباس های تیم ملی در ادوار جام جهانی می باشد.

آمار پرطرفدارترین و محبوب ترین لباس تیم ملی در جام جهانی را می توان با محاسبه خرید لباس تیم ملی ایران در آن سال ها، به دست آورد.

خرید لباس تیم ملی ایران در سال 2014 و سال های بعد، بسیار تعداد بالایی داشت و بیشتر افراد برای خرید لباس تیم ملی در جام جهانی 2014 به فروشگاه های ورزشی مراجعه می کردند. یکی از دلایل محبوبیت و پرفروش بودن لباس تیم ملی در جام جهانی 2014، معارفه رسمی و باشکوه از این لباس بود.

در این لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 نیز از سه رنگ پرچم ایران استفاده شده است و با ترکیب رنگی زیبا و جذاب از این سه رنگ، لباس زیبا و خاطره آمیزی را طراحی و معارفه کردند.

تیم ملی ایران در جام جهانی 2014، عملکرد مناسبی را از خود نشان داد و در مسابقات با تیم های آرژانتین، بوسنی هرزگوین و نیجریه 2 شکست و 1 تساوی را به دست آورند.

عملکرد مناسب تیم ملی در جام جهانی 2014، دلیل افزایش خرید لباس  تیم ملی ایران  می باشد.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2018

۴۴

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2018، یکی از لباس هایی بود که دارای طرح بسیار ساده و زیبا و دلنشین بود.

تیم ملی ایران در این دوره از جام جهانی بهترین عملکرد خود را در ادوار مختلف جام جهانی نشان داد و با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروهی بود. نتیجه مسابقه تیم ملی ایران با این کشورها، یک برد در مقابل مراکش، یک تساوی در مقابل تیم ملی پرتغال و یک باخت در مقابل تیم ملی اسپانیا بود.

تیم ملی ایران در این دوره عملکرد بسیار مناسبی با توجه به گروهی که در آن قرار گرفته بود، از خود نشان داد و می توان گفت که دلیل خرید لباس تیم ملی ایران در سال های پیش با این طرح، عملکرد بسیار مناسب تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 بود.

لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 نیز مانند سایر طرح های تیم ملی ایران در ادوار مختلف جام جهانی، بسیار ساده و بدون وجود داشتن هیچگونه طرح یا نمادی به غیر از لوگوی فدراسیون بوده است.

اسپانسر تولید کننده لباس تیم ملی ایران در جام جهانی 2018، برند معتبر آدیداس بود که اتفاقا پیراهن های با کیفیتی را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می کند.

خرید و درخواست لباس تیم ملی ایران جام جهانی 2018 از فروشگاه  دربی شاپ به قدری بالا و زیاد بود که فروشگاه دربی شاپ در برخی مواقع نمی توانست خرید لباس تیم ملی ایران را برای تمام شهرها ابه عرضه بگذارد.

ما در این مقاله سعی کردیم که لباس تیم ملی ایران در ادوارهای مختلف جام جهانی را بررسی و نقد کنیم. در ادامه قصد داریم که فروشگاه دربی شاپ که همواره یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید لباس تیم ملی ایران می باشد، به شما معرفی کنیم.

فروشگاه دربی شاپ با سابقه بالا در حوزه عرضه لباس تیم ملی ایران، این لباس ها را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند.

فروشگاه دربی شاپ همواره بر این سعی بوده است که بتواند به اولویت مشتریان و مردم عزیز برای خرید لباس تیم ملی ایران تبدیل شود و می توان گفت که تا الان حدود 90 درصد از این راه را طی کرده است و بیشتر مردم برای خرید لباس تیم ملی ایران به فروشگاه دربی شاپ مراجعه می کنند.

در انتهای این مقاله یکی از  تصویر یکی از پیراهن های معارفه شده تیم ملی بعد از جام جهانی را قرار می دهیم تا و شما می توانید برای مشاهده اطلاعات این لباس از جمله کیفیت و قیمت لباس تیم ملی به وب سایت فروشگاه دربی شاپ مراجعه کنید تا بتوانید آگاهی و اطلاعات کامل و جامع را در رابطه با ویژگی های این لباس تیم ملی به دست آورید.

۵۵

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها