|
کدخبر: 296630

خانه در این مناطق ۲۰ درصد ارزان شد

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران گفت: با توجه به رکود فعلی، قیمت‌های مسکن در مناطق شمالی و لوکس نشین با افت ۱۰ تا ۲۰ درصدی روبرو شده است.

ایرج رهبر گفت: با توجه به کاهش قدرت خرید متقاضیان در بازار مسکن شاهد افت ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت ها در بازار مسکن به ویژه واحدهای لوکس هستیم که همین موضوع باعث شده که قیمت ها روند نزولی داشته باشند.

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، روند نزولی قیمت ها در واحدهای لوکس و مناطق شمالی تهران باعث شده که قیمت های بازار مسکن در سایر مناطق و واحدهای با متراژ کوچک هم اثر گذار باشد به طوریکه شاهد شکسته شدن قیمت ها در برخی از این مناطق باشیم.

او با بیان اینکه بازار مسکن تنها با عرضه تولید و تقاضا به تعادل می رسد، گفت: با توجه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور و روند پیشرفت خوب این واحدها امیدوار هستیم که در آینده این بازار به سمت رونق هدایت شود.

منبع: تسنیم
  • رضا ماهر ارسالی در

    سردبیر محترم واقعا مردم را چی فرض کردی ح تی خود آقای رییسی هم ببینه خنده اش میگیر ه والله مرغ پخته میشه باگزبانی به جمله چ اپ شده ات دقت کن آقای رییسی مستاجر شد !! ؟؟؟؟ایشون از سوادش تقلبی هست تا لباس روح انیتش حتما ساده زیست و عدالت محو. هم هست و گرانی هم و تر زدن به کل کشور هم وجود نداره حتی نزدیکترین افراد وابسته به حکوم ت هم از جمله حماقت گونه شما خنده شون میگ یره ...خودتی همونی که مخاطب را فرض کردی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها