|
کدخبر: 296268 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت نجومی شاه نشین های تهران/ برای خرید خانه های لوکس تنها این افراد تماس بگیرند

در این گزارش نگاهی به خانه های عجیب با قیمت های نجومی تهران داشتیم.

راه و مسکن قیمت نجومی شاه نشین های تهران/ برای خرید خانه های لوکس تنها این افراد تماس بگیرند

بازار مسکن همیشه مورد استقبال افراد مختلف است. خانه هایی که حتی در زمان رکود بازار هم بنا به ویژگی های عجیبی که دارند مورد توجه لوکس نشینان است.

خرید خانه شاید برای برخی آرزو باشد اما عده ای دیگر اولویت برای خرید خانه را حمام ترکی، روف گاردن خصوصی، استخر و جکوزی مخصوص می‌دانند. خانه هایی در بغل گوشمان وجود دارد که شاید دیدن آن در خواب بیشتر ما باشد اما هستند افرادی که خانه خود را برای نداشتن سینما خصوصی در خانه تعویض می کنند.

خانه هایی در تهران وجود دارد که شاید بهتر باشد آنها را کاخ بنامیم. کاخ نام مناسب برای این ساختمان‌ها است. فرمانیه، کامرانیه، تجریش، قیطریه و زعفرانیه بیشتر از این خانه‌های لاکچری را در منطقه خود می‌بینند. خانه‌هایی که معماران معروفی آن را طراحی کرده‌اند و یکی از دلایل گرانی و لوکس بودن آن ها شاید همین موضوع باشد.

پنت هاوس های تریپلکس از واحدهای مورد علاقه افراد لاکچری نشین است که برای خرید آن متری ۵۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کنند.

محله زعفرانیه یکی از گران ترین محله‌های تهران در منطقه یک است که در شمال شهر تهران و منطقه شمیران قرار دارد. این محله که ترکیبی از شهرسازی مدرن و بافت‌های سنتی است در کوهپایه‌های البرز واقع شده و از شمال به ارتفاعات توچال محدود می‌شود. زغفرانیه تهران یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت به شمار می‌رود که از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از غرب به رودخانه ولنجک و از شرق نیز به محله تجریش ختم می‌شود.

در آگهی فروش مسکن در یکی از سایت ها ۳۹۰ متر پنت هاوس شاه‌نشین در محله زعفرانیه با ۴ اتاق خواب ۱۰۰ میلیارد قیمت گذاشته شده است. در توضیحات این خانه امکاناتی مثل لابی من، مبله، کمد دیواری، خواب مستر، شیرآلات خارجی آمده است. سونا جکوزی مشاع، استخر مشاع، سونا جکوزی اختصاصی، سالن بدنسازی جزء مشاعات این ساختمان و خانه است.

پنت هاوس-زعفرانیه

آگهی دیگر آپارتمان ۱۸۸متری واقع در یکی از بهترین لوکیشن های زعفرانیه محله ای دیپلمات نشین را بارگذاری کرده است. این خانه به قول آگهی دهنده خوش نقشه ۵۰ میلیارد قیمت دارد. سالن ورزشی مجهز و بروز، سالن اجتماعات خوب، روف گاردن با ویو عالی ۳۶۰درجه و استخر رو باز در روف، ورودی ساختمان از لابی شیک و فرنیش شده در توضیحات این خانه آمده است.

برخی به ترافیک و رفت و آمد عجیب غریب این مناطق توجه نمی کنند و تنها نام این مناطق برای زندگی برای آن ها کافی است.

برای خرید این خانه ها بعلاوه پول زیاد باید موارد دیگری را هم داشته باشید. خط تلفن رند، شغل و تعداد فرزند از جمله این موارد است. در آگهی به طور عجیب آمده است صاحبان خط‌های اعتباری برای این آگهی تماس نگیرند و یا زمانی که به یکی از شماره‌های این آگهی زنگ زدیم به طور مسخره ای در ابتدای صحبت قبل از جوابگویی قیمت خانه شغل خریدار را جویا شد.

در این محله ها واحدهای مسکونی زیر ۱۸ میلیارد تومان تا ۲۰ میلیارد تومان اصلا به ندرت یافت می شود اما اگر به دنبال واحدهای مسکونی بالای ۵۰ میلیارد تومان بگردید به راحتی و اتفاقا به وفور یافت می شود.

به هر حال این روزها افرادی با داشتن سرمایه های بالا حاضر هستند در این واحدهای مسکونی ساکن شده و از آن لذت ببرند اما املاکی‌های این مناطق معتقد هستند این روزها به دلیل رکود حاکم بر بازار مسکن، تا حدودی خرید و فروش ملک نیز در مناطق شمالی تهران هم نیز کاهش یافته است اما کمیسیون‌های خوبی از بابت خرید و فروش این واحدهای مسکونی در این مناطق نصیب آنها می شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها