|
کدخبر: 292832

تاثیر قیمت ورق سیاه در صنعت ساختمان سازی

صنعت ساختمان سازی یکی از صنایعی می باشد که از گذشته تا کنون همراه با افزایش جمعیت بر اهمیت آن افزوده شده است. با افزایش جمعیت، نیاز به ساختمان سازی جهت تامین مسکن و همچنین ساختمان های تجاری و اداری بیشتر شده که پیرو آن اهمیت و نیاز به مقاطع و محصولات فولادی روز به روز افزایش میابد. از مهمترین محصولات مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی انواع پروفیل مقطع باز و بسته، ورق فولادی و میلگرد می باشد.

راه و مسکن تاثیر قیمت ورق سیاه در صنعت ساختمان سازی

قیمت ورق سیاه و ورق روغنی دو عامل مهم در تعیین قیمت نهایی ساختمان میباشد  از آن جهت که هم به طور مستقیم و هم غیر مستقیم به صورت لوله و پروفیل درزدار مورد استفاده قرار میگیرد میتوان گفت 85% از یک سازه را آهن و فولاد تشکیل میدهد.

تولید لوله و پروفیل

لوله و پروفیل مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی از ورق روغنی و یا ورق سیاه تولید میشوند که قیمت ورق سیاه و ورق روغنی میتواند در وهله ی اول قیمت پروفیل و لوله را مشخص کرده و پس از آن بر قیمت نهایی سازه تاثیرگذار باشد. لوله و پروفیل سبک از ورق روغنی تولید میشود که این محصول را حاوی یک درزجوش مینماید. این درز میتواند با روش های مختلفی جوشکاری شود که در ادامه به آن میپردازیم. از لوله و پروفیل سبک به جهت آن که استحکام بالایی دارند و در عین حال نیز سبک می باشند در بخش های مختلفی از سازه مورد استفاده قرار میگیرند. لوله و پروفیل سبک از ضخامت 0.3 الی 1.5 میلیمتر در تولیدی پرشین آیرون موجود می باشد که شما میتوانید جهت ثبت سفارش با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

اگر به دنبال لوله و پروفیل جهت ساختمان سازی، دکوراسیون داخلی، تولید مبلمان و تخت خواب، صندلی اداری و لوازم خانگی می باشید میتوانید قیمت پروفیل امروز پرشین آیرون را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

قیمت پروفیل امروز پرشین آیرون

کاربرد پروفیل سبک

کاربرد پروفیل را میتوان یکی از مولفه هایی دانست که در قیمت پروفیل تاثیرگذار می باشد.

  • تولید تابلوهای تبلیغاتی
  • تولید نرده و حفاظ
  • تولید دوچرخه
  • صنعت خودروسازی
  • دکوراسیون داخلی
  • صنعت هواپیمایی
  • تجهیزات راهنمایی و رانندگی

دلیل محبوبیت پروفیل سبک در بازار

  • انعطاف پذیری مطلوب
  • تنوع ابعادی
  • وزن سبک و مقاومت بالا
  • ابعاد دقیق
  • قابلیت آبکاری و جوشپذیری

قیمت پروفیل امروز پرشین آیرون به دلیل آن که از ورق روغنی فولاد مبارکه تولید میشود تاثیرپذیری مستقیم از قیمت ورق فولاد مبارکه دارد. قیمت لوله و پروفیل به توجه به وزن آن ها اعلام میشود که میتوان گفت هرچه ضخامت بیشتر شود قیمت محصول نیز افزایش میابد. یکی از بازرگانی های فعال در حوزه ی صنعت فولاد پرشین آیرون می باشد که نماینده اصلی خاور صنعت هما بوده و همچنین تامین کننده از دیگر کارخانجات سراسر کشور نیز می باشد. تنها کافیست محصول مورد نیاز خود را به کارشناسان این مجموعه اعلام نمایید و در اسرع وقت محصول خود را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

جوشکاری پروفیل سبک

جوشکاری TIG (TIG welding) : به جوشکاری تیک نیز شناخته میشود.

جوشکاری الکترود دستی همراه با پوشش (SMAW)

جوشکاری کمانی (قوس) توسط گاز محافظت شده (GMAW/MIG)

جوشکاری کمانی (قوس) الکتریکی (ARC welding)

روش های گفته شده از متداول ترین روش ها در تولید لوله و پروفیل سبک مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت ورق سیاه پرشین آیرون

قیمت محصولات و مقاطع فولادی بر حسب وزن آن ها محاسبه میشود که اغلب قیمت هرکیلوگرم در بازار اعلام شده و در نهایت در وزن آن محاسبه میشود.  نیاز به محصولات فولادی در واحد تن باعث شده است که قیمت کمتر در هر کیلوگرم تاثیر زیادی در قیمت نهایی آن داشته باشد. پرشین آیرون جزء معدود بازرگانی هایی می باشد که محصولات فولادی را با کمترین قیمت در بازار در اختیار مشتریان خود قرار میدهد و در کنار آن باربری محصولات را نیز قیمت مصوب نیز انجام میدهد.

ورق-سیاه۱

لوله و پروفیل سیاه پرشین آیرون

این مقاطع از ورق سیاه با ضخامت بیش از 2 میلیمتر تولید میشود که ضخامت زیاد در آن باعث افزایش وزن آن نیز میشود. قیمت لوله و پروفیل سیاه در مقابل لوله و پروفیل سبک از قیمت کمتری برخودار می باشد. مقرون به صرفه بودن و مشخصات ظاهری این محصولات باعث آن شده است که از این محصولات در زیر ساخت ها استفاده شود.

جهت اطلاع روزانه از قیمت ورق سیاه و قیمت ورق روغنی و همچنین موجودی لوله و پروفیل این بازرگانی میتوانید به کانال تلگرامی (@persianiron_2018) ملحق شوید و یا از طریق سایت این مجموعه قیمت ها را دنبال نمایید.

این بازرگانی در صورت ثبت سفارش، پیش فاکتور محصولات شما را ارسال کرده و در صورت تایید، سفارش شما اگر در انبار موجود باشد در سریع ترین زمان به مقصد شما ارسال شده، در غیر این صورت سفارش شما در مرحله آماده سازی قرار گرفته و در تاریخ مقرر شده به شما تحویل داده میشود.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها