|
کدخبر: 281783

خانه‌های نقلی تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نقلی مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به صورت نجومی درحال افزایش است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه های نقلی و ارزان قیمت می‌گردند تا سرمایه‌ کمتری را صرف خرید خانه‌ کنند‌. ما در این گزارش خانه‌های نقلی مرکز تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا به شما در خرید خانه و یا سرمایه‌گذاری مطمئن کمک کرده باشیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محدوده میدان‌ولیعصر دارید، میتوانید آپارتمانی ۵۳ متری در حالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد را با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۲۳ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد دیگری در همین محله درحالی که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و متراژ آن ۴۶ متر باشد و یک اتاق خواب داشته باشد را با ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگری در محله امیرآباد با متراژ ۵۰ متر و سنی حدود ۱۱ سال درحالی که این واحد تک خوابه باشد ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمان دیگری در محله یوسف‌آباد با متراژ ۵۰ متر و سنی معادل ۷ سال با ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۳۶ متر و سنی معادل ۲۸ سال با وجود ۱ اتاق خواب معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین برای خرید آپارتمانی ۱۶ ساله در محله فاطمی با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۲۳ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۵۰ متری در محله سهروردی با سنی حدود ۷ سال و ۱ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

همچنین برای خرید واحدی ۷ ساله در همین محله درحالی که متراژ این واحد ۵۳ متر باشد و تک خوابه نیز باشد باید مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.

قیمت-مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها