|
کدخبر: 291050 نعیمه صفری تبار

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت عجیب خانه در چیتگر / ویو ابدی ۱۱ میلیارد تومان!‍

در این گزارش به بررسی قیمت مسکن و پیش‌فروش خانه در منطقه دریاچه تهران پرداخته شده است.

راه و مسکن قیمت عجیب خانه در چیتگر / ویو ابدی ۱۱ میلیارد تومان!‍

دریاچه چیتگر در منطقه ۲۲ تهران یکی از مناطق پرطرفدار خانواده ها برای خرید خانه و اجاره است که رشد چشمگیری از نظر قیمت و درخواست افراد داشته است. برج های سربه فلک کشیده با چشم انداز دریاچه خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر این منطقه تهران را مورد استقبال قرار داده است. منطقه ۲۲ با توجه به اینکه مدت زیادی از تاسیس آن نمیگذرد اما مسیر پیشرفت را با سرعت بالایی طی می‌کند و در سالهای اخیر تعداد زیادی برج و شهرک در اطراف آن ساخته شده و افراد زیادی را به سمت خودش جذب کرده.

تا چند سال گذشته استقبال به این شکل نبود و قیمت های این منطقه هم منطقی قیمت گذاری می‌‌شد اما اخیرا که تقاضا افزایش داشته است قیمت این واحد ها هم افزایش چشمگیر داشته است. واحدهای بسیاری از برج ها قبل از ساخت به صورت پیش فروش فروخته می‌شود که باید در خرید آن بسیار توجه داشت.

این نوع خرید خانه در این منطقه بسیار داغ شده است و شرکت های ساختمانی با آگهی های فریبنده اقدام به فروش واحدهایی می‌کنند که در بیشتر موارد آن حتی زمان شروع پروژه مشخص نیست و معلوم نیست کسانی که سرمایه گذاری کرده اند چه زمانی خانه دار می‌شوند.

قیمت خانه و حتی پیش فروش‌ها با توجه به شرایط مختلف از جمله امکانات متفاوت است و قیمت خانه در تمام این منطقه متفاوت است که پیش فروش این برج ها مقرون به صرفه تر است اما ریسک خرید این نوع خانه هم بسیار زیاد است.

برای پیش خرید این خانه ها به این موارد توجه کنید. از شهرداری زمین و ریشه آن را بررسی کنید. به سند آن توجه داشته باشید تا رسمی باشد. بررسی آن را به متخصصان این حوزه بسپارید تا از هر جهت آن را بررسی کنند.  در پایان برای سرمایه گذاری و کسانی که عجله ای برای تحویل خانه ندارند پیش فروش آپارتمان در دریاچه چیتگر یکی از بهترین سرمایه گذاری ها به شمار می‌رود که بهترین متریال و امکانات ساخته خواهند شد تا شما یک زندگی راحت در آن داشته باشید.

مشاوران املاک در منطقه دریاچه و سایت های فروش شما را کمک می‌کنند تا با قیمت ها آشنا شوید و انتخاب بهتری داشته باشد.

در یکی از این آگهی ها پیش خرید واحد ۱۱۵ متری ۲ خوابه پهنه طبیعت سه میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در آگهی دیگر پیش فروش ۱۲۷ متری در غرب دریاچه با ۳ اتاق خواب متری ۲۸ میلیون و پانصد هزار تومان به فروش می‌رسد که در چند بخش از خریدار گرفته می‌شود. باید در پیش خرید این خانه ها توجه داشته باشید که آن‌ها سند ندارند.

 در ادامه به بررسی قیمت واحدهای ساخته شده در این منطقه پرداخته شده است.

در آگهی فروش اینترنتی خانه ۶۰ متری ۲ خوابه در مجموعه ای آنتیک و لاکچری برج مجلل چیتگر دو میلیارد و۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

واحد ۹۰ متری دیگری با ۱۲ سال ساخت در این منطقه متری ۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خانه ۲ خوابه با تراس و بازسازی کامل آگهی شده است.

در آگهی با تبلیغ ویو ابدی واحد ۱۳۴ متری ۳ خوابه را یازده میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

همان‌طور که در بالاتر گفته شد قیمت خانه در این منطقه بسیار متفاوت است و موردی که باید به آن توجه کرد سندهای این خانه‌هاست که در برخی موارد به مشکل خورده است. بیشتر واحدهای پیش فروش شده در منطقه چیتگر تهران دارای وام بانکی است که به خریدار آن تعلق می گیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها