|
کدخبر: 307081

شرکت‌های منطقه سیبری روسیه به نمایشگاه حمل و‌ نقل ریلی ایران می‌آیند

به گزارش مرکز توسعه تجارت ایران روسیه، شرکت‌های حمل و نقل و ترابری منطقه سیبری روسیه، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی ایران ارائه می‌کنند. 

این رویداد از ۴ لغایت ۷ مهر ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این هیئت اقتصادی روسی، شامل شرکت‌های حمل و نقل و ترابری باسابقه منطقه نووسیبیرسک فدراسیون روسیه است که طیف گسترده‌‌ای از دستاوردها و فناوری‌ها را مانند سامانه‌های حمل و نقل کارآمد، تسریع حمل و نقل کانتینری و همچنین خدمات حمل و نقل یکپارچه ارائه می‌دهند.

ریاست این هیئت را لو رشتنیکوف، وزیر اقتصاد منطقه نووسیبیرسک بر عهده دارد.

نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل و ترابری منطقه نووسیبیرسک فدراسیون روسیه، پیش از حضور در نمایشگاه تهران، طی بیانیه‌ای آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌ها و همچنین تبادل تجربیات با شرکت‌های ایرانی اعلام کرده‌اند. 

بر اساس این بیانیه، توسعه روابط تجاری بلندمدت و گسترش حضور در بازار ایران در اولویت این شرکت‌ها با زمینه همکاری در صنعت حمل و نقل است.

امضاکنندگان این بیانیه همکاری فعالان حوزه حمل و نقل خواسته‌اند تا برای آشنایی با ظرفیت‌های همکاری و راهکارهای نوآورانه در این صنعت با مدیران و‌کارشناسان آنها در غرفه ۱۲ سالن ۷  این نمایشگاه به گفتگو بنشینند. 

دهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، ۴ تا ۷ مهر سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها